Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat kaupan leivonnaiset (tuoreet, pakasteet yms.)?

Vierailija
24.05.2018 |

Mitä kaupan leivonnaisia otat, jos ei ole mahdollisuutta leipoa itse? Saa olla ihan mikä vaan leivonnainen keksistä kakkuihin ja pullaan, tuoreista pakasteisiin. Kerro lisäksi, jos sinulla on vinkki leivonnaisen valmistukseen (sulatus, paistaminen) tai sen tuunaamiseen!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Lidl paistopisteen kinkkujuustocroisanteista sekä karjalanpiirakoista. :)

Vierailija
2/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Pirkan Mud Cake pakasteesta. Toimii erityisesti jälkkärinä hyvän jäätelön parina. On sen verran makeaa, että pieni pala riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niistä pakastekakuista joku hyvä? Siis esim. prinsessakakku ja mitä niitä nyt on? Vai onko kovin teollisen makuista?

4/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteestä otan yleensä munkkirinkilän, jos ne ovat tuoreita. Pakasteista tykkään Vaasan (?) voisilmäpullista sekä Frödingen ja Pirkan prinsessakakusta.

edit: yksi parhaista on rahkapiiras, jossa on rahkatäytteen alla appelsiinihilloa, mutta niitä ei enää oikein saa mistään

Vierailija
5/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain, koska joku tulee kertomaan, ettei valmiina kannata ostaa mitään, koska häneltä itseltäänkin sujuu kaakkujen ja paakkelsien pyöräyttäminen kädenkäänteessa. :D

Vierailija
6/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin voisilmäpullat (pakaste)

Vierailija
7/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kohta tulee tehokas pullapirjuleena vöyhöttämään kuinka hän aina ehtii ja tukehtuu hiivanhajuiseen erinomaisuuteensa.

Ja sit tulee se palmuöljyhullu....

Vierailija
8/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanniston omenaleivokset, joita  ei saa tästä pikkukaupungista. Kannistolla ja muilla pienillä leipomoilla on varmaan muitakin herkkuja, mutta ehkä se on vaan hyvä, etten niitä saa kuin harvoin. Olen erittäin "pullanirso", nykyään ostaisin täältä hyvää pitkopullaa mieluiten, mutta  käy ihan Sokerileipurin pitkokin. Munkit, viinerit yms. on kaikki samanlaisia, en osta mielelläni.

Tulisipa tänne joku kunnon leipomomyymälä, vaikka Laurell. Täytekakut kaupoissa ovat ällöttävän teollisia, jopa minä osaan tehdä paremman makuisia, tosin ne näyttää kamalilta :)

Oli kokeiltava sitä kuulua Ellen Svinhufvud -kakkuakin, olipas kamalaa murustavaa ja rasvaista :(

Murustaa omenalaivoksetkin, mutta niiden kuuluukin olla lehteviä, ja aika paksuja. Ei sellaisia  sitkeitä neliöitä, joita saa joskus pakkauksina.

Vierailija
9/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan vain, koska joku tulee kertomaan, ettei valmiina kannata ostaa mitään, koska häneltä itseltäänkin sujuu kaakkujen ja paakkelsien pyöräyttäminen kädenkäänteessa. :D

Mun on pakko myöntää, että käyn usein paistopisteillä ja pakastealtailla.

T. leipuri-kondiittori

Vierailija
10/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä oli pakasteesta sellaiset minidonitsit. Rasiassa kolmea eri makua ja nimeä en muista 🙄 ja Prisman paistopisteen juustopuustit oli nam.

Vierailija
11/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Paistopisteestä otan yleensä munkkirinkilän, jos ne ovat tuoreita. Pakasteista tykkään Vaasan (?) voisilmäpullista sekä Frödingen ja Pirkan prinsessakakusta.

edit: yksi parhaista on rahkapiiras, jossa on rahkatäytteen alla appelsiinihilloa, mutta niitä ei enää oikein saa mistään

'

Minä myös tykkään juuri noista voisilmäpullista. Muut pakastetut ei maistu minulle. Pakastekakkuja en osta, olen kokeillut kinuskikakkua ja sen rakenne oli jo outo. T. Pullanirso ;)

Vierailija
12/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta mitään leivonnaisia. 

Vierailija
13/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almondyn dajmkakusta ei oo koskaan jäänyt mitään, vaikka koitankin suosia itse tehtyä.

Vierailija
14/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tescon (Prisma, pakaste) Eton mess kakku, herkullinen ja hauska kakku! Mansikkaa, marenkia, kermavaahtoa... Kakku sotketaan ennen tarjoilua.

Vierailija
15/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kohta tulee tehokas pullapirjuleena vöyhöttämään kuinka hän aina ehtii ja tukehtuu hiivanhajuiseen erinomaisuuteensa.

En ole pullapirjuleena ja palmuöljyhulluista en tiedä mitään, vaan yksinäinen nelikymppinen työtön mies, jolla ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa valmiita leivonnaisia, joten pakko on leipoa itse.

Olen pahoillani, jos leipomiseni pahoittaa mielesi, mutta pakko on leipoa vastakin, jos haluan edes joskus herkutella.

M41

Vierailija
16/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pullapirjuleena ja palmuöljyhulluista en tiedä mitään, vaan yksinäinen nelikymppinen työtön mies, jolla ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa valmiita leivonnaisia, joten pakko on leipoa itse.

Olen pahoillani, jos leipomiseni pahoittaa mielesi, mutta pakko on leipoa vastakin, jos haluan edes joskus herkutella.

M41

Kiva että leivot, mutta älä nyt marttyyriksi heittäydy. Ehkei tämä sitten ollut sinun keskustelusi, mutta onhan noita leipomisketjuja myös vaikka kuinka paljon!

Vierailija
17/27 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tescon (Prisma, pakaste) Eton mess kakku, herkullinen ja hauska kakku! Mansikkaa, marenkia, kermavaahtoa... Kakku sotketaan ennen tarjoilua.

Onks toi vähähiilihydraattinen?

Vierailija
18/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostamani pakastepullat ovat olleet jotenkin pahvisen makuisia. Merkkejä en kyllä muista. Ovatko nuo Vaasan voisilmäpullat oikeasti hyviä vai ovatko ne hyviä vain pakastepullaksi?

Vierailija
19/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ankeaa, kun jossain elintarvikekioskissa on jotain ankeita pakastepullia myytävänä kahvin kanssa. Aina yhtä tylsää. Ei sellaisia viitsi ostaa. Voisivat panostaa edes vähän, tai laittaa enemmän valikoimaa ostettavaksi.

Vierailija
20/27 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista minkä merkkisiä, mutta kaupan pakastehyllyltä ostetut dallaspullat. Pitää varmaan huomenna taas ostaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi