Onko muilla tuttavia, jotka eivät arvosta teitä, ja joista haluaisitte siksi eroon, mutta jotka eivät tajua hävitä?
JA, jos heille on tehellinen ja kertoo, että en halua enää, että pidät yhteyttä, koska et arvosta minua, niin hei eivät tajua sitäkään? Eli jatkavat vain yhteydenpitoa, vaikka syy siihen, että itse ette halua jatkaa on arvostuksen puute, mutta siinä nämä eivät halua tai suoraan sanottuna välitä muuttua.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Äitihullun jasrituksia. Hänellä ei ole ketään
No ei sunkaltaisia paskiaísia.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet sellainen teeskentelijäpaska, ja sulla on paškoja kavereita, sillä olet "ystäviä" löytänyt. Jokainen saisi samantsoisia, jos viihtyisi paśkaläjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet sellainen teeskentelijäpaska, ja sulla on paškoja kavereita, sillä olet "ystäviä" löytänyt. Jokainen saisi samantsoisia, jos viihtyisi paśkaläjissä.
"Terapia on auttanut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Terapia on auttanut"
Se ei kohdistu sinunlaistesi hyysäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Sä tarttisit terapiaa"
Mietin vain, että mikä olisi siistein tapa päästä eroon? Periaatteessa feidaaminen, koska syyhän on jo kerrottu, mutta.... feidaamisen kanssa käy äkkiä niin, että kyseinen tuttu kokee olevansa haluamissaan väleissä ja itseä vaan v*tuttaa.
Tietenkin se ei periaatteessa haittaa, ellei kyseessä ole joku, jolta ihan hyvällä syyllä olit odottanut enemmän. Eli äiti tai ex paras ystävä.
ap
Kuullostat melko mulkulta ihmiseltä. Anna kun arvaan. Jos ihmiset ei vastaa SINUN odotuksia feidaat. Onko sulla paljonkin ystäviä, pitkäaikaisia?
Vierailija kirjoitti:
Kuullostat melko mulkulta ihmiseltä. Anna kun arvaan. Jos ihmiset ei vastaa SINUN odotuksia feidaat. Onko sulla paljonkin ystäviä, pitkäaikaisia?
Kuulostat itse :O Se on sitäpaitsi: kuulostat. Taidat tosiaan olla kanssa joku, joka ei ole niin tarkka seurastaan. Minä kyllä hyväksyn ystäviini vikoja, siitä ei ole kysymys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ODOTUS äidiltäni oli se, että hän olisi antanut minulle sen arvon, mikä mulla onkin, ei vähempää. Ei ole liikaa vaadittu edes äitisuhteessa.
ap
Koska toisten muuttumista ei kannata odotella ja sinulla on ihan kohtuulliset odotