Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhannäköiset Meghan ja Harry

Vierailija
22.05.2018 |

Tänään julkistetuissa kuvissa Meghan näyttää ainakin 45-vuotiaalta, eikä Harry näytä juuri nuoremmalta. Kate ja William ovat nuorekkaampia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pari. Rennomman oloisia kuin Kate ja William, jotka ovat jäykkiä ja rumia.

Kate on paljon herttaisempi kuin Meghan, joka on kylmän oloinen.

Kate suhtautuis suhun varmaan tosi herttasesti jos seuraan pyrkisit..

Täytyy tuottaa pettymys, en haluaisi kenenkään heidän seuraan pyrkiä.

Hyvin tunnut heidät silti tuntevan.

Vierailija
22/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat hei pistäkää omat kuvanne tänne nii katotaan kenellä on varaa sanoo 

No me ei olla julkisuudessa, eikä meitä pöökätä sitä varten, että ihmiset saisi meitä katsoa. Meghan luultavasti nauttii, kun häntä katsotaan. Joko itse laitoit oman kuvasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläw Williamskin on aina näyttänyt ikäistään vanhemmalta. Molemmat ovat kaljuja jo kolmekymppisinä. Siis päälaeltaan.

Kaljuksi voi tulla jo 20-vuotiaana eli ei ole vanhuuden merkki. Ruumiin kieli on Katella ja Williamilla jotenkin nuorekkaampi.

Ja he sopivat ihanasti toisilleen.

Hyvä parisuhde syntyy hitaasti.

Tähän H.n ja M.n juttuun en usko.

Kestää minkä kestää.

Tietty jos lapsia tulee jäävät yhteen siksi.

Vierailija
24/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti afrikkalais naiset lihovat kun mittariin tulee 40v. Saas nähdä miten meganin käy.

Meghanin äiti on ainakin laiha, vaikuka on yli 60 v. Isä on mahdottoman lihava.

Meghanin äitihän on jooga maikka joten eiköhän se ole verissä että itsestä huolehditaan niin henkisesti kun fyysisesti. Ja se kyllä näkyy molemmista naisista.

Vierailija
25/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin säädet ovat rumat ihan kuin kaksi puikkoa.

En pysty osallistumaan. Olen itsekin lollipop.

Ihan yes. Laatikkomaiset yläosat ei vain sovi.

Vierailija
26/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pari. Rennomman oloisia kuin Kate ja William, jotka ovat jäykkiä ja rumia.

Kate on paljon herttaisempi kuin Meghan, joka on kylmän oloinen.

Kate suhtautuis suhun varmaan tosi herttasesti jos seuraan pyrkisit..

Täytyy tuottaa pettymys, en haluaisi kenenkään heidän seuraan pyrkiä.

Hyvin tunnut heidät silti tuntevan.

Eivätkö sitä varten tälläydy että heitä katsottaisiin ja ihailtaisiin. Kyllä ihmistä voi ulkonäön perusteella sanoa herttaiseksi, ei tarvii tuntea.

Vierailija
27/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella et kaikki te arvostelijat ootte ite huonokroppaisia, persoonattomia taikinanaamasia hiiruloita, jotka yrittää pönkittää omaa itsetuntoa täällä. Kyllähän se kirpasee kun ei ite pääse prinssin vaimoks mutta get over it.

Vierailija
28/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että jos Meghanista ei nyt sentään ihan uutta Dianaa tule niin kuitenkin heittämällä maailman seuratuin ja kuvatuin kuninkaallinen.

No siihen hän itse juuri pyrkii. Näyttelijä haluaa olla esillä. Tiedä sitten, ollaanko hänestä kiinnostuneita, koska kuningasperheessä on jo niin paljon jäseniä ja seurattavia. Ehkä sitten saa huomiota, jos Charlesista tulee kunkku.

Tämä palsta on ainakin ollut Meghanista niiiiin sekaisin häiden jälkeen että tuntuu kiinnostavan. Ei ole muut kuninkaalliset herättänyt näin suuria tunteita täällä aikaisemmin.

Muistakaa kuinka paljon keskusteltiin Niinistön ja Haukion vauvasta.

Vierailija
29/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, kiitos että jaoit tämän toteamuksesi kanssamme.

Kiitos, että luit. William ja Kate ovat nuorekkaita, vaikkakin uupuneita.

Williamilla on hyvä luonne ja selkeitä periaatteita. Tämä näkyy ryhdikkäässä olemuksessa. Harry taas on vilpertti, eikä taatusti tähän Meghaniin naisseikkailut lopu.

Vierailija
30/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella et kaikki te arvostelijat ootte ite huonokroppaisia, persoonattomia taikinanaamasia hiiruloita, jotka yrittää pönkittää omaa itsetuntoa täällä. Kyllähän se kirpasee kun ei ite pääse prinssin vaimoks mutta get over it.

No eikö se juuri ole juju tässä. Mä olisin liian vanha, vielä Meghaniakin vanhempi. Enkä kyllä jaksaisi muutenkaan itseäni pöökätä jatkuvasti. Harry ei ole kyllä muutenkaan mun makuun.

Vierailija
31/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että jos Meghanista ei nyt sentään ihan uutta Dianaa tule niin kuitenkin heittämällä maailman seuratuin ja kuvatuin kuninkaallinen.

No siihen hän itse juuri pyrkii. Näyttelijä haluaa olla esillä. Tiedä sitten, ollaanko hänestä kiinnostuneita, koska kuningasperheessä on jo niin paljon jäseniä ja seurattavia. Ehkä sitten saa huomiota, jos Charlesista tulee kunkku.

Tämä palsta on ainakin ollut Meghanista niiiiin sekaisin häiden jälkeen että tuntuu kiinnostavan. Ei ole muut kuninkaalliset herättänyt näin suuria tunteita täällä aikaisemmin.

Ei ollu koko palstaa Dianan aikoihin.

Will ja Kate on paljon symppiksempiä.

Ja Vickan ja Dan.

Meganissa ei ole muuta erikoista kuin värikäs historia ja iho. Se on äkkiä loppuun puitu.

Vierailija
32/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne harva jolla just ja just ulkonäkö riittäis kun avais suunsa ja näyttäis nämä juttujen tasot mitä siellä päässä liikkuu potkittais hovista heti takasin heinolan laitumille.

Vierailija
33/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok mua ahistaa tää ''aikuisten maailmaan'' siirtyminen jos mun kanssaeläjät on oikeesti näin ala-arvosta porukkaa. 

t. N18

Vierailija
34/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne harva jolla just ja just ulkonäkö riittäis kun avais suunsa ja näyttäis nämä juttujen tasot mitä siellä päässä liikkuu potkittais hovista heti takasin heinolan laitumille.

Meinaatko tosiaan, että kuninkaalliset ovat jotenkin erityisen fiksuja. Kyllä heillä on myös huonot ja hyvät puolet niin kuin kaikilla ihmisillä. Eivät kaikkea näytä julkisesti.

Vierailija
35/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu koko palstaa Dianan aikoihin.

Will ja Kate on paljon symppiksempiä.

Ja Vickan ja Dan.

Meganissa ei ole muuta erikoista kuin värikäs historia ja iho. Se on äkkiä loppuun puitu.

Ei ihmisiä kiinnosta mitkään tavis symppikset. Symppiksiä on jokaisen elämässä muutenkin vaikka työkaverit, ystävät, naapurit. Julkkiksissa ja kuninkaallisissa kiinnostaa just se extra glamour mitä ei omassa elämässä ole. Kauneus ja rikkaus jolla lukija huijaa itteään että ihan kun he olisivat joku oma upeampi ihmisrotunsa. Ketä kiinnostaa joku symppis Kate tai Daniel jos tarjolla on Meghania ja Dianaa? Tai edes Maddea.

Vierailija
36/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok mua ahistaa tää ''aikuisten maailmaan'' siirtyminen jos mun kanssaeläjät on oikeesti näin ala-arvosta porukkaa. 

t. N18

Olet syntynyt 2000, vai?

Onko sulla muuta elämää, kuin pitää kiinni puhelimesta ja tuijottaa ruutua? Jos ei niin hanki.

Vierailija
37/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Meghanin äiti ainakaan ole vanhemmiten lihonut!

Vierailija
38/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. N18

Tervetuloa todellisuuteen. Voit tässä totutella todellisuuteen, sillä näitä tai tämäntasosia juttuja käydään monessa paikassa.

Vierailija
39/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosiaan, että kuninkaalliset ovat jotenkin erityisen fiksuja. Kyllä heillä on myös huonot ja hyvät puolet niin kuin kaikilla ihmisillä. Eivät kaikkea näytä julkisesti.

Lähinnä tarkotin sitä että täällä juttujen taso on se etteivät edes osaisi peitellä typeryyttään. Meghan on ihan omaa luokkaansa näytteli tai ei.

Vierailija
40/44 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. N18

Mene muualle ahdistumaan. Tätä tämä elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan