Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron miten miehen kiinnostus naiseen menee

Vierailija
25.05.2018 |

1) Pitää olla niin seksikäs että haluaisin heti seksiä vaikka kahvilan pöydällä.
2) Pitäisi olla hauskaa naisen kanssa ja että nauraa vitseilleni.
3) Pitää pystyä välillä jutella ihan fiksujakin.

Monen naisen kanssa 2) ja 3) menee hyvin mutta puuttuu 1). Jos 1) erittäin toimiva, voin jälkimmäisistä ennemmin joustaa mutta ykkösestä en enää jousta.

M43

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap hakee seksisuhdetta, joka voi laimentua parissa viikossa tai kuukaudessa. Pitkän suhteen kriteerit on pikkasen syvällisempiä.

???

Kyllä minulla on pitkään suhteeseen tarvittu ensimmäisenä kiinnostusta toiseen ulkoisesti, so. että hän herättää halun ylipäänsä tutustua seksi- ja parisuhdemielessä. Ilman sitä kyseeseen voisi tulla vain platoninen eli ystävyyssuhde. Sen jälkeen on tarvittu luonteiden yhteensopivuutta. Itse en kestäisi hetkeäkään miestä, joka laukoo vitsejä ja odottaa vieläpä muiden nauravan niille, sen sijaan skarppi, huumorintajuinen, tilannehuumoria arvostava, sosiaalinen, älykäs mies pitää mielenkiinnon yllä. Ja sitten tullaan ennemmin tai myöhemmin siihen vaiheeseen, jossa aletaan selvittää myös arvomaailmaa ja tulevaisuuden suunnitelmia ym. parisuhteen kannalta olennaisia "syvällisiä" asioita.

Vierailija
22/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain aistisäätelyvikaa tai jotain pakko olla, mutta olen mies eikä kohta 1 toteudu koskaan. En tunne sellaista tuoksua, katsetta tai kemiaa joka heti pistäisi panettamaan (yli perustason siis..). Sen sijaan jos kohta 2 ja tai 3 tai sitten joku muu arvostettava tai kiinnostava piirre löytyy (esim. miettikää nyt vaikka jotain seksikästä shakin suurmestaria!), niin sitten vois alkaa repimään rääsyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan nyt oikeasti 43v miehen kanssa seksiä halua. Vanhainkoti kamaa.

Kelpaa vallan hyvin yli viisikymppisille naisille.

Vierailija
24/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kemiaa ei kyllä kovin moni koe koko elämänsä aikana. Eli kriteerit on aika korkealla. Ja toisaalta; jos tuollaista kemiaa kokee, se ei vielä merkitse mitään yhteensopivuuden kannalta. Yleensä ihminen on sinulle täysin väärä, kun kemiaa on noin voimakkaasti.

Vierailija
25/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nelikymppiset naiset haluaa. Itse haluan seksiä 53 v miehen kanssa. Olen itse myös 53 ja olemme olleet yhdessä yli 30 v. Ei se seksi lopu iän myötä automaattisesti.

Aloituksessa oli ilmeisesti kyse uuden suhteen hankkimisesta j a  se on eri asia kuin suhteen kesto 30v ajan eli suhteellisen nuorena aloitettu liitto.

Vierailija
26/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nelikymppiset naiset haluaa. Itse haluan seksiä 53 v miehen kanssa. Olen itse myös 53 ja olemme olleet yhdessä yli 30 v. Ei se seksi lopu iän myötä automaattisesti.

Aloituksessa oli ilmeisesti kyse uuden suhteen hankkimisesta j a  se on eri asia kuin suhteen kesto 30v ajan eli suhteellisen nuorena aloitettu liitto.

No miksei nelikymppiset sinkut voisi viehättyä toisistaan? Kyllä tossa iässä sokeri vielä suussa sulaa niin sanoakseni. Tuskin parikymppiset naiset kiinnostuvat isänsä ikäluokkaa olevista.

Vierailija
27/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin se menee naisten kiinnostus miehiinkin.

A seksikäs

B mukavaa ja tasapainoista seuraa

C älykäs ja hyvä keskustelukumppani

Jos on kyse vakavammasta aviomiesehdokkaasta, niin lisäksi:

D hyvä, vastuullinen isä lapsilleni

Vierailija
28/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista seuraa sä ap etsit? Pitkän parisuhteen-parisuhdekumppania vai kevyttä, hilpakkaa pelkkää seksiseuraa?

Vierailija
29/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua miestä, joka yrittää kertoavitsejä.

En tiedä miksi, mutta se sulkee pois miehen seksikkyyden. Kaverina vitsejä kertova mies on tietysti tosi kiva, mutta ei seurustelukumppanimiehenä, johon pitäisi kokea kemiaa.

Vierailija
30/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän ap:tä näitä loistavista neuvoista itselleni. Aion välittömästi pyrkiä kohti näitä vaikeita kriteereitä. Tulen yrittämään kaikkeni miellyttääkseeni sinua.

Hienoa! Kerrankin naiset kuuntelevat itseänsä fiksumpia, eivätkä vain nurise kun miestä ei löydy ja pitää ostaa kissa.

Sinkkumies

Vierailija
31/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tää oli että kiinnostus tulee eikä mene. Emmä sitte.

Vierailija
32/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
33/33 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terse!

Mikään ja koskaan ei toimi kohdat 1-3. Kun puhutaan miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme