Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö lapsesi esim. Englantiin kielikurssille kesälomalla?

Vierailija
25.04.2006 |

Toivon sydämestäni, ettei kielikursseja enää järjestetä, kun oma lapseni olisi sen ikäinen. Omat kielikurssit on vielä liian tuoreessa muistissa (yli 15 vuotta sitten). Mä en voi ymmärtää, miten vanhemmat laskee lapsiaan sinne. Tuntuu, että melkein on ihme, että ylipäätään selvisi sieltä hengissä kotiin :).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltu muutenkaan totuttu, et joku vahtaa perässä. Kaikki kokeiltiin ja sit onneks myöhemmin osa valinnoista osattiin hylätä.

Vierailija
22/24 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kavereistani lähtivät ja kanssa annettiin ymmärtää että englannin opinnot on tästä loppuelämäksesi kiinni. Oli noloa selitellä hyvätuloisille aikuisille, että kyllä munkin vanhemmat toivovat mulle menestystä koulussa ja oppia asioissa, mutta meillä ei vaan ole varaa opiskella englantia noin kalliisti.

En olisi varmaan innostunut juopottelusta tuossa määrin, hauskaa olisi voinut pitää, mutta heikko vastaavuus kalliille kurssimaksulle olisi harmittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta must oli kiva kuulla, että on ollu niitä, jotka ovat osanneet käyttäytyä, eivätkä ole olleet niin mahdottomia murkkuja kuin minä ja muu remujengi meidän kielikurssilla. Mulle on jääny sellainen mielikuva noista kursseista, että näin kärjistetysti kaikki ryyppäsi ja rälläsi siellä.

Ehkä omani ovat fiksumpia ja paremmin kasvatettuja kuin minä :).

ap

Vierailija
24/24 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään noin 16-vuotiaana yläasteen jälkeen. Itse ainakin tykkään matkustella ja lapselle olisi varmaan elämys päästä " yksin" reissuun, nauttia monta viikkoa ulkomailla olosta sekä opiskella englantia. Kyllä siellä pakostikin jotain oppii. Ainakin sen, että uskaltaa puhua englantia helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi