Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka sheivaat alapääsi posliiniksi, MIKSI?!

Vierailija
23.05.2018 |

Vaikka on tutkittu, että siihen liittyy lukuisia terveysriskejä ja se ei tosiaankaan ole hygieenistä?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi pitää puhtaana. Mitkään valkovuodot, menkat ja hiki takerru ällöttävästi karvoihin.

Esteettisesti miellyttävämpi. Karvat ei rehota pikkuhousujen läpi tai yli. 

Yksinkertaistettuna, miten se vaikuttaa SUN elämään, jos joku haluaa olla karvaton/karvoilla? Get over it. 

Jessus,käy pesulla 😂 Terve nainen ei valu jatkuvaan jotain eritteitä

Vierailija
82/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suuseksi tuntuu niin paljon paremmalta karvattomana, ja koska karvat kutittaa ja pistelee ikävästi. Tykkään jos miehetkin ajelee omansa, voi ihan erilailla nuolla kiveksiäkin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suhteen alussa huvitti kun ulkomaalainen mieheni vaatii ajamaan alapään heti kun on vähäkään sängellä koska hän itse on todella karvainen mutta nyttemmin ajamisesta on tullut jo tapa.

Vierailija
84/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat kutittaa, hiostaa ja niihin tarttuu eritteitä. En jaksa pestä alapäätäni muutakuin aamuin illoin, joten siinä välissä ehtii jo kaikkea ihanaa tarttua niihin.

En pidä posliinia mitenkään orjallisesti, sänki on ihan ok. Miestä ei kiinnosta onko sileä, sänki vai puska.

N27

Vierailija
85/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohuhhuh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi pitää puhtaana. Mitkään valkovuodot, menkat ja hiki takerru ällöttävästi karvoihin.

Esteettisesti miellyttävämpi. Karvat ei rehota pikkuhousujen läpi tai yli. 

Yksinkertaistettuna, miten se vaikuttaa SUN elämään, jos joku haluaa olla karvaton/karvoilla? Get over it. 

Jessus,käy pesulla 😂 Terve nainen ei valu jatkuvaan jotain eritteitä

Valkovuoto on kyllä ihan normaali juttu.

Vierailija
86/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua tuota logiikkaa missä karvojen puute tuomitaan niin vahvasti. 

Olen itse 33 ja varmaan viimeisen vuoden ajan ollut täysin karvaton. Ennen tätä tapasin usein jättää lyhyeksi siistityn kiitoradan eteen. Tuntuu että ketjun aloittajan kaltaisten ihmisten mielestä kaikki on ok jos se kiitorata on siinä, mutta jos sen sitten erehtyy poistamaan niin on toimittu typerästi ja väärin. 

En todellakaan ymmärrä miksi joillekin on niin tärkeää että karvoitusta on esillä. 

Vierailija
87/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mulle on hygieenistäkin. Karvat kerää bakteereita ja tulee enemmän hajuhaittoja. Plus onhan se nyt kivempi ilman.

Ajeletko samasta syystä myös hiuksesi, vai etkö kenties yletä pesemään alapäätäsi?

Mun hiuksista ei ainekaa vuoda verta, valkovuotoo ta kenenkää mällejä. Eikä ne oo alushousjen alla päiviä.

Vierailija
88/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaisin, mutta en ymmärrä miten se tapahtuu ilman että jää se sänki?

Vierailija
89/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuiselle naiselle kuuluu karvat. Korkeintaan puskan lyhennys ja bikinirajojen trimmaus... 

Vierailija
90/134 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska voin.

Vierailija
91/134 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sheivaisin, mutta en ymmärrä miten se tapahtuu ilman että jää se sänki?

Sheivaamalla vastakarvaan.

Vierailija
92/134 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulle tulee siitä mukavampi ja puhtaampi olo. Ja se miltä minun pimpsa näyttää ei kuulu muille. Olen vielä sen ikäinen, että kukaan muu ei sitä nää kuin minä.

Vierailija
93/134 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo Erectus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että en halua pitkien, tummien ja paksujen karvojen rehottavan näkyvillä käydessäni uimassa. Karvoja on niin paljon, että on vaikea saada ne tungettua kaikki uimapuvun alle. Lisäksi niitä kasvaa reisilläkin ja takapuolessa. On yksinkertaisesti valtavan paljon helpompaa vetää kaikki kerralla pois, kuin alkaa muotoilemaan jotain kiitorataa. Kiitorata ja muut kuviot sinakin minulla tuppaavat jäämään toispuoleiseksi. Olen pitänyt alapääni täysin karvattomana 13-vuotiaasta asti, eli yli 20 vuotta, eikä kertaakaan ole karvojen poistosta tullut mitään ongelmia.

