Haluaisin jotenkin luksusmaisempaa elämää. Olen varma, että sopeutuisin siihen
Osallehan naisista sellainen ei sopisi, he eivät osaisi olla siinä, kuten hekin, jotka kauhistelevat Meghanin osaa. En nyt väitä, että haluaisin olla juuri Meghan, vähän vähempikin tasokkuus riittäisi.
Kommentit (4)
Mul on miljonäärin sielu köyhän vartalossa. Koko ikäni ollut köyhä ja aivan turhaa on sanoa että jokainen on oman onnensa seppä. Se kun ei mene niin, että kaikki jotka haluaa rikastua tai menestyä, tulevat onnistumaan siinä.
Että joo, luxuselämä kiehtoo ja haluan sitä kovasti. Eikä olisi ongelmia sopeutumisessa.
Minulle sopii olla kuulemassa ja vetämässä johtopäätöksiä. Mitä ja mistä vaikutusvaltaiset ihmiset keskustelevat? Missä piireissä asioista sovitaan? Mitä on ilmassa? Minua kiinnostaa vallan rakenteet. Tavoitteenani on henkilökohtainen taloudellinen riippumattomuus, eettinen tarkastelu ja vapaus toteuttaa paremmin itseään. Uskon myös askeesin voimaan. Niin ikään ei kiinnosta kestohymyily, silmäpeli, flirtti pukuherroille, pukeutuminen iltapukuun, kampaus, meikki, illan edetessä juopuneet, sikailevat ihmiset, jotka luulevat olevansa ihmisinäkin kermaa, käytösmokat -ja ongelmat varsinkin heillä, jotka yrittävät olla hienompia ja ylensyöminen sekä valmiina vaatiminen.
Vailla valtaa mukana oleva
Kyllä mullekin kelpaisi vaikkapa Pippa Middletonin osa. Siskon avulla nostanut osakkeitaan, ja *puf* pääset osaksi parempia piirejä sekä nait miljonäärin.
Olisi kivaa, jos se, ettei ole mitään tekemistä ei tarkoittaisi kököttämistä syrjäkylän asuntopahasessa, vaan jotenkin ois vaan joitain pojekteja, joihin minua tarvittaisiin, joissa ei kuitenkaan tarvitsisi rasittua tavoilla, joilla ei tahdo.
ap