Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tarvitsee vessaan roskiksen, kun

Vierailija
23.05.2018 |

esim minä yksinäni vien sekajättepussin hyvin harvoin? En ymmärrä tuota isommissakaan perheissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Ja nyt jo 45. Olen kylätellyt siellä ja täällä elinvuosieni aikana. Menkat alkoivat 11v.

En ole yhdessäkään kamalassa tilanteessa ollut koskaan.

Omat roskani kierrätän ja silti en tajua tätä roskista. Mt-ongelmaisella kaverillani on pursuileva roskis hylsyineen, pumpuleineen ja shampoopulloineen. Menkkarättinsä vie keittiöön

Vierailija
22/25 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on roskis (vanulaput, siteet yms.), pesuhuoneessa on roskis (vaipat, kuivausrummun nukka) ja keittiössä lokerot muovi-, lasi-, metalli-, pahvi, bio- ja sekajätteelle. 

Kaikki tyhjennetään, kun tulee täyteen, paitsi vessan roskiksen tyhjennän aina menkkapäivien jälkeen, vaikkei se olisi täynnä. Ei oo niin vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti meikkaa? Pumpulipuikot ja vanulaput...

Ööhh..

Makuuhuoneessa piianpeili pöydälläni. Siinä meikkaan. Ei mulla tule mitään roskia?

Vierailija
24/25 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä,että palstalaisten mielestä on ihan OK piereskellä äänekkäästi sohvalla tai mennä vessaan pesemään hampaita kumppanin ollessa paskalla, mutta kaverin vessassa menkkasiteen vaihtaminen on niin häpeällistä, että sitä sidettä ei saa sieltä vessasta itse keittiön roskikseen. Jostain syystä on silti OK, että samana päivänä kyläpaikan emäntä/isäntä tyhjentää ne menkkasiteen vessasta keittiön roskikseen. Ihan outoa häveliäisyyttä.

Juuri tätä hain!

Ap

Vierailija
25/25 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti meikkaa? Pumpulipuikot ja vanulaput...

Vien ne joka kerta ihan keittiön roskikseen, matkaa n. 5 metriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan