Miten sitten viimein raskaus tärppäsi?? OV:
Millaisesta kierrosta tärppäsi?
Miten yhdynnät ajoittui, mitä teit ovulaation jälkeiset piinaviikot, millaisia oireita huomasit?
Mä oon jo luopunut toivosta, että me ei vaan onnistuta, vaikka niitä yrityksiä tulee useampi ovulaation kohdalle 😐
Tekis mieli lähteä johonkin viikonloppureissulle, mutta ei tietä voiko se alituinen reissaaminen vaikuttaa tähän kiinnittymiseen.
Olikos se niin että ovulaation aikana hedelmöittyminen tapahtuu 1 vrk aikana. Kiinnittyminen siitä aika tarkalleen 6 vrk aikana? Jos kiinnittyminen on tapahtunut niin lämpö pysyy ylhäällä ja raskausoireet tulevat sitä mukaa kun hormonin määrä lisääntyy.
Meillä oli ovis nytten ma-ti aikana! Ens viikolla ma-ti mennessä siis kiinnittyminen. Toivotaan parasta. Tämä on eka kierto, jossa stressi on ollut tipotiessään! Olen vain nauttinut elämästä ja ollut ajatuksella että tätä asiaa ei voi itse päättää.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä tärppäsi noin yk 145, menin jossain vaiheessa laskuissa sekaisin, kun en enää jaksanut tarkkaan laskea.
Onnistunut kerta oli tämänlainen: Thyroxin-lääkitys oli aloitettu noin paria kuukautta aiemmin ja se jatkui läpi raskauden. Lahjoitettu pakastettu munasolu ja aviomiehen siittiöt. Pari viikkoa ennen siirtoa aloitettiin zumenon lääkitys jota jatkettiin 10 raskausviikkoa. Kolmen päivän ikäinen alkio oli pakastettu kuukausi aiemmin ja kun se sulatettiin niin se kasvatettiin 4 päivän ikäiseksi ennen siirtoa. Siirrossa käytettiin alkioliimaa. Siirron jälkeen käytössä oli Disperin ja Lugesteron 10 raskausviikolle asti. Pari päivää siirron jälkeen gonapeptyl-piikki vatsaan auttamaan kiinnittymistä.
Näin meillä siis viimein onnistui ja saimme lapsen.
39 koettelemus tuokin, mutta hienoa että onnisti!
Kuka teillä oli lapsettomuuslääkäri ja missä klinikalla tehtiin?
Minäkin tarvisin tätä tietoa.
Onko Mehiläinen ja Felicitas nykyään sama asia
Yk 4 toukokuussa takanapäin, ovis löytyi ja peitot heilui vaan ei taas alkanut raskaus... 😔
Nyt alan uskoa, että se tulee kun ol tullakseen. Eikä siihen vaikuta niin paljon mm yhdyntöjen ajoitus vaan stressittömyys.
Tietääkö kukaan hedelmällisyyttä edistävästä ruokavaliosta?
Itse tulin raskaaksi kirjaimellisesti heti kun lopetin pillerit. Ulkomaanreissulla. Eli reissuun vaan ja antamaan rakkautta!
Käytä ovistikkuja oviksen löytämiseen.
Jonkin aikaa yritettiin (minulla on endometrioosi joka vaikeuttaa raskautumista) ja tulin raskaaksi, mutta se meni heti kesken rv 6+2. :(
Meni vuosi ja olin uudelleen raskaana: se oli tuulimuraskaus, meni itsestään kesken rv 11 + 2.
Sitten otin käyttöön ovistikut ja raskauduin 4kk :n päästä tästä.
39 koettelemus tuokin, mutta hienoa että onnisti!
Kuka teillä oli lapsettomuuslääkäri ja missä klinikalla tehtiin?