Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yläpeukutat omia kommenttejasi?

Vierailija
23.05.2018 |

Kaikki tekevät tätä, minäkin. Mutta miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä.

Vierailija
2/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yläpeukutan silloin, jos kommenttini on saanut yhden peukun, ettei näyttäisi siltä, että olen (vain) itse peukuttanut sitä! :D Mutta ekaa yläpeukkua en anna. Loogista, öö no ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, mistä kansanedustajat äänestävät vaalipäivänä itseään.

Vierailija
4/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yläpeukutan silloin, jos kommenttini on saanut yhden peukun, ettei näyttäisi siltä, että olen (vain) itse peukuttanut sitä! :D Mutta ekaa yläpeukkua en anna. Loogista, öö no ei.

Olin tulossa ihan samaa kirjoittamaan. :D Liian noloa jos kaikki ajattelee että olen ainoana tykännyt omasta kommentistani, silloin annan toisen peukun muuten en.

Vierailija
5/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan laittaa rasistille luun kurkkuun.

t. zovaci

Vierailija
6/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan ensimmäisen yläpeukun esimerkiksi, jotta näyttäisi siltä, että kommenttini on hyvä ja muut seuraisivat esimerkkiäni. 

-AP

Vierailija
7/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peukuta omia kommenttejani koskaan. Minulle tuottaa suurta tyydytystä, kun väittelen jonkun kanssa ja tämä väittelijä peukuttaa ylös omia vastauksiaan ja peukuttaa alas minun vastauksiani. Asetan itseni tuollaisen naurettavan peukuttelun yläpuolelle.

Vierailija
8/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jos näen että vastapuoleni, jonka kanssa kiistelen, peukuttaa omaansa. Ja juurikin, jos omani on saanut sen yhden peukun. Ja onhan ne aina koko kyseisen ketjun parhaimmat mielipiteet, ansaitsee siis peukut.

Vierailija
9/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, jos näen että vastapuoleni, jonka kanssa kiistelen, peukuttaa omaansa. Ja juurikin, jos omani on saanut sen yhden peukun. Ja onhan ne aina koko kyseisen ketjun parhaimmat mielipiteet, ansaitsee siis peukut.

Mistä voit sen "nähdä"? Voit olettaa, mutta toisaalta, palstaa lukee tuhansia ihmisiä, saattaahan olla, että joku vaan on vastapuolen kommentin kanssa samaa mieltä, eikä juuri sinun...

Vierailija
10/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä saada joko paljon ylä- tai alapeukkuja tai vaan peukkuja. En pilaa ketjua, jossa olen saanut vain alapeukkuja lisäämällä ainoata yläpeukkua. Molemmat tyylit ovat hyviä. Joskus peukutan ja joskus en peukuta ollenkaan. Ketju joka kulkee ilman peukutuksia on myös hyvä.

Vierailija
11/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kommenttini kanssa, siksi.

Vierailija
12/12 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kommenttini kanssa, siksi.

Aika jännä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä