Ostin eilen hummusta, mihin sitä käytetään?
Maistoin pienen nokareen sitä, ei maistu kovin hyvältä ainakaan sellaisenaan. Uteliaisuuttani ostin, kun en ole koskaan maistanut sitä.
Kommentit (13)
Vaikka leivän päälle, tai dippailuun!
Itse syön leivän päällä tai dippailen siihen esim. kasviksia. Mun mielestä hummus on kyllä hyvää pelkilteenkin, tosin kaupasta ostetuista kaikki ei kyllä oo hyviä.
Ruislastujen tai korppujen päällä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön leivän päällä tai dippailen siihen esim. kasviksia. Mun mielestä hummus on kyllä hyvää pelkilteenkin, tosin kaupasta ostetuista kaikki ei kyllä oo hyviä.
Joo tää on ihan pelkkä tavallinen hummus. Ei maustettu, olisi varmaan pitänyt ostaa maustettuna. Voisitko suositella jotain merkkiä tai makua? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää on ihan pelkkä tavallinen hummus. Ei maustettu, olisi varmaan pitänyt ostaa maustettuna. Voisitko suositella jotain merkkiä tai makua? -ap
Lidlin Baresa-hummus on parasta mitä olen kaupan hummuksista maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin hummus on parasta. Kokeile ruisleivän ja tomaatin kanssa. Nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Baresa-hummus on parasta mitä olen kaupan hummuksista maistanut.
Hyvää se on mutta verrattuna muihin valmishummuksiin aika epäterveellistä 😢
Siihen voi lisätä mausteita itse esim valkosipulia tai chiliä, jos ei maistu tarpeeksi.
Itse tehty hummus on parasta! Dippailen vihanneksia, soijatikkuja, ranskalaisia, mitä milloinkin. Syön myös pelkästään, salaatissa, burrito bowlissa, leivän päällä... Voisin oikeastaan käyttää hummusta ihan missä vaan, nam!
Hummus on hyvää, itse sekoitan sitä esim. täysjyväpastan sekaan, käytän broikun/lihan lisäkkeenä, leivän päällä... Namskis. Sitä helppo tehdä itse, ei siinä pääaineina ole kuin about keitetyt kik-herneet ja tahini-tahna, valkosipuli, oliiviöljy, sitruunamehua, mausteita jne. Googleen esim. 'hummus ohje' ja saat valmistusohjeita. Kun hummuksen makuun tottuu, niin siihen tulee himo :)
mä käytän sitä näköjään lähinnä pieremiseen.