Onko parisuhde tarkoitettu vain tietyntyyppisille ihmisille
Täällä kun ihmetellään tyyliin "vaikka olen sopusuhtainen ja nätti jne. ei kukaan vain lähesty yökerhossa", onko ajatus tosiaan se että olemalla tietynlainen paketti on oikeutettu vastakkaisen sukupuolen kiinnostukseen?
Olen itse 50+ nainen ja suoraan sanoen melko ylipainoinen, ei kiinnosta tälläytymiset, on huono tanssitaito. Olen masentunut, työtön, huolestunut monesta asiasta. Silti se on se sama minä kuin aina ennenkin. Nyt jos koskaan tarvitsisin ja haluaisin kiltin, vakaan miehen rinnalleni, kaipaan päästä pois tästä yksinäisyydestä, näköalattomuudesta, tunteesta että koko ajan vain menettää jotain (vanhemmat vanhoja, lapsi pian aikuinen, talous syöksykierteessä, nuoruuteni rakkaalle Suomelle suunnilleen naureskellaan mediassa jne.).
Laitoin ilmaisen deitti-ilmoituksen ja kun profiileja selaa, siellä ollaan aktiivisia, suvaitsevaisia maailmankansalaisia, urheilullisia, ja kaivataan sitä nättiä ja omillaan toimeentulevaa kumppania jolla on "asiat kunnossa".
En hae itselleni mitään terapeuttia, mutta luulisin että löytyisi sellaisiakin samanmielisiä, jotka eivät ole huippumenestyjiä mutteivat mitään alkoholisteja tai avohoitopotilaita. Vaan kun ei...
En usko, että kyse on yksittäisen ihmisen ulkonäöstä vaan siitä, että naiset ylipäätänsä on pelanneet itsensä ulos parisuhden markkinoilta.