Omituisin asia, minkä halusit lapsena (tai mitä joku tuntemasi lapsi on halunnut yms.)
Lapsethan saavat aina outoja päähänpistoja, muistatko omasta lapsuudestasi että halusit jotain outoa? Tai mitä oma lapsesi tai joku tuntemasi lapsi on halunnut?
Itse halusin joskus ala-asteikäisenä kopiokoneen. Joskus harvoin koulussa sitä pääsi käyttämään ja kirjastossakin sellainen oli. Minusta se oli aivan mahtava laite ja olisin halunnut sellaisen itsellenikin. Tätä kesti vuosia ja haaveilin, että aikuisena sitten ostan itselleni kopiokoneen. Kaikista parasta on, että tajusin itsekin etten sillä mitään tee, koska todella harvoin tuli kopioitua mitään. Mutta sellaisen olisin halunnut. :D
Kertokaa lisää!
Kommentit (1192)
Pienenä tyttönä halusin olla poika ja komean arven poskeen. Onneksi kumpikaan ei ole totetunut...
Pianon! Olisin halunnut oppia soittamaan. Melodica oli. Mutta se ei ollut yhtä cool.
Permanentin vain etuhiuksiin ja niihin etuhiuksiin violetin värin.
Onneksi minua ei päästetty koskaan yksin kampaajalle. =D
Olisin halunnut liidellä sateenvarjon kanssa, niinkuin muumit eräässä Muumi- jaksossa :D Tuulisena päivänä Muumipeikko, Niiskuneiti ja Pikku Myy pystyivät liitelemään sateenvarjon avulla! Yritimme siskon kanssa, muttei onnistunut :(
Eräs outo lapsuuden toiveeni oli peruukki. Sain sen synttärilahjaksi, mutta jotenkin se oli sitten noloa ja leikin vain yksinäni se päässä. Käytin sitä vielä väärin päin, koska ne pitkät niskahiukset näytti hienommalta etutukkana.
Pitkillä mökkimatkoilla auton takapenkillä istuessani haaveilin, että voisin asua siinä auton penkissä jatkuvasti liikkuvassa autossa. Yhdestä napista mun penkin ympärille tulisi televisio, pieni hylly missä on kirjoja ja tietokone. Toisesta napista penkki muuttuis vessaksi ja sen ympärille tulis verho. Kolmannesta napista mun eteen tulis pizza tms. hyvää ja erittäin ravitsevaa ruokaa. Mun ei tarvitsis koskaan nousta siitä autosta. Rakastin istua liikkuvassa autossa :DD
Paras kaverini sai värjätä 10-vuotiaana vaaleat hiuksensa kirkkaanpunaisiksi. Mäkin tietty halusin, mutta jännä kyllä, en saanut. Tämähän ei mua estänyt; väritin otsatukkani huulipunalla punaiseksi
Halusin matkustaa auton katolla olevassa suksiboksissa.
Kattoikkunan. En ole aikuisena enää moista ongelmapesäkettä kaivannut.
Halusin 5-6 vuotiaana joululahjaksi vaaleansinisen viulun :D En tiedä mikä idea siinäkin oli, ikinä en ole viulua soittanut tähänkään päivään mennessä.
Täällähän on iso osa mun oudoista lapsuushaaveista mainittu, osa moneen kertaan: kipsit ja muut sairaalareissut (ei tosin huomion takia vaan yleisen jännyyden), mielikuvitusystävä, armeija, luostari. Eivät siis kovin outoja ainakaan siinä mielessä, että samoja on ollut tosi monella.
Mun ehkä uniikein lapsuushaave oli kangaskengät. Vanhemmat pitivät tärkeänä investoida hyviin ja laadukkaisiin, mielellään kotimaisiin kenkiin, mutta olisin ehdottomasti halunnut ne halvat kangastossut. Ei auttanut äidin perustelut, että mun kengät on paljon laadukkaampia ja parempia jalassa. Kerran sitten sain sukulaiselta nopeasti pieneksi jääneet kangaskengät. Mutta eipä niillä sitten pitemmän päälle ollutkaan niin hyvä kävellä.
Olisin myös halunnut elää 1800-luvulla, jotta olisin voinut asua kartanossa ja pitää joka päivä mekkoa. Halusin myös tulla tosi rikkaaksi, jotta voisin pitää joka päivä hienoa prinsessamekkoa. No, jos tässä vaiheessa elämää laittaisin kaikki rahani mekkoihin, niin saisin niitä kyllä aika kasan, vaikka en mikään rikas olekaan, mutta enää ajatus ei samalla tavalla sytytä.
Lisäksi odotin yhdessä vaiheessa tosi kiihkeästi, että saisin menkat...
Halusin päälaelta siilit hiukset, muuten mulla oli pitkä tukka. Ja sain sen!
Halusin penisiliinikuurin. Serkulle annettiin penisiliiniä ruskeasta hienosta lasipullosta ja se maistui kuulemma banaanijäätelöltä. En saanut maistaa, enkä harmikseni saanut tartuntaakaan.
Tutun sisko oli joskus pienenä nähnyt telkkarissa Canesten combi-mainoksen ja halusi sellaisen. Oli ilmeisesti näyttänyt sopivalta pikkutytön leikkeihin :D
Halusin talon, jonka keskellä on aivan valtava labyrintti, ja siellä ihan keskellä oli krokotiiliallas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin kaksoissiskon. Siis luulin suht pitkälle kouluikään, että voisin vielä saada sellaisen (olen ihan normaaliälyinen muuten, luulen, että halusin sitä niin paljon, että en välittänyt faktoista).
Mä halusin isoveljen😂ja samalla lailla kauan uskoin, että jostain se isoveli mulle putkahtaa... no, pikkuveljen sit aikanaan sain ja sekin on ihan kiva😁
Mäkin halusin ja kinusin vielä pitkälle kouluikäisenä vanhemmilta isoveljeä :D jopa mietin voisiko pikkusiskon vaihtaa siihen. Jossain vaiheessa haaveilin/odotin myös kovasti, että mut olis adoptoitu ja mun oikeat vanhemmat tulisi hakemaan mut kotiin ja siellä olisi kaikkea siistiä yms.
Meidän lähikaupassa myytiin sellaisia muovisia, mahdollisesti kertakäyttöisiä(?) suihkulakkeja. Suihkulakkeja oli kahta kuosia, toisessa keltaisia palloja ja toisessa pinkkejä kolmioita. Haaveilin että äiti ostaisi minulle ja siskolle sellaiset lakit, ja voisimme sitten yhdessä istua ne lakit päässä kylpyammeessamme. Siskoni on minua 10 vuotta vanhempi, joten hän tuskin olisi innostunut noin 15-16-vuotiaana teininä telmimään kylpyammeessa suihkulakki päässään pikkusiskon kanssa.
Samassa lähikaupassa myytiin myös pumpulipussia, missä oli eri pastellinsävyisiä pumpulituppoja. Ei tainnut äiti ostaa niitäkään minulle vaikka kovin toivoin.
Mä en oikeestaan halunnut kun ulkonevat hampaat mutta mä luulin että tehtaan piipuista tulevasta savusta muodostuu pilvet. että ku puut heiluttaa itseään syntyy tuulet. Pistorasiaa en uskaltanut imuroida ku imuri vetää siihen pussiin sitten säkön. Ja kaikenalaista muuta höperä
Halusin kovasti olla adoptoitu. Sen jälkeen halusin muuttaa pois kotoa.
Apua, ihana 😂😂