Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sääliseksi

Vierailija
22.05.2018 |

Suostutko puolison takia seksiin vaikka itseäsi ei kiinnosta. Teetkö esim että toinen ei suutu/olisi paremmalla päällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa suostuin perherauhan ylläpitämiseksi. Mies kosti muuten lapsille. Vei ilon koko puuhasta ja mies alkoi tuntua vastenmieliseltä.

Olin onnellinen, kun pääsin eroon ja sain itse päättää oman vartaloni hallinnasta.

Nyt olen löytänyt miehen, jonka kanssa nautin seksistä ja johon tunnen vetoa. Hyvää tahtoo aina lisää.

Vierailija
2/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostutko puolison takia seksiin vaikka itseäsi ei kiinnosta. Teetkö esim että toinen ei suutu/olisi paremmalla päällä.

Saatan lähteä seksiin, vaikka itseä väsyttäisi ja nukkuisi mieluummin. Ei siinä kuitenkaan mistään säälistä ole kyse, vaan siitä että haluaa tehdä toiselle hyvää. Ja tokihan nämä "palvelukset" menevät koko lailla tasan parisuhteessa, kun voi se olla kumpi vaan, jota sattuu sillä hetkellä haluttamaan enemmän tai vähemmän.

Eri asia sitten tietysti on, jos haluttomuus olisi pitempiaikaista. Silloin voisi jo varmaan puhuakin sääliseksistä, mutta parempi palvelus puolisolle kyllä olisi yrittää kaivella ne omat halut takaisin esille kuin tarjota kehnoa seksiä korvikkeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina kun mies haluaa (tehtiin sopimus kun muutettiin yhteen, että seksistä ei voi kieltäytyä) Jos haluan päästä helpolla tai väsyttää otan suihin, koska silloin ei itse tartte mennä pesulle ja mieskin saa orgasmin nopeammin.

Eli kai tämäkin on jonkinlaista sääliseksin antamista.

Vierailija
4/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan aina kun mies haluaa (tehtiin sopimus kun muutettiin yhteen, että seksistä ei voi kieltäytyä) Jos haluan päästä helpolla tai väsyttää otan suihin, koska silloin ei itse tartte mennä pesulle ja mieskin saa orgasmin nopeammin.

Eli kai tämäkin on jonkinlaista sääliseksin antamista.

Niin ja sama pätee tietty toiseen suuntaan. Harvemmin kyllä itse tulee käytettyä seksi korttia, mitä nyt siihen tiettyyn aikaan kuukaudesta tekee mieli aamulla ja illalla. Minä olen se joka haluaa aamuseksiä.

Aluksi meinas kaduttaa tuo sopimus, kun pyyntöjä tuli 2-3 kertaa päivässä ja viikonloppuisin vielä enemmän, mutta alle vuodessa tilanne tasaantui ja nyt pari kolme kertaa viikossa + omat pyyntöni ehkä kerra max 2 per viikko. Ollaan nyt seukattu 4 vuotta.

Vierailija
5/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me joustetaan eli autetaan joskus toista laukeamaan (suulla tai käsillä) jos toinen on ihan tulisilla hiilillä eikä itseä just kiihota. Eikä kyllä suututakaan jos toinen ei halua olla avuksi.

Tämä toimii minusta vain suhteissa joissa seksielämä on muutenkin säännöllistä ja hyvää. Jos toinen on joka viikko haluton ja seksi on velvollisuus, kannattaa minusta seksihommat lopettaa ihan sovinnolla ja vaihtaa kumppania ennen kuin jommalla kummalla hirttää kiinni lopullisesti ja toisen naamakin alkaa lähinnä ärsyttämään.

Vierailija
6/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko termiä "sääliseksi".  En olen koskaan kieltäytynyt seksistä kun vaimo on halunnut.  Ei tulisi mieleenkään, vaikka olisin väsynyt. Syystä, että haluan tyydyttää vaimoni halut, enkä halua häntä loukata. Naiset kokee kieltäytymisen loukkauksena joka tapauksessa, ajettelee niin tai ei.  Kuvittelevat heti, etteivät enää viehätä miestään.  No onneksi mun mielihalut olleet aina suurempia. Meillä muutenkin vaimo on lähinnä tehnyt aloitteet ja määritellyt seksikerrat. Toki ottanut huomioon minun himoni. Jotenkin hän vain aavistaa milloin minulla alkaa panetus menemään yli.  Olen toki saanut suikkareita ja seksiä pyynnöstäkin. Nykyisin olen silti odottanut, että vaimon halut kasvaa. Siitä on se etu, että hänen orkkunsa tulee nopeammin eikä tartte tuntikausia antaa suuseksiä ja sormetusta.  Ennen oli 2-3 krt viikko, nykyisin 1-2krt viikko.

Me myös sovittiin nuorena, ettei seksistä saa kieltäytyä, eikä käyttää kiristyskeinona.  Makuuhuone on myös ollut vapaa-alue, jossa ei ole saanut mököttää.  Siitäkin sovittiin, että jos kotona saa tarpeeksi seksiä, ei saa käydä vieraissa. Sopimus on pitänyt jo vuosikymmeniä. Ei ole ollut tarvetta käydä, vaikka himoja olisikin ollut. Tyhjillä pusseilla himot ovat tunnetusti heikommat ja kynnys pettämiseen korkea.  Vaimo pitänyt aina huolen, että pussit ovat olleet sopivan tyhjät.  Eilenkin oli tilanne, että mulla oli jostain syystä hirveä panetus ollut jo kaksi päivää, 4 pv edellisestä naintikerrasta. Vaimo sanoi illalla, että käypä pesulla.  En ollut puhunut mitään, vaikka kävi jo mielessä. Ihmettelin, että mistä hitosta hän tiesi, että pallit meinaa räjähtää ja oli aivan pakko saada pillua. Suikkari ei olisi siihen enää auttanut.

Vierailija
7/11 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliseksi? Kyllä me innostutaan jos toinen ehdottaa..

Vierailija
8/11 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa suostuin perherauhan ylläpitämiseksi. Mies kosti muuten lapsille. Vei ilon koko puuhasta ja mies alkoi tuntua vastenmieliseltä.

Olin onnellinen, kun pääsin eroon ja sain itse päättää oman vartaloni hallinnasta.

Nyt olen löytänyt miehen, jonka kanssa nautin seksistä ja johon tunnen vetoa. Hyvää tahtoo aina lisää.

Tuo ei kyllä ollut mitään sääliseksiä, vaan kiristämistä ja hyväksikäyttöä - jopa rikollista, jos mies uhkaili väkivallalla lapsia. D: 

Hyvä, jos olet nyt terveemmässä suhteessa.

Vierailija
9/11 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kokee kieltäytymisen loukkauksena joka tapauksessa, ajettelee niin tai ei.

.

Eikä koe, tarpeeton yleistys. Meillä on sovittu toisin, että seksistä saa kieltäytyä jos ei todella yhtään siltä tunnu. Ei se loukkaa meistä kumpaakaan, eihän aina voi haluttaa samaan aikaan.

Jos kieltäytyy kahdesti tai kolmesti peräkkäin ja seksiväli venyy, olisi vasta keskustelun paikka ja kysyttäisi missä mennään ja mikä mättää. Muuten saa kyllä ihan rauhassa sanoa että nyt ei kulta haluta ilman pelkoa että toinen vetää herneet nenään. Meillä mies sanoo ei useammin kuin minä.

Säälistä ei kumpikaan seksiin ryhdy, mutta vastavuoroisuuden ja huomaavaisuuden takia kyllä. Jos jompi kumpi on jäänyt ilman tyydytystä syystä tai toisesta, otetaan uusiksi heti kun ilman jäänyt pyytää. Hyvin on tämä vastavuoroisuus toiminut meillä aina ja molemmat on tyytyväisiä seksielämään.

Vierailija
10/11 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex piti huolen että seksia oli kun hän halusi ja vakka keskellä yötä tuli nyrkkiä kylkeen että naimaan niin siitä kun unenpöpperössä kiephti päälle niin munan piti jo seisoa ja aina se seisoikin kyllä.

sitten sillä myös kiristettiin asioita, jos et tee niinkuin sanon en anna pillua, n se toimi jonkin aikaa ennekuin hokasin että sitähän saa muualtakin illoin kun lukkoperä ilmiö on päällä

Vierailija
11/11 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä että sain säälistä.meni maku koko hommaan.nytei tee itseäni enään mieli sen takia. Nyt vaimo vissiin tyytyväinen kun saa olla seksittömässä suhteessa. Sanoin ettei ole pakko suostua jos ei halua.