Kerron miten miehen kiinnostus naiseen menee
1) Pitää olla niin seksikäs että haluaisin heti seksiä vaikka kahvilan pöydällä.
2) Pitäisi olla hauskaa naisen kanssa ja että nauraa vitseilleni.
3) Pitää pystyä välillä jutella ihan fiksujakin.
Monen naisen kanssa 2) ja 3) menee hyvin mutta puuttuu 1). Jos 1) erittäin toimiva, voin jälkimmäisistä ennemmin joustaa mutta ykkösestä en enää jousta.
M43
Kommentit (33)
Jotain aistisäätelyvikaa tai jotain pakko olla, mutta olen mies eikä kohta 1 toteudu koskaan. En tunne sellaista tuoksua, katsetta tai kemiaa joka heti pistäisi panettamaan (yli perustason siis..). Sen sijaan jos kohta 2 ja tai 3 tai sitten joku muu arvostettava tai kiinnostava piirre löytyy (esim. miettikää nyt vaikka jotain seksikästä shakin suurmestaria!), niin sitten vois alkaa repimään rääsyjä.
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan nyt oikeasti 43v miehen kanssa seksiä halua. Vanhainkoti kamaa.
Kelpaa vallan hyvin yli viisikymppisille naisille.
Tuollaista kemiaa ei kyllä kovin moni koe koko elämänsä aikana. Eli kriteerit on aika korkealla. Ja toisaalta; jos tuollaista kemiaa kokee, se ei vielä merkitse mitään yhteensopivuuden kannalta. Yleensä ihminen on sinulle täysin väärä, kun kemiaa on noin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nelikymppiset naiset haluaa. Itse haluan seksiä 53 v miehen kanssa. Olen itse myös 53 ja olemme olleet yhdessä yli 30 v. Ei se seksi lopu iän myötä automaattisesti.
Aloituksessa oli ilmeisesti kyse uuden suhteen hankkimisesta j a se on eri asia kuin suhteen kesto 30v ajan eli suhteellisen nuorena aloitettu liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nelikymppiset naiset haluaa. Itse haluan seksiä 53 v miehen kanssa. Olen itse myös 53 ja olemme olleet yhdessä yli 30 v. Ei se seksi lopu iän myötä automaattisesti.
Aloituksessa oli ilmeisesti kyse uuden suhteen hankkimisesta j a se on eri asia kuin suhteen kesto 30v ajan eli suhteellisen nuorena aloitettu liitto.
No miksei nelikymppiset sinkut voisi viehättyä toisistaan? Kyllä tossa iässä sokeri vielä suussa sulaa niin sanoakseni. Tuskin parikymppiset naiset kiinnostuvat isänsä ikäluokkaa olevista.
Ihan samoin se menee naisten kiinnostus miehiinkin.
A seksikäs
B mukavaa ja tasapainoista seuraa
C älykäs ja hyvä keskustelukumppani
Jos on kyse vakavammasta aviomiesehdokkaasta, niin lisäksi:
D hyvä, vastuullinen isä lapsilleni
Minkälaista seuraa sä ap etsit? Pitkän parisuhteen-parisuhdekumppania vai kevyttä, hilpakkaa pelkkää seksiseuraa?
Mä en halua miestä, joka yrittää kertoavitsejä.
En tiedä miksi, mutta se sulkee pois miehen seksikkyyden. Kaverina vitsejä kertova mies on tietysti tosi kiva, mutta ei seurustelukumppanimiehenä, johon pitäisi kokea kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän ap:tä näitä loistavista neuvoista itselleni. Aion välittömästi pyrkiä kohti näitä vaikeita kriteereitä. Tulen yrittämään kaikkeni miellyttääkseeni sinua.
Hienoa! Kerrankin naiset kuuntelevat itseänsä fiksumpia, eivätkä vain nurise kun miestä ei löydy ja pitää ostaa kissa.
Sinkkumies
Ai, tää oli että kiinnostus tulee eikä mene. Emmä sitte.
Terse!
Mikään ja koskaan ei toimi kohdat 1-3. Kun puhutaan miehistä.
???
Kyllä minulla on pitkään suhteeseen tarvittu ensimmäisenä kiinnostusta toiseen ulkoisesti, so. että hän herättää halun ylipäänsä tutustua seksi- ja parisuhdemielessä. Ilman sitä kyseeseen voisi tulla vain platoninen eli ystävyyssuhde. Sen jälkeen on tarvittu luonteiden yhteensopivuutta. Itse en kestäisi hetkeäkään miestä, joka laukoo vitsejä ja odottaa vieläpä muiden nauravan niille, sen sijaan skarppi, huumorintajuinen, tilannehuumoria arvostava, sosiaalinen, älykäs mies pitää mielenkiinnon yllä. Ja sitten tullaan ennemmin tai myöhemmin siihen vaiheeseen, jossa aletaan selvittää myös arvomaailmaa ja tulevaisuuden suunnitelmia ym. parisuhteen kannalta olennaisia "syvällisiä" asioita.