Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ansaitsee vain kyykytystä

Vierailija
24.05.2018 |

Olin miehiä kohtaan rehellinen, reilu ja luotettava. Kohtelin hyvin ja en edes katsonut muita miehiä. Mitä kohtelua sain osakseni? Päinvastaista. Päätin kohdella miehiä samalla tavoin. Luopaan yhdelle sun toiselle, pidän useaa samaan aikaan, käytän kun huvittaa. Perun tapaamisia, jätän ilmoittamatta mitään. Vedän "liinat kiinni" heikoin selityksin. Yksikään mies ei ansaitse kunnollista suhdetta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no onnea valitsemallesi tielle sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupotkuraivarinyhyyyyh miehetonsikojaitkupotkuyhyy.

Olet säälittävä luuseri.

Vierailija
4/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä lämmittelin kevään. Lemppasin ennen suhteen syvenemistä. Tuohon riitti epäilys valehtelusta. Nyt ulisee perään. Ei mitään mielenkiintoa.

Yhden kanssa on ollut seksiäkin. Alkoi määrätä tahtia miten ja milloin ja muutenkin kohteli huonosti. Tiedän, että ulisee kohta taas seksiä. Sovin tapaamisen, mutta mies saa pettyä. Seksiä ei tipu ja teen muutakin jäynää. Näitä täytyy jonkun opettaa.

Vierailija
5/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä nyt kostat katkeruuttasi ulkopuolisille, joka johtuu vaan sun itsesi tekemistä valinnoista.

Ei ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa sullakaan.

Ensit valitset väärin ja sitten siitä johtuvaa mielipahaa kostat muille.

Mitäs läksit, oma vika.

Vierailija
6/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis lattialuuttu jolla voi kuurata lattioita. Hienoa!

Vierailija
7/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun koulutan. Muistavat loppuikänsä.

Vierailija
8/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itket kun koitat kyykyttää jotain psykoa joka tekee sinulle jotain ikävää.

Vierailija
9/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehiä kohtaan rehellinen, reilu ja luotettava. Kohtelin hyvin ja en edes katsonut muita miehiä. Mitä kohtelua sain osakseni? Päinvastaista. Päätin kohdella miehiä samalla tavoin. Luopaan yhdelle sun toiselle, pidän useaa samaan aikaan, käytän kun huvittaa. Perun tapaamisia, jätän ilmoittamatta mitään. Vedän "liinat kiinni" heikoin selityksin. Yksikään mies ei ansaitse kunnollista suhdetta.

Tuota olen saanut naisilta aina, joten liityt vasta tuohon jäsenmäärältään suureen kerhoon..

Vierailija
10/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta tähän helppo ratkaisu. Lopetat niiden miesten jahtaamisen ja annat olla. Elät omassa rauhassa tyytyväisenä elämääsi.

Vierailija
11/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dicKarusellissa on vissiin tullut parasta ennen päiväys vastaan ja nyt et kelpaa enää kenellekään.

Vierailija
12/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa palstalla miesvihaa. Mutta sitähän täällä ei ole , eikä sitä täällä sallittaisikaan.

Vierailija
13/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa palstalla miesvihaa. Mutta sitähän täällä ei ole , eikä sitä täällä sallittaisikaan.

:D

Vierailija
14/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua 100%. Teen samaa joskin naisille, koska olen mies. Me tultaisiin hyvin juttuun..

Vierailija
15/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua 100%. Teen samaa joskin naisille, koska olen mies. Me tultaisiin hyvin juttuun..

Sinä olet vässykkä, etkä mikään mies.

Vierailija
16/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mitä ajattelette. Yksi oli varattu mies, joka valehteli tilanteensa. Hänellä oli unelma, jonka romutin. Ilmoitin viranomaisille erään kuprunsa, josta tuomio ja pufff unelma puhkesi. Voi olla jonkun teidän mies ja mä nautin.

Vierailija
17/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän ne tykkää. Jotain Susanna Koskeakin heti palvovat, kun se vähän tylysti käyttäytyy.

Vierailija
18/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän ne tykkää. Jotain Susanna Koskeakin heti palvovat, kun se vähän tylysti käyttäytyy.

Itse kyllä halveksin kyseistä ho#roa

Vierailija
19/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla naisilta.

Sinkkumies

Vierailija
20/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet vässykkä, etkä mikään mies.

En nyt tiedä miten se määritellään.. parta kasvaa, ottaa eteen, on lihasmassaa ja irvistän jos potkit minua munille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän