älä virkkaan opelle
Tiskirättejä tai ruusua. Olenko sen arvoinen kun hoidin poikasi koulussa kokovuoden. Mielellä ottaisin vastaan vaikka rahaa matkaa varten. Opeilla pieni palkka. Vaikka 30-50€ per pää
Kommentit (23)
Jos on olisi kokenut nuorimman lapseni opettajaa, niin pitäisin ap:ta provona. Valitettavasti tuollaisia ihmisiä kuin ap on OIKEASTI olemassa.
Hän siis nimenomaan pyysi rahaa pienten alakoululaisten vanhemmilta lomamatkaansa varten ja ehdotti n. 30 € per nenä.
Tapahtui kaksi vuotta sitten pienehköllä paikkakunnalla.
Jos ap olet muka opettaja, etkö saa mitään palkkaa työstäsi? Outoa. Kiitos vinkistä muuten, täytyypä alkaa tiskirätin virkkaukseen. Huonosti on suomi sinulla hallussa, otsikko päin p*rsettä.
Vaikka provosoiva aloitus olen samaa mieltä. Opettajan lahjan tulee olla hyvä. Minulla on saatuna 10 tidkirättiä. Pannunmyssy. Muovitabketit. Virkattu kukkakimppu. Kynttilöitä 30. Duklaslevynä. Yli päiväyksen suklaarasia. Virkatut bikinit. Virkattu nenäliina kuulemma. Helustin. Suemenpusseja.frisbee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on olisi kokenut nuorimman lapseni opettajaa, niin pitäisin ap:ta provona. Valitettavasti tuollaisia ihmisiä kuin ap on OIKEASTI olemassa.
Hän siis nimenomaan pyysi rahaa pienten alakoululaisten vanhemmilta lomamatkaansa varten ja ehdotti n. 30 € per nenä.
Porvoossa siis.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vaikka provosoiva aloitus olen samaa mieltä. Opettajan lahjan tulee olla hyvä. Minulla on saatuna 10 tidkirättiä. Pannunmyssy. Muovitabketit. Virkattu kukkakimppu. Kynttilöitä 30. Duklaslevynä. Yli päiväyksen suklaarasia. Virkatut bikinit. Virkattu nenäliina kuulemma. Helustin. Suemenpusseja.frisbee.
Ja arvatenkin olen äidinkielenopettaja?
Kiva ap, kun tulet tänne "opettajana" provoilemaan. Kiitos riittää ja kaikki muu on vain vapaaehtoista.
Siitä olen samaa mieltä, että kippoja ja kuppeja ei kannata antaa tai muuta, joka jää kaappeihin pyörimään. Oma äitini on opettaja ja kotona se aina esitteli onnellisimpana lasten tekemiä kortteja
Mä tein opelle kangaspuilla pienen ryijyn ja sain seuraavaan todistukseen käsitöistä 10 😊 Terkkuja Niittykummun 1a(1979) -3a luokanvalvojalle
Ei ole tarvitse mitään. Olen eläkeope ja olen saanut kaikkea. Piirustukset parhaita. Kerran sain bendaay tankillisen. Kerran sain Omoa paketin. Lapselta sain 5 markkaa minkä palautin. Sain voikukkaseppeleen mikä oli hienoa. Sain pullon kuohuvaa minkä annoin seurakunnalle myyjäisiin. Sain kyniä avaimenperä kortteja valokuvia.
Olen antanut 25 e opettajalle kun kerätään lahjaa. Klo perjantaina Utti 39 vee.
Vierailija kirjoitti:
Eikä? :D
Uskon myös, koska olen lukenut opettajaopiskelijoiden ajatuksia.. Säälin lapsia ja tiedän, että on opettajien syytä nämä vallalla olevat hirveät mielipiteet! Opettavat lapsille hirveää käytöstä eivätkä empatiaa ja moraalia. Eivät voi, koska ovat itse epäempaattisia ja moraalittomia!
Voisin tehdä tiskiräteistä kohta hameen. Älkää hyvät äidit nyt enää väsätkö niitä.
Ärsyttää tällainen "opella on pieni palkka" -ulina. Toki työ on raskasta ja siihen nähden ehkä voisikin tienata enemmän, mutta eivät opettajat nyt yleisesti mitään pienituloisia ole!
Vierailija kirjoitti:
Jätit mainitsematta ne 100 viinipulloa.
Vierailija kirjoitti:
Ihania uudissanoja! Nyt porukalla miettimään, mikä voisi olla HELUSTIN?
Itse ehdotan rakkaalle annettavaa HELLÄÄ RUTISTUSTA.
Itse olen opettaja, oikeasti, ja parhaat lahjat ovat lasten piitämät kortit. Ja ehkä tuo helustin, jäähyväishalaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania uudissanoja! Nyt porukalla miettimään, mikä voisi olla HELUSTIN?
Itse ehdotan rakkaalle annettavaa HELLÄÄ RUTISTUSTA.
Itse olen opettaja, oikeasti, ja parhaat lahjat ovat lasten piitämät kortit. Ja ehkä tuo helustin, jäähyväishalaus.
No niin, tässä nähdään, ettei olisi kannattanut revitellä toisen kirjoitusvirheillä, kun itsekin heti sellaiseen lankean.
Piitämät kortit, joo, piti olla piirtämät kortit.
Me hankittiin kimppalahjana eskarin aikuisille 50 euron ravintolalahjakortti per nenä, lahjakortit lykätään lasten tekemien korttien väliin, lisäksi kukat. Tämä on minun mittapuullani ylenpalttista, mutta oli niin huikea ryhmä, mistä niin iso kiitos kuuluu ryhmän aikuisille, että tällä kertaa oli kiva muistaa jotenkin. Ja tiesin että moni vanhempi lähtee mielellään tähän kimppaan (täysin vapaaehtoista tietysti).
pösilö