Miksi jotkut ihmiset pusuttaa koiraansa?
En tajua. Pöpöt liikkuu eikä koirat ymmärrä siitä yhtikäs mitään..
Kommentit (52)
Meillä koira antaa mulle hyvänyön "suukon" kun olen mennyt sänkyyn. Tökkää kuonolla poskeen ja tuhahtaa. Minä rapsutan kuonopäältä ja toivotan nakkirikkaita unia. Siitä on tullut rituaali. Tuskin koira tuota täysin vasten tahtoisesti tekee
Rakastan koiraani, se on mun rakas. Rakastan koiraani enemmän kuin yhtäkään ihmistä. Koskaan en ole mitään pöpöä saanut.
Tiedoksi, koirilla puhtaampi suu kuin ihmisellä. Johtuu siitä, että koiraeläimet ovat raadonsyöjiä! Sen vuoksi niillä on tehokkaasti bakteereja tappavaa ainetta suussaan/syljessään. Olen 65v. Ikäni olen ollut eläinten kanssa tekemisissä! Minua on "pussanneet" ja nuolaisseet lehmistä kissaan. Terveenä olen ollut.Koiraeläinten luonnolliseen käyttäytymiseen kuuluu "tervehtiessä" suupielien nuoleminen! Joten pusutelkaa lemmikeitänne turvallisin mielin!!Hyvää kesää !
Totta kai pussaan ja halaan koiraani, rakastan häntä <3 Sehän nyt on päivän selvä asia. Ihmisiä vihaan mutta koiria rakastan. Ikinä en ole mitään pöpöjä saanut!
Pussaan koiraani aina nenän kärkeen ja sitten kummallekin poskelle! Koiralla on taipumus syödä kakka-kasoja, joten suu-alueen olen jättänyt suosiolla pois...
Koiran suukottelu on ihanaa.
Suloisin kohta koiran kasvoissa on se kuoppa silmien välissä. Siihen on hyvä painaa suudelma, toinen, kolmas...
Pusutan koiraani päähän. En suulle tai nenään tai muualle.
Koirani vaivihkaa lipaisee kielellään kättäni. Hän osoittaa näin, että olen tärkeä hänelle. Koirani ei ole nuolijatyyppi.
Ei oo ketään muuta jota pusuttaa.
Kuolan vaihto koiran kanssa on väärin ja epäterveellistä, on oma valinta, haluaako ulostetta suuhunsa.
Jätän peräreikäni pesemättä paskomisen jälkeen ja pyllistän, te koiranrakastelijat tulette varmasti innokkaasti pusuttamaan myös anustani vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, koirilla puhtaampi suu kuin ihmisellä. Johtuu siitä, että koiraeläimet ovat raadonsyöjiä! Sen vuoksi niillä on tehokkaasti bakteereja tappavaa ainetta suussaan/syljessään. Olen 65v. Ikäni olen ollut eläinten kanssa tekemisissä! Minua on "pussanneet" ja nuolaisseet lehmistä kissaan. Terveenä olen ollut.Koiraeläinten luonnolliseen käyttäytymiseen kuuluu "tervehtiessä" suupielien nuoleminen! Joten pusutelkaa lemmikeitänne turvallisin mielin!!Hyvää kesää !
No ei todellakaan ole puhtaampi.
https://www.is.fi/lemmikit/art-2000001209974.html
http://kuono.fi/kymmenen-myyttia-koirista-tiesitko-sina-totuuden/
No siis, koiran suussa ehkä on vähemmän bakteereja, mutta he voivat myös kantaa sellaista bakteeria, joka on ihmiselle hengenvaarallinen päästessään avohaavaan tai limakalvolle.
pidän koirista, meillä on aina ollut vähintään yksi koira, mutta totta puhuen mua ällöttää nähdä kuinka jotkut antavat koiran nuolla suutaan. hyi hitto. sori vaan, mutta se on inhottavaa.
Meillä ei anneta koiran nuolla kasvoja. En kutsuisi edes pusutteluksi. Koira on labradori, lapset 5-,7- ja 10-vuotiaat halivat koiraa mutta eivät pussaile tai nuoleta sillä käsiään.
Saatiin jo koiraa hankkiessa ohje kasvattajalta, ettei kannata antaa lasten pussailla koiran kanssa; koiralla on AINA matoja, jotka se on saanut jo emältään, säännöllisellä madotuksella kanta vain pidetään kurissa.
Sitä ihmettelen, että jotkut pussaa vauvaa naamalle, kai jopa suulle. Tai taaperoa.
Ne on aina kuolassa tai räässä. Tai pikku kätösellä on just kaivettu pyllyä ja sitten työnnetty se suuhun.
Hyi mitä bakteereita saatte niistä!
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että jotkut pussaa vauvaa naamalle, kai jopa suulle. Tai taaperoa.
Ne on aina kuolassa tai räässä. Tai pikku kätösellä on just kaivettu pyllyä ja sitten työnnetty se suuhun.
Hyi mitä bakteereita saatte niistä!
Vauvani ei syökään ojien varresta muiden kakkajätöksiä kuten koirat tekee..
Mä pusuttelen koiraani päälaelle, koska se on söpö.
Ehkä tykkäävät ulostebakteereista?