Että sellainen pervo. Siis käytte vielä jossain palvelussa poistattamassa karvojanne, ettekä sheivaa kotona? Sairaat pölkkypäät. Maksatte vielä siitä, että joku häärii pllunne kimpussa. Ette ole ihan normaaleja. Normaalia on se, että ajelee niin, ettei uimapuvun alta näy, muuten saa olla karvat ja se on normaalia.

Mikä sinä olet sanomaan, kuka on normaali ja kuka ei? Ei tuollainen nimittelykään kovin sivistynyttä ole. Minusta nykyihminen ei ole apina eikä tarvitse karvoja mihinkään, kun lämpimät vaatteet on keksitty. Minä ajelen kaikki muut karvat aina kokonaan paitsi kulmakarvat ja hiukset. Pöheikkö jalkojen välissä ei ole esteettistä katsottavaa, ja kiitoradat ym. muotoilut ovat jotenkin hassun näköisiä.

Otappa vertailuksi vaikka se, että perheissä miehet laittaisivat (kumppanin tienaamia rahoja) vaikka 60-100€/kk kuukaudessa siihen, että makaa jalat harallaan poistattelemassa perse- ja pallikarvojaan. Ketään naista ei tämä kummastuttaisi ja ärsyttäisi?

Vierailija
94/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että en halua pitkien, tummien ja paksujen karvojen rehottavan näkyvillä käydessäni uimassa. Karvoja on niin paljon, että on vaikea saada ne tungettua kaikki uimapuvun alle. Lisäksi niitä kasvaa reisilläkin ja takapuolessa. On yksinkertaisesti valtavan paljon helpompaa vetää kaikki kerralla pois, kuin alkaa muotoilemaan jotain kiitorataa. Kiitorata ja muut kuviot sinakin minulla tuppaavat jäämään toispuoleiseksi. Olen pitänyt alapääni täysin karvattomana 13-vuotiaasta asti, eli yli 20 vuotta, eikä kertaakaan ole karvojen poistosta tullut mitään ongelmia.

Miksi muotoilet kiitorataa, miksi et vain sheivaa nivusia? Millainen uikkari sinulla on jos takapuolen karvatkin näkyvät?

Vierailija
95/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi tuntuu 100x paremmalta paljaalla. Annoin juuri kasvaa n. 10kk posliinikauden jälkeen 3-4vk pikkupuskan ja ainakin tuo lähes päivittäinen suuseksi oli menettänyt tehoaan, minkä huomasi siitä, kun nyt vedin kaikki karvat kokonaan pois niin meinasi oikeasti taju lähteä, kun illalla hommailtiin. Herkkyystasot ihan eri sfääreissä ilman karvoja ja tuntuu vaan niin paljon kiihottavammalta.

Koen sen myös paljon siistimmäksi karvattomana, erityisesti näin kesäkaudella. Ei tarvi stressata, että bikineistä tms. näkyisi mitään edes vahingossa.

Hui, näkyisi häpykarva ja joku luulisi sinun olevan jo naisen ikäinen!

Miksi ajat kaikki pois vaikka bikinit peittävät alapään sekä seksi harrastetaan sillä pillusi sisäalueella ja karvoitus on ulompana/ylempänä?

Vierailija
96/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus suhteen alussa huvitti kun ulkomaalainen mieheni vaatii ajamaan alapään heti kun on vähäkään sängellä koska hän itse on todella karvainen mutta nyttemmin ajamisesta on tullut jo tapa.

On se mukavaa kun saa miellyttää ahmedia :) <3

Vierailija
97/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa hygieniasyistä. Paljon urheilevana (eli hikoilevana) kaikesta suihkussa käymisestä ja pesemisestä huolimatta minusta se runsas pöheikkö alakerrassa nyt vaan alkaa haista ja joo, on ällöä.

Toisekseen tulee siistimpi olo. Henk. kohtainen tuntemus, mutta jos itse tykkään enemmän sheivata, niin eipä sen asian pitäisi muille kuulua.

Vierailija
98/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaa koneellisesti nätisti, ei tule terveysriskejä. Jos jättää ajamatta tulee useita tulehduksia pahimmillaan naisille, koska ajamaton osa kerää bakteereita (alhaalla, ei yläosa). Toki kaikille ei tule. Jokainen saa valita itse mitä tekee. 

Vierailija
99/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluan? :)

Vierailija
100/134 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mulle on hygieenistäkin. Karvat kerää bakteereita ja tulee enemmän hajuhaittoja. Plus onhan se nyt kivempi ilman.

Ajeletko samasta syystä myös hiuksesi, vai etkö kenties yletä pesemään alapäätäsi?

Pidätkö päässäsi sidettä, pipoa ja huppua?

Lisäksi hiusten seudulla ei ole suuria hikirauhasia.

v*tun vaj*kki

Niinpä, juuri tästä syystä alapäässä kannattaa olla karvat koska muuten se side ja hiki on suoraan iholla/limiksillä eikä ole karvoja tuulettamass alapäätä. Kumman kun näitä asioita ei aikuisetkaan vielä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi