Mikä seuraavista ihmistyypeistä ärsyttää sinua eniten?
a) Kolmekymppinen työtön hippimies, jonka yliopisto-opinnot ovat viivästyneet, makaa sängyssä giltsinsä kanssa poltellen pilveä. Illalla hän osallistuu oikeistopuolueita vastustavaan miekkariin ja huutaa: "Massii! Massii! Massii tänne ja sassii!"
b) Kolmekymppinen kotiäiti latailee nettiin kuvia uusista merkkilaukuistaan ja sisustustyynyistään, käy kosmetologilla, botox-pistoilla ja suihkurusketuksessa ja leveilee elintasollaan jonka kustantaa hänen miehensä.
c) Amerikan psyko-tyyppinen kolmekymppinen pankinjohtajana työskentelevä oikeistolaismies, joka käy työpäivän jälkeen kuntosalilla treenaamassa verenmaku suussa ja halveksii köyhiä ja kunnostaan piittaamattomia.
Kommentit (13)
Ei kukaan, jos ei häiritse elämääni millään tavalla. Ne ärsyttää eniten, jotka käy minulle vittuilemaan... voi olla kuka tahansa luonnehäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, jos ei häiritse elämääni millään tavalla. Ne ärsyttää eniten, jotka käy minulle vittuilemaan... voi olla kuka tahansa luonnehäiriöinen.
Oikea vastaus, onnittelut!
Ois pitänyt olla vielä vaihtoehto D: kaikki ylläolevat.
Ärsyttävin on sellainen ihminen joka ei ota huomioon toisten mielipiteitä ja makuasioita vaan lyttää ne omalla ainoalla oikealla mielipiteellään. Niitä on kyllä täällä AV-sivustolla muutamia.
C, koska halveksii köyhiä ja kunnostaan piittaamattomia.
Vastasin C, koska asiakaspalvelussa tämmöinen voi olla tosi raskas asiakas, oletus on siis, että käytös nousukasmaista. Minusta kuitenkin vaihtoehto A on myös yhtä urpo. Tyyppi B ei juurikaan ärsytä minua, en tunne kyseisenlaisia ihmisiä ja jos sellaisen tapaankin joskus, ei mene sukset ristiin, meillä ei ole mitään eturistiriitoja.
Vierailija kirjoitti:
A tietenkin.
Olet vain kateellinen. Sehän olisi juurikin unelmaelämää.
c) on tämän yhteiskunnan ongelmien lähde. Kaksi muuta vain niiden oire. Kun poistetaan tauti niin oireet lähtee samalla.
Tietenkin a), koska on yhteiskunnan elätti vailla mitään aikomustakaan elättää itseään.