Mitä ajattelisit lasten tai jopa vauvan äidistä, joka menee baariin?
Kommentit (12)
Ajattelisin: "Kas, lasten, jopa vauvan äiti menee baariin. "
No älä mene, jos se ahdistaa sinua. Muuten baariin saa mennä kuka vaan, kunhan on täysi-ikäinen ja tarpeeksi selvä.
Ajattelen tätä asiaa pakkomielteisesti yöt ja päivät niin, etten saa nukuttua! Ajatella, että joku tekee niin! Pakkohan minun on sitä miettiä, miksi, sitä en tiedä!
Ei äitiys lopeta elämää, joten äiti voi aivan hyvin käydä baarissa siinä missä isäkin. Ihan pienen vauvan jättämistä en itse ymmärrä, mutta muuten kyllä.
Pöyristyttää aivan. Äidin tulee olla lapsen turvana 18 vuotta 24/7.
Jos yksin, surullista. Jos seurassa, kiva irtiotto lapsiperhearjesta. Harrastan itsekin ystävien kanssa silloin tällöin.
Mun tyttö oli 5 pvä:n ikäinen kun menin bariin . tekoikö se musta nyt huonon ihmisen kun lapsi oli isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos yksin, surullista. Jos seurassa, kiva irtiotto lapsiperhearjesta. Harrastan itsekin ystävien kanssa silloin tällöin.
Mitä surullista yksin baareilussa on?
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö oli 5 pvä:n ikäinen kun menin bariin . tekoikö se musta nyt huonon ihmisen kun lapsi oli isän kanssa?
:O
Kunhan lapsilla on vastuullinen hoitaja, ei tuossa ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oletko voittanut montakin palkintoa vuoden pa*kin mutsi kisassa? Vai onko h*oruli osasto enemmän sinun osastoasi?
Aattelen että mukavaa kun on saanut vapaa-aikaa.