"Vauras nainen" ryhmä facebookissa
Liityin tuohon ryhmään, koska pienituloisena kiinnostaa erilaiset vinkit tehdä pienestä rahamäärästä hieman isompi.
Nyt jotkut luulevat minun olevan vauras. EI! Siihen ryhmään saa liittyä kuka vaan nainen, jota kiinnostaa vaurastuminen tai jolla on jonkinlaisia vinkkejä itsellään siihen miten rahaa saa kerättyä ym.
Liittykää tekin. Ei se ole mikään rikkaiden kerho, vaan meidän kaikkien naisten ryhmä. Miehistä en tiedä...
Kommentit (4)
No joo, se sijoittamisen aloittaminen on jotakuinkin helpompaa silloin kun on 1/2 miljoonaa ylimääräistä pääomaa jolla aloittaa. Toki 50 e/kk:ssa voi aloittaa mutta sillä ei tarvitse odottaa taloudellista riippumattomuutta koskaan ja siitähän niin monet tuossa ryhmässä kohkaavat.
Jaa että tällainen mainos. Paljonkos ne valmennukset maksavatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tällainen mainos. Paljonkos ne valmennukset maksavatkaan?
Ei ollut mikään mainos. Kirjoitin tämän aloituksen, koska tuttu tuntuu olevan tuollainen negaava tyyppi joita tähänkin ketjuun tuli. Hänellä on vielä sellaiset luulot, että minä olisin rikas, koska ryhmään liityin... Alkanut näyttämään hapanta naamaa... Mikä on typerää häneltä.
Ihan sama mitä ihmiset harrastavat ja pienillä tai niillä kroisoksen tuloillaan tekevät. Kenenkään ei pitäisi kuitenkaan facebookin toiminnan perusteella luulla kenestäkään mitään.
Niin ja mitään en valmennuksista ja niiden hinnoista tiedä. En aio osallistua. 1+2=3 tasoinen äly näissä asioissa riittää minulle...
Siellä jaetaan helppoja rikastumisvinkkejä.
Voit sijoittaa rahastoihin, osakkeisiin tai vaikka kultaan ja asuntoihin.
Sitten vaan odottelemaan tuottoja ja voittoja.
Toistamalla mantraa ”pitkällä aikatähtäimellä teet voittoa”..
No shit sherlock..
Kyllä se vaurastuminen on helppoa!
Enää puuttuu vaan ne isot tulot, joilla noita kaikkea sijoitusjuttua ostelis.
Jollain satasella kuussa ei hirveeksi kroisokseksi pääse.