Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestreffini lähti kesken tapaamistamme pois

Lady birdy
24.05.2018 |

Olimme siis syömässä ravintolassa ja tuli puhe synnyttämisestä, joten minä sitten ajattelin näyttää hänelle synnytyskuvia kännykästäni. Ajattelin vähän testata miestä siinä samalla, että kestääkö hän näitä synnytyskuvia kun minä olen synnytyshuonessa haarat levälläni ja vauvan pää puoliksi ulkona vaginastani. Ei mennyt aikaakaan kun hän sanoi että menee käymään vessassa, eikä sen koomin näkynyt. Mikä ihme miehillä on kun ei kestä tälläsiä asioita näkevänsä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Pakko olla troliiiiii, kukaan ei ole noin tyhmä että näyttää synnytyskuvia treffeillä. Et taida olla penaalin terävin kynä. Ei pahalla.

Vierailija
2/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mulle tossa vapun hujakoilla. En tosin näyttänyt mitään kuvia synnytyksestä. Aloin puhumaan lapsista ja siitä onko kiintiö täynnä ja itse en koe pahaksi jos yksi lapsi tulisi vielä. Tämä oli siis ihan keskustelua. Enpä ole miehestä kuullut mitään ja yhteyskin on kovin heikko. Estot se on laittanut päälle. Ei jäänyt kuuntelemaan/ keskustelemaan loppuun asti vaan katosi vessan kautta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 711 kirjoitti:

Oikeesti. Pakko olla troliiiiii, kukaan ei ole noin tyhmä että näyttää synnytyskuvia treffeillä. Et taida olla penaalin terävin kynä. Ei pahalla.

Pitäähän miehiä välillä vähän testata mitä he ovat miehiään. :)

Vierailija
4/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei olisi haitannut mitenkään, olen hätäsektionkin nähnyt omin silmin.

T. MIES ei poika.

Vierailija
5/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasit ja tuli tulos. Mitäs nyt on vielä epäselvää?

Vierailija
6/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo. Kyl musta olis ihana kun mies näytteis ekoila treffeillä kuvaa missä pusertaa pökälettä peräreiästään ulos.

Vierailija
7/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset eivät paranna tai nosta naisen markkina-arvoa/jälleenmyyntiarvoa parisuhdemarkkinoilla vaan päinvastoin laskee sitä.

Vierailija
8/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli. Ei kukaan tekis noin.

Vierailija
9/9 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis ottaa ensi treffeille vessapassi mukaan, että pääsee liukenemaan treffeiltä entistä sulavammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä