Miksi yläpeukutat omia kommenttejasi?
Kommentit (12)
Minä yläpeukutan silloin, jos kommenttini on saanut yhden peukun, ettei näyttäisi siltä, että olen (vain) itse peukuttanut sitä! :D Mutta ekaa yläpeukkua en anna. Loogista, öö no ei.
Samasta syystä, mistä kansanedustajat äänestävät vaalipäivänä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Minä yläpeukutan silloin, jos kommenttini on saanut yhden peukun, ettei näyttäisi siltä, että olen (vain) itse peukuttanut sitä! :D Mutta ekaa yläpeukkua en anna. Loogista, öö no ei.
Olin tulossa ihan samaa kirjoittamaan. :D Liian noloa jos kaikki ajattelee että olen ainoana tykännyt omasta kommentistani, silloin annan toisen peukun muuten en.
Koska haluan laittaa rasistille luun kurkkuun.
t. zovaci
Itse annan ensimmäisen yläpeukun esimerkiksi, jotta näyttäisi siltä, että kommenttini on hyvä ja muut seuraisivat esimerkkiäni.
-AP
En peukuta omia kommenttejani koskaan. Minulle tuottaa suurta tyydytystä, kun väittelen jonkun kanssa ja tämä väittelijä peukuttaa ylös omia vastauksiaan ja peukuttaa alas minun vastauksiani. Asetan itseni tuollaisen naurettavan peukuttelun yläpuolelle.
Joskus, jos näen että vastapuoleni, jonka kanssa kiistelen, peukuttaa omaansa. Ja juurikin, jos omani on saanut sen yhden peukun. Ja onhan ne aina koko kyseisen ketjun parhaimmat mielipiteet, ansaitsee siis peukut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, jos näen että vastapuoleni, jonka kanssa kiistelen, peukuttaa omaansa. Ja juurikin, jos omani on saanut sen yhden peukun. Ja onhan ne aina koko kyseisen ketjun parhaimmat mielipiteet, ansaitsee siis peukut.
Mistä voit sen "nähdä"? Voit olettaa, mutta toisaalta, palstaa lukee tuhansia ihmisiä, saattaahan olla, että joku vaan on vastapuolen kommentin kanssa samaa mieltä, eikä juuri sinun...
On hyvä saada joko paljon ylä- tai alapeukkuja tai vaan peukkuja. En pilaa ketjua, jossa olen saanut vain alapeukkuja lisäämällä ainoata yläpeukkua. Molemmat tyylit ovat hyviä. Joskus peukutan ja joskus en peukuta ollenkaan. Ketju joka kulkee ilman peukutuksia on myös hyvä.
Olen samaa mieltä kommenttini kanssa, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kommenttini kanssa, siksi.
Aika jännä. :)
Mietipä sitä.