Miehet ansaitsee vain kyykytystä
Olin miehiä kohtaan rehellinen, reilu ja luotettava. Kohtelin hyvin ja en edes katsonut muita miehiä. Mitä kohtelua sain osakseni? Päinvastaista. Päätin kohdella miehiä samalla tavoin. Luopaan yhdelle sun toiselle, pidän useaa samaan aikaan, käytän kun huvittaa. Perun tapaamisia, jätän ilmoittamatta mitään. Vedän "liinat kiinni" heikoin selityksin. Yksikään mies ei ansaitse kunnollista suhdetta.
Kommentit (21)
Jaa, no onnea valitsemallesi tielle sitten.
Itkupotkuraivarinyhyyyyh miehetonsikojaitkupotkuyhyy.
Olet säälittävä luuseri.
Yhtä miestä lämmittelin kevään. Lemppasin ennen suhteen syvenemistä. Tuohon riitti epäilys valehtelusta. Nyt ulisee perään. Ei mitään mielenkiintoa.
Yhden kanssa on ollut seksiäkin. Alkoi määrätä tahtia miten ja milloin ja muutenkin kohteli huonosti. Tiedän, että ulisee kohta taas seksiä. Sovin tapaamisen, mutta mies saa pettyä. Seksiä ei tipu ja teen muutakin jäynää. Näitä täytyy jonkun opettaa.
Ai sä nyt kostat katkeruuttasi ulkopuolisille, joka johtuu vaan sun itsesi tekemistä valinnoista.
Ei ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa sullakaan.
Ensit valitset väärin ja sitten siitä johtuvaa mielipahaa kostat muille.
Mitäs läksit, oma vika.
Olet siis lattialuuttu jolla voi kuurata lattioita. Hienoa!
Nautin kun koulutan. Muistavat loppuikänsä.
Sitten itket kun koitat kyykyttää jotain psykoa joka tekee sinulle jotain ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Olin miehiä kohtaan rehellinen, reilu ja luotettava. Kohtelin hyvin ja en edes katsonut muita miehiä. Mitä kohtelua sain osakseni? Päinvastaista. Päätin kohdella miehiä samalla tavoin. Luopaan yhdelle sun toiselle, pidän useaa samaan aikaan, käytän kun huvittaa. Perun tapaamisia, jätän ilmoittamatta mitään. Vedän "liinat kiinni" heikoin selityksin. Yksikään mies ei ansaitse kunnollista suhdetta.
Tuota olen saanut naisilta aina, joten liityt vasta tuohon jäsenmäärältään suureen kerhoon..
No, mutta tähän helppo ratkaisu. Lopetat niiden miesten jahtaamisen ja annat olla. Elät omassa rauhassa tyytyväisenä elämääsi.
dicKarusellissa on vissiin tullut parasta ennen päiväys vastaan ja nyt et kelpaa enää kenellekään.
Oispa palstalla miesvihaa. Mutta sitähän täällä ei ole , eikä sitä täällä sallittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oispa palstalla miesvihaa. Mutta sitähän täällä ei ole , eikä sitä täällä sallittaisikaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua 100%. Teen samaa joskin naisille, koska olen mies. Me tultaisiin hyvin juttuun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua 100%. Teen samaa joskin naisille, koska olen mies. Me tultaisiin hyvin juttuun..
Sinä olet vässykkä, etkä mikään mies.
Minulle on ihan sama mitä ajattelette. Yksi oli varattu mies, joka valehteli tilanteensa. Hänellä oli unelma, jonka romutin. Ilmoitin viranomaisille erään kuprunsa, josta tuomio ja pufff unelma puhkesi. Voi olla jonkun teidän mies ja mä nautin.
Siitähän ne tykkää. Jotain Susanna Koskeakin heti palvovat, kun se vähän tylysti käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän ne tykkää. Jotain Susanna Koskeakin heti palvovat, kun se vähän tylysti käyttäytyy.
Itse kyllä halveksin kyseistä ho#roa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla naisilta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vässykkä, etkä mikään mies.
En nyt tiedä miten se määritellään.. parta kasvaa, ottaa eteen, on lihasmassaa ja irvistän jos potkit minua munille.
Ok.