Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan bändejä, tv-sarjoja, leffoja, ruokia jne. joista "kuuluu" tykätä ollakseen vähän parempi ihminen

Vierailija
24.05.2018 |

Monthy Python. Ihan sama naurattaako vai ei, mutta sinua pidetään moukkana, jos et pidä MP:sta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä "kuuluisi", minä olen näillä mennyt jo useamman vuosikymmenen ja menen vastakin, jos ei mitään parempaa löydy ja tuskinpa löytyy:

Hurriganes, Merja Rantamäki, Pink Floyd, Demis Roussos

Mennään bussilla, Pertsa ja Kilu, Yöjuttu, Cannon

Yksi lensi yli käenpesän, Kauriinmetsästäjä, Simpauttaja, Maa on syntinen laulu

Uunimakkara, lämpöiset voileivät, appelsiiniriisi, köyhät ritarit

Vierailija
62/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokapuolelta karppaus.

Oman kokemukseni mukaan intohimoisimmat karppaajat ovat olleet alempaa työväenluokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändeistä radiohead ja ultra bra taitaa olla pahimmat tämän ilmiön ilmentymät. (Ottamatta kantaa siihen onko musiikkinsa hyvää vai ei.)

Vierailija
64/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidoton-/gluteeniton-vouhotuksessa on kyllä oikeasti kyse siitä että erilaiset suolistosairaudet ja -oireyhtymät alkavat ottaa jo kansantaudin sijaa ja monet ihmiset saavat niiden välttelemisestä todellista helpotusta. Suoliston kunnolla on yhteys myös moniin autoimmuunisairauksiin, kuten allergioihin, joita niitäkin on poikkeuksellisen paljon Suomessa. Eli hyvä vaan että vouhotetaan - ihmisten terveydentila alkaa sen myötä yleisesti kohentua. Eli kyse ei ole mistään "parempi ihminen" -syndroomasta, itse ainakin kadehdin niitä jotka edelleen pystyvät syömään ilman rajoitteita.

Vierailija
65/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näintäällä kirjoitti:

No tulee mieleen Walking Dead ja Game of Thrones tv-sarjoista ja varmaan joku uusi Twin Peaks jne. Star Warsit nyt on 'kaikkien' käytävä katsomassa ;) Itse en katso noista mitään mutta kumppanini kyllä. Lisäksi kumppani sanoo minulle että 'kukaan ei katso tv:tä' enää'  ja katsoo itse kaiken Netflixistä ja Viaplaysta. 

Itse tuijotan telkkaria ja lähinnä TV1, YleTeemaa jne. Tykkään ajankohtaisohjelmista, luonto- ja muista dokumenteista sekä pohjoismaisista, brittiläisistä sekä saksalaisista dekkari- ja draamasarjoista. En siis taida olla oikein miehen silmissä 'mitään' ;) 

Toi on muuten todella yleistä ja todella hupaisaa kuultavaa. Koskaan, milloinkaan, ikinä ei jengi ole katsonut niin paljon telkkaria kuin nyt. Se on vain se vanha töllötin muuttanut muotonsa netti-tv:ksi. Minun ikäpolveni oli eka tv-sukupolvi, mutta ei me niin paljon telkkua olla töllötetty kuin mitä nykysukupolvet.

Onko jengi ihan oikeasti näin pöljää, ettei sitä tajua? Onko se vanha satu Keisarin Uusista Vaatteista edelleenkin ajankohtainen?

Vierailija
66/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELLOPELIAPPELSIINI

Vierailija
67/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi väki ei katso kuin uutiset ja ajankohtaisohjelmat sekä teema.Lähinnä sitten konsertit ja varsinkin teatteri.Myös kirjahylly kuuluu kalustuksen ja lundiaa.

Kaikki lähinnä suurta yleisöä miellyttävä tarjonta ehdoton turn-off.

Vierailija
68/71 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi täällä on vegaanius mainittu? Samalla tavalla voisi sanoa että metoo on joku paremman porukan villitys. Vegaanina muutenkin jää aika monesta ”paremman porukan” ruokaelämyksestä pois.

Vierailija
69/71 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi täällä on vegaanius mainittu? Samalla tavalla voisi sanoa että metoo on joku paremman porukan villitys. Vegaanina muutenkin jää aika monesta ”paremman porukan” ruokaelämyksestä pois.

Veganismi on erittäin hyvä esimerkki. Juuri sen takia vegaanit ovat aina korostamassa ruokavaliotaan ja ajattelevat olevansa vähän parempia ruokavalionsa vuoksi.

Vierailija
70/71 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että jokaisen itseäänkunnioittavan kulttuuri-ihmisen pitäisi olla hassunhauskasti vähän salaa Star Wars -fani. Ja seurata useita, mielellään pohjoismaalaisia vähän ug-nettisarjoja. Oopperaklassikot tulee tietää pääpiirteittäin ja omata niistä joku mielipide, samoin kaikki venäläiset klassikkotiiliskivikirjat pitää olla kahlattu läpi. Lempikirjailija on joku siilitukkainen sukupuoleton abortista runokirjan kirjoittanut feministivegaani, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Lars von Trieriä pitää haukkua, mutta Trilogiaa ylistää. Pink Floydin paras levy on ehdottomasti Dark side of the moon (eikä ole) ja lempibändejä ovat sattumoisin kaikki Flow-festivaalien tämän vuoden esiintyjät. Tietysti täytyy kuunnella myös jotain vakavasti otettavaa jazz-, proge- tai blueskokoonpanoa tai -laulajaa, kuten Etta Jamesia. Pitää tietää pari ug-räppäriä ja muka-seurata ko. genreä ja tietysti fanittaa Paperi-T:tä. Koska kulttuurieliitti on maultaan _omnivori_ jopa tubettaja-Mansikkkaa pitää fanittaa. Ruuissa superfoodit ja liha on so last season, japanilainen uppoaa aina, mutta ennen kaikkea tavallinen kotimainen mummoruoka. Kaikki hehkuttaa tämän vuoden i-ha-nia retiisejä, Närpiön sähköttömän mökin pihakalliolta poimittuja villiyrttejä ja on eettisesti vielä ihan ok mainita varovasti syöneensä kalastajakontaktilta hankittua siimapyydettyä kuhaakin.

Vierailija
71/71 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapuolella mikä tahansa vouhotus tai intohimoinen keittiöpiiperrysharrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän