Onkohan Suomessa paljonkin miehiä, jotka hakeutuvat naislääkärin vastaanotolle mukamas kivessyöpäepäilyjen takia, jotta pääsisivät naislääkärin kopeloitavaksi?
Siinä voi heppi kovettua ja mälli ruiskahtaa, kun naislääkäri tunnustelee munia.
Kommentit (8)
Tuskin sentään. Siinähän kokeillaan peräröörin kautta eturauhanenkin.
Enpä usko. En kyllä tiedä myöskään.
Onkohan gynekologit vain keksineet sen että naisten pitää vuosittain käydä gynekologilla - ihan vain että gynekologit pääsevät kopeloimaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet niin viaton että et tiedä että moni mies haaveilee peräröörikosketuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet niin viaton että et tiedä että moni mies haaveilee peräröörikosketuksestakin.
Vai vielä viaton:)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan gynekologit vain keksineet sen että naisten pitää vuosittain käydä gynekologilla - ihan vain että gynekologit pääsevät kopeloimaan naisia?
Kuka käy gynellä vuosittain ilman syytä? Olen 40-v, en harrasta seksiä ja olen käynyt gynellä vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan varma että hammaslääkärit on vain keksinyt sen että kaikkien pitäisi vuosittain käydä tarkistuksessa. Tarkistuksessa hammaslääkäri salaa laittaa pieniä avaruusolioita potilaan suuhun - ne menee potilaan aivoihin elelemään. Mä tajusin tän ihan itse. En kyllä enää käy hammaslääkärillä vaikka kuinka sattuisi hampaaseen.
Onko miehet vähäjärkisiä? On.
Onko Suomessa miehiä? On.