Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan joutuneet eroamaan puolison kuorsaamisen takia?

Vierailija
24.05.2018 |

Meillä on nyt tilanne se, että minä olen käytännössä valvonut koko tämän vuoden mitä ollaan oltu miehen kanssa saman katon alla. Mies nukkuu hyvin ja kuorsaa kuin moottorisaha - ei auta vaikka vaihtaa huonetta tai jopa kerrosta (kaksikerroksinen omakotitalo). Kuorsaus kuuluu ihan kaikkialle kun se on niin kovaa.

Olen väsyneenä alkanut pohtia eroa. Talo on minun, joten ei tarvitsisi kuin häätää mies. Olemme keskustelleet kuorsaamisesta, mutta kun mies ei vaan kerta kaikkiaan osaa tehdä sille mitään - ei halua nukkua laastareiden tai sieraintulppien kanssa, eikä suostu mihinkään lääkäriin tutkittavaksi. Juttu on siis tässä.

Oletteko joutuneet itse eroamaan oman/puolison kuorsaamisen takia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin miehestä, joka ei välittäisi hyvinvoinnistani tirin taria. Tai no, jo oman hyvinvointinsa laiminlyönti olisi turn-off.

Vierailija
2/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaavat ihmiset on perseestä. Sit se niitten reaktio: no ei se haittaa jos vähän kuorsaa, eihän. Haittaa se, jos ei pysty nukkumaan, seuraavana päivänä on zombina vaarallinen missä liikkuukin. Ja sit ne väittää, et kuuluu sustakin ääntä nukkuessa, sellanen tuhina. Kuuluisipa niistäkin. Mä varmaan palottelisin kirveellä kuorsaajan, jos olisin ollut vuoden sen takia nukkumatta. Eli eroa, ap, ennen kuin teet jotain kauheata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa äänekkäästi meilläkin, mutta nukumme nykyään eri huoneissa, ja käytän lisäksi korvatulppia.

Ne laastarit ja suihkeet sun muut on kaikki kokeiltu, ei mitään vaikutusta kuorsaukseen. Päädyimme eri huoneisiin, koska minun oli kertakaikkiaan pakko saada unta. Hyvin on toiminut jo yli kymmenen vuotta.

Olisi kyllä aika kamalaa erota pelkän kuorsaamisen takia. Voisiko miehesi nukkua vaikka jossain pihamökissä, jos teillä on omakotitalo?

Vierailija
4/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihamökissä :D miksei samantien asuntovaunussa tai teltassa

Vierailija
5/5 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaavat ihmiset on perseestä. Sit se niitten reaktio: no ei se haittaa jos vähän kuorsaa, eihän. Haittaa se, jos ei pysty nukkumaan, seuraavana päivänä on zombina vaarallinen missä liikkuukin. Ja sit ne väittää, et kuuluu sustakin ääntä nukkuessa, sellanen tuhina. Kuuluisipa niistäkin. Mä varmaan palottelisin kirveellä kuorsaajan, jos olisin ollut vuoden sen takia nukkumatta. Eli eroa, ap, ennen kuin teet jotain kauheata.

Tiedän tunteen! Joskus olen aamuyöstä nähnyt jo niin punaista, että olen ollut hyvin lähellä painaa tyynyn miehen naamalle, että olisi edes hetken korisematta. Onneksi maltoin mieleni.