Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppa ylikierroksilla, kokemuksia?

Vähänhuolestunutmies
23.05.2018 |

Ollut nyt varmaan vapusta asti. Ruoka ei maistu, ei pysty keskittymään mihinkään, ei väsytä, suolisto toimii kuin junanvessa (vihertävää paskaa) ja olo on kuin olisi vahvojen stimulanttien vaikutuksen alaisena.

Stressaava kevät monella eri tapaa, jolloin olin uppoutunut liikuntaan kun ei oikein ollut muutakaan mielekästä tekemistä.

Kukaan muu saanut vietyä itseään tähän tilaan ja kauanko vaati lepoa että keho palautui normaaliksi?

Painokin tuntuu vaan putoavan (177cm, 79kg) vaikka kuinka yrittäisin syödä enemmän... Koulu loppui onneksi eli kesälomalla... Yrittänyt rentoutua ihan menemällä ulos istuskelemaan jonnekin kiville ja bussipysäkeille ja nuo parin tunnin sessiot ovatkin ainoita hetkiä kun olen tuntenut itseni rauhalliseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasarvojasi testattu? Mm. Kilpirauhasen liikatoiminta voi aiheuttaa moista. Muita oireita voi olla mm. Hikoilu, ärtymys, sydämentykytykset, hiusten lähtöä... oireiden kirjo on valtava. Itse olen hyperi joten kokemuksella sanon että jos jatkuu niin kannattaa testauttaa.

Vierailija
2/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilpirauhasarvojasi testattu? Mm. Kilpirauhasen liikatoiminta voi aiheuttaa moista. Muita oireita voi olla mm. Hikoilu, ärtymys, sydämentykytykset, hiusten lähtöä... oireiden kirjo on valtava. Itse olen hyperi joten kokemuksella sanon että jos jatkuu niin kannattaa testauttaa.

Ei kyllä ole testattu, mutta kiitos vinkistä. Käynyt edes mielessä. Noista muista oireista nyt sydämentykytykset ainoa jonka voin varmasti allekirjoittaa. Sekin sellainen, että huomaa kun pitäisi käydä nukkumaan.

Jos ei parissa viikossa ala yhtään helpottaa niin kai se on lääkäriin mentävä. Yritän välttää liikuntaa myös, vaikka pakko sanoa että mieli tekisi treenata. Aika ankeaa elämää jos ei pysty keskittymään mihinkään, ei voi treenata, ruoka ei maistu. Voi muuta kuin istua jossain kivellä katsellen taivasta tai maanisesti pyöriä jollain foorumeilla että saa jotain ärsykkeitä. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ylikunnolta.

Olet treenannut niin kovaa että kroppa on nyt sekaisin.

Lääkäri tulee määräämään kuukauden tai pari ehdotonta taukoa kaikesta liikunnasta. Ei edes kävelylenkkejä, että keho saa palautua rauhassa.

Vierailija
4/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino saa pudota, olet ylipainoinen.

Liikunta on hyväksi.

Sitten ruokavalio pitää vaan saada kuntoon, ravitsemusterapeutti voisi olla juuri nyt ratkaisu ongelmiisi. Energiaa pitää saada riittävästi.

Vierailija
5/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko treenannut paljon ja käyttänyt palautumiseen marketin huonolaatuisia lisäravinteita?

https://www.google.fi/search?q=huonolaatuinen+lis%C3%A4ravinne&rlz=1C1A…

Vierailija
6/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino saa pudota, olet ylipainoinen.

Liikunta on hyväksi.

Sitten ruokavalio pitää vaan saada kuntoon, ravitsemusterapeutti voisi olla juuri nyt ratkaisu ongelmiisi. Energiaa pitää saada riittävästi.

No ylipainoinen ja ylipainoinen. Vaikka, en tuohon vaa'an kehonmittaukseen uskokaan niin 15% rasvoja näyttää. Kai se nyt jotenkin edes suuntaa antavasti pitää paikkansa. Niin ja olen siis mies niin kuin nimimerkistä voikin päätellä.

Kiitos kaikille viesteistä.

Vierailija
7/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko treenannut paljon ja käyttänyt palautumiseen marketin huonolaatuisia lisäravinteita?

https://www.google.fi/search?q=huonolaatuinen+lis%C3%A4ravinne&rlz=1C1A…

En käytä mitään lisäravinteita monivitamiinin lisäksi, tai mitään laittomiakaan valmisteita. Itse ajattelen, että olen treenannut "liikaa", liian vähällä ravinnolla ja unella. Yrittänyt saada muuta mietittävää stressin takia.

Vierailija
8/8 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme