Pitääkö miehen olla remonttireiska?
Itse haluan asua kerrostalossa eikä joku omakotitalon remppaus kiinnosta. Osaan kyllä mutta se ei vaan kiinnosta.
Kommentit (32)
Monikin nainen on ollut kaikenlaista vaatimassa. Kyllä minäkin asialliset hommat hoidan, mutta ei kiinnosta ylimääräiset.
Miksi remontointiin yleisehkön mielipiteen mukaan tarvitaan penis? Harvempi on naisilta vaatimassa remonttitaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii. Huono homma vaan, että mieheni luulee olevansa tavattoman osaava ja kätevä käsistään. Jotain kun rupeaa remppaamaan tai korjaamaan, niin yleensä aina saa jotain rikki ja lopputulos on huonompi kuin aloittaessa. Paljon helpommalla ja halvemmalla päästäis, kun palkattais joka hommaan ammattimies.
Itse osaan mutta oon vaan niin laiska etten viitsi. AP
En voisi olla laiskan miehen kanssa. Olen itse tekeväinen ja aikaansaava nainen, joka ei sohvalla viihdy kovin kauan. En todellakaan jaksaisi katsoa miestä, joka vain lojuu ja narisee, että ei viitsi.
Tunnen kyllä aikaansaavia ihmisiä. Hekin selviäisivät huomattavasti vähemmällä touhuamisella, jos vähän miettisivät, mitä tekevät ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii. Huono homma vaan, että mieheni luulee olevansa tavattoman osaava ja kätevä käsistään. Jotain kun rupeaa remppaamaan tai korjaamaan, niin yleensä aina saa jotain rikki ja lopputulos on huonompi kuin aloittaessa. Paljon helpommalla ja halvemmalla päästäis, kun palkattais joka hommaan ammattimies.
En voisi olla laiskan miehen kanssa. Olen itse tekeväinen ja aikaansaava nainen, joka ei sohvalla viihdy kovin kauan. En todellakaan jaksaisi katsoa miestä, joka vain lojuu ja narisee, että ei viitsi.
Laiskuus on ihmiskunnan kehitystä ajava voima. Mieti, jos kukaan ei laiskuuksissaan olisi kehittänyt tehokkaampia ja helpompia työmenetelmiä.
Kuvottavaa seksismiä, miesten esineellistämistä ja miesten tunkemista tiettyyn rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa seksismiä, miesten esineellistämistä ja miesten tunkemista tiettyyn rooliin.
Ei kohdistu naisiin, joten ei ole kuvottavaa seksismiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä aikaansaavia ihmisiä. Hekin selviäisivät huomattavasti vähemmällä touhuamisella, jos vähän miettisivät, mitä tekevät ja miten.
Tämä koskee 90% naisista, touhutaan ja tohotetaan mitään ajattelematta ja sitten kehutaan kuinka on tehty sitä ja tätä ja oltu niin kovin kiireisiä.
Kuinkahan paljon yläpeukkuja palstalla saisi mies joka kertoisi kuinka kokkaava ja siivoava nainen on niin kovin seksikäs ja naisellisuus on ihanaa?
Kaksoisstandardit on niin kivoja.
Minusta on jotenkin tosi seksikästä kun mies on taitava käsistään :)
Vierailija kirjoitti:
Monikin nainen on ollut kaikenlaista vaatimassa. Kyllä minäkin asialliset hommat hoidan, mutta ei kiinnosta ylimääräiset.
Miksi remontointiin yleisehkön mielipiteen mukaan tarvitaan penis? Harvempi on naisilta vaatimassa remonttitaitoja.
No mun mies oli ainakin iloisesti yllättynyt kun remonttihaluisuuteni ja taitoni pääsivät esiin yhteisen talon oston jälkeen. Miehen exä oli tällainen miesremontoinnin vaatija, ja koska mieheni ei ole mikään pro, hänen tekemisestään valitettiin aina. Nyt mies tekee jo ihan oma-aloitteisesti remppaa, mm yksi päivä kun tulin töistä, oli olkkarista poistettu vanha tapetti. Yhteinen puuhastelu on nykyään molempien lempihommia. Ja sitten illalla tietysti sauna lämpiämään :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon yläpeukkuja palstalla saisi mies joka kertoisi kuinka kokkaava ja siivoava nainen on niin kovin seksikäs ja naisellisuus on ihanaa?
Kaksoisstandardit on niin kivoja.
Mun mielestä remontoiva nainen on seksikäs. Sellainen joka maalaa seinää. Varvistelee, kyykistelee, päällä jotain pientä ettei tulisi niin kuuma. Tukka nutturalla, remppahuivi päässä, vähän maalia nenänpielessä.. UUhh...
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Sitä varten löytynee ihan ammattimiehiä.
Niin, Miehiä. Ap ei ole siis mies, vaan joku neutraali?
Eli remonttireiskaa paikkaamaan ammattinainen? Vaiko peräti ammattilainen? Miksei sitten remonttireija?
Remonttireijasta tulee mieleen sellainen raskasrakenteinen muija, joka kiroilee ja käärii sätkiä samalla kun remontoi.