Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mieheni kokemus, kertokaa?

Vierailija
24.05.2018 |

Tässä kävi niin, että menetin mielenkiintoni seksiin, vähitellen sitä alkoi olemaan meillä vain kerta viikkoon. Mies ilmaisi tyytymättömyytensä tilanteeseen ja sanoi, että haluaa seksiä viikossa muutamankin kerran. Minulle kerta viikossa sopisi, koen sen olevan riittävästi tässä elämäntilanteessa. On työt ja pienet lapset. Noh, puhuimme ja sovimme, että yritämme panostaa petipuuhiin.

Mies syyllisti minua ja sanoi, että minä olen johtanut häntä harhaan, koska halusin suhteen ekat vuodet enemmän. Minusta tämä taas on luonnollista ja välillä kai tulee hiljaisempia aikoja vuosien suhteessa. Juteltiin edelleen, että yritämme korjata tilannetta.

Tämän keskustelun jälkeen mies on kuitenkin tullut torjuvaksi minua kohtaan, hän on muuttunut hyvin etäiseksi. Ei koske minuun enää vahingossakaan, ei vilkaiseekaan sillä silmällä. Miehen käytös muuttui täysin päinvastaiseksi, mitä oletin keskustelumme jälkeen.

Asia on vaikea minulle. Toivon täältä jotain muuta kuin syyllistämistä ja tuomitsemista. Haluaisin haluta, mutta en vain pysty. Ennenkuin otan miehen kanssa asian jälleen puheeksi, haluaisin kuulla kommentteja, että mitä miehen päässä mahtaa liikkua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päässä tietenkin liikkuu ajatus, että sinä torjut häntä, et pidä häntä haluttavana. Ehkä olet vaan näytellyt suhteen alkuaikoina, ja nyt todellinen kantasi tulee esille. Ehkä jopa petät häntä tai haluaisit.

Jospa tämä onkin vain alkua, pikku hiljaa vähenee vähenmistään, ja lopuksi sitä on kaksi kertaa vuodessa.

Tuo ettei vilkaise vahingossakaan on täysin selvä merkki siitä, että sinä olet torjunut miestäsi. Olet viestittänyt, että et halua häntä enää. Jos ikinä halusitkaan.

Lisäksi sinä sanot kerran viikossa, mutta pidäpä kirjaa, ehkä se ei ole sitäkään.

Vierailija
2/2 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää seksistä vaivaa ja huolta. Nuorena parikymppisenä v.tutti suunnattomasti haluton avovaimo, jota rakastin erittäin paljon kuitenkin. Sittemmin toisen naisen kanssa naimisissa ollessa halut kohtasivat, mutta lapsen saannin jälkeen alkoi seksihalut olla hieman vähemmät kummallakin, eikä siinä mitään. sitten eron myötä pääsi pitkälti seksistä ja naisista (ja painajaisista ;) ) ja sen jälkeen pari kertaa villiä ryhmäseksiäkin harrastanut, mutta kerta puoleen vuoteenkin on riittänyt. Tehtävä suoritettu, lisäännytty, helpottanut paineita iän myötä. Olihan se kokemus saada samaan aikaan nelikymppistä bi-henkistä ja 19-v. lesboteiniä baarista kolmen kimpassa. Teini nuoli tätä nelikymppistä samaan aikaan kun itse panin tätä kakkoseen (kondomilla) sitten loppuyö samassa sängyssä kolmistaan. mutta silti ei jäänyt kamalaa seksipainedraivia tuonkaan jälkeen päälle kuten joskus parikymppisenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla