Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän lehtijutun kuvien näkeminen sai minut päättämään, että ikinä en synnytä

Vierailija
23.05.2018 |

... eli en todellakaan tule yrittämään lasta. Ikinä.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805222200959660_iq.shtml

"Ryhmä aktivisteja sai tarpeekseen synnytyskuvien sensuroinnista sosiaalisessa mediassa ja päätti, että ihmisten olisi aika saada nähdä lapsen tulevan ulos äitinsä vaginasta."

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt ja aika oksettavan näköistä. Olen nähnyt synnytysvideonkin alusta loppuun jossa tehtiin episiotomia myös ja yhtä oksettava. Onneksi en joutunut omaa alapäätä noin näkemään. Mies näki koko helahoidon ja ajattelin että siinä meni meidän seksielämä mutta onneksi mies on kovempaa tekoa.

Vierailija
42/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh miten te ootte luulleet, että se vauva tulee naisesta ulos? Ei noissa mun mielestä nyt mitää nii järkyttävää ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksipiippuinen juttu: toisaalta kyse on luonnollisesta asiasta, mutta toisaalta sitten kuvioon liittyy sellaisia asioita kuin vauvan yksityisyys sekä se, että joku (esim. lapsi) saattaa järkyttyäkin noista kuvista, mikäli ne rävähtävät yhtäkkiä silmille. 

Vierailija
44/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi samat kantturat voivat laittaa kuvia peräpukamistaan ja vuotavistaVituistaan, koska sehän on niin luonnollista ja se pitää saada kaikkien tietoisuuteen.

Vierailija
45/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa alimmassa viineisessä kuvassa oikeun tapahtuu?

Mitä mustia suolia sieltä tunkee ulos?

Vierailija
46/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh miten te ootte luulleet, että se vauva tulee naisesta ulos? Ei noissa mun mielestä nyt mitää nii järkyttävää ollut.

Eiköhän kaikki tiedä miten se lapsi ulos tulee. Ei se tarkoita että silti haluaa nähdä kyseisen tapahtuman tai pitää sitä kauniina. Ihan yhtä luonnollista kakalla käynti tai seksi on mutta en mä sitä halua katsoa kun joku tekee.

Vierailija
47/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen näitä kuvia et tiedostanut, että synnytys on brutaalia ja sotkuista?

Tuo pahin vaihe on hetkessä ohi ja alapää palautuu suurimmalla osalla täysin normaaliksi. Itsellä 2 alatiesynnytystä, mutta jo muutaman kk kuluttua ollut taas siisti "viiva". Vähän lantionpohjanlihstreeniä päälle niin kukaan ei voi tietää, oletko joskus synnyttänyt vai et.

PASKAT

Vierailija
48/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa alimmassa viineisessä kuvassa oikeun tapahtuu?

Mitä mustia suolia sieltä tunkee ulos?

Vauvan pää jossa tummia hiuksia. Vauvan nahka pään ympärillä on aivan liian iso kalloon nähden syntyessä joten menee ruttuun paineessa

Vierailija
49/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoja kuvia! Eivät onnistuneet saamaan mua synnytyspelkoiseksi. Se vaan, että mä en halua lapsia, ja ne syyt on täysin muissa asioissa. 

Vierailija
50/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, sepä kiva.

Vierailija
51/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva "Täältä tullaan elämä" alkaa aidolla synnytyksellä. Elokuva taisi olla jo vuodelta 79 tai 80. En kyllä ymmärrä mikä joidenkin mielestä noin luonnollisessa tapahtumassa on niin järkyttävää tai ällöttävää. Maailman kaunein asia, uuden ja vielä viattoman ihmisen syntymä.

-m33

Vierailija
52/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avustanut esim. hevosen, kissan ja koiran synnytyksessä.

Ja kyllä ihmisen synnyttäminen on aika tosi paljon karumpaa....

Ihmisten iso pää tekee sen vaikeaksi ja vaaralliseksi, ei voi verrata toisten nisäkkäiden synnytykseen.

Kyllä varsominen on aika hurjaa, varsan pitkien koipien takia. Tai bulldogin, jätti-ison pään takia.  Noin muuten kissat ja koirat on kyllä kätevän muotoisia sukkuloita syntymiseen. 

Vierailija
53/53 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka kuva on jotenkin epätodellinen. Varmaan muokattu vähän siistimmäksi.