Pitääkö miehen olla remonttireiska?
Itse haluan asua kerrostalossa eikä joku omakotitalon remppaus kiinnosta. Osaan kyllä mutta se ei vaan kiinnosta.
Kommentit (32)
Mieluummin remonttireiska kuin sohvaperuna. Kyllä kerrostaloasunnossakin aina jotain fiksattavaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin remonttireiska kuin sohvaperuna. Kyllä kerrostaloasunnossakin aina jotain fiksattavaa löytyy.
Miksi pitää tehdä jotain jos ei tarvitse?
Pitääkö naisen olla gourmet-kokki?
Remonttireiskan ja sohvaperunankin välille mahtuu aika paljon. Jos haluaa remonttireiskan, kannattaa ymmärtää se, että siinä saattaa joutua tinkimään jostain muista asioista. Remonttireiskoilla saattaa usein olla aina jotain "projekteja" meneillään, joihin palaa sekä aikaa, rahaa, että hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan asua kerrostalossa eikä joku omakotitalon remppaus kiinnosta. Osaan kyllä mutta se ei vaan kiinnosta.
Eli toisin sanoen et osaa yhtään mitään ja siksi et halua tehdä niitä, että osaamattomuutesi ei paljastu.
Osaamattomuus ei minua haittaa, mutta jos asenne on tuo, niin se haittaa. Ja paljon. Teen itse vaikka mitä ja katson vaikka netistä opetusvideon, jos en osaa. Hyvin sitä oppiikin erilaisia asioita, kun asenne on kohdallaan.
Ei pidä eikä ole pakko, jos ei kiinnosta. Mutta on se kyllä suuri etu naisten suosioon ja pöksyihin pyrkiessä. Ei ehkä vielä teininä, mutta mitä enemmän ikää karttuu, sitä enemmän kätevistä käsistä on hyötyä tälläkin rintamalla. Paksulla massilla remontit kyllä hoituu, mutta remonttireiska korjaa ihailevat katseet ja muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Sitä varten löytynee ihan ammattimiehiä.
Niin, Miehiä. Ap ei ole siis mies, vaan joku neutraali?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä eikä ole pakko, jos ei kiinnosta. Mutta on se kyllä suuri etu naisten suosioon ja pöksyihin pyrkiessä. Ei ehkä vielä teininä, mutta mitä enemmän ikää karttuu, sitä enemmän kätevistä käsistä on hyötyä tälläkin rintamalla. Paksulla massilla remontit kyllä hoituu, mutta remonttireiska korjaa ihailevat katseet ja muutakin.
Näinhän se menee. Mielestäni on aivan ihana katsoa käsistään kätevien miesten käsiä kun he tekevät jotakin hyödyllistä. Esimerkiksi autoa korjaava mies on ihan huippuseksikäs, samoin myös tarkat ja huolelliset remonttireiskat. Autoa korjaavien miesten käsiä katsoessa tulee aina mieleen, että mitenköhän taitavia nämä sormet olisivat minun kanssani ja kun katsoo kuinka keskittyneesti miehet työtä tekevät, niin huh heijaa vaan, että alkaa haluttamaan heti!
Vierailija kirjoitti:
No kannattaako deittiilmoituksessa sanoa suoraan että en remppaa mitään.
No pikkusen enempi pitäis remonttia osata ku minä ja olla innostunu tarvittaessa tekemään. Kädettömän kanssa tuskastuin totaalisesti, muuten miehet tuntuisi yleensä jotain asian päälle ymmärtävänkin.
Ei tarvii. Huono homma vaan, että mieheni luulee olevansa tavattoman osaava ja kätevä käsistään. Jotain kun rupeaa remppaamaan tai korjaamaan, niin yleensä aina saa jotain rikki ja lopputulos on huonompi kuin aloittaessa. Paljon helpommalla ja halvemmalla päästäis, kun palkattais joka hommaan ammattimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Sitä varten löytynee ihan ammattimiehiä.
Niin, Miehiä. Ap ei ole siis mies, vaan joku neutraali?
Eli remonttireiskaa paikkaamaan ammattinainen? Vaiko peräti ammattilainen? Miksei sitten remonttireija?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii. Huono homma vaan, että mieheni luulee olevansa tavattoman osaava ja kätevä käsistään. Jotain kun rupeaa remppaamaan tai korjaamaan, niin yleensä aina saa jotain rikki ja lopputulos on huonompi kuin aloittaessa. Paljon helpommalla ja halvemmalla päästäis, kun palkattais joka hommaan ammattimies.
Itse osaan mutta oon vaan niin laiska etten viitsi. AP
No ei ole pakko olla, mutta olisihan se hyvä. Mun mies on aika laiska remppailija, osaa jotain juttuja, ja toisia ei. Itse teen suurimmaksi osaksi remppajutut, mutta olisihan se hyvä jos voisi mieheltä edes kysyä.
Olen nähnyt valtavan määrän käsistään kätevien remonttireiskojen tekemiä remontteja. Usein on sellaista jälkeä, jota en kyllä kotonani katselisi.
Harva korjaa telkkarinsa tai tietokoneensa, mutta kuvitellaan, että jokainen osaa talon tehdä nykytekniikalla talon kun isoisäkin osasi rintamamiestalon tyyppipiirustuksilla. Vähän sama juttu nykyautojen kanssa.
Kyllä se on ehdoton plussa. Minun korkeasti koulutettu toimistohiirimieheni korjaa kodinkoneet ja fillarit, remontoi talon, osaa rakentaa kaikenlaista jne. Meillä ei kaapinovet repsota eikä saumat irvistele ja onhan se nyt älyttömän ihanaa kun on osaaja omasta takaa eikä tarvi aina olla soittamassa ammattilaista paikalle. Lisäksi, kuten joku totesikin, käsistään kätevä mies työn touhussa on äärettömän seksikäs.
Jos tuon laittaisi deitti ilmoitukseen olisiko hyvä juttu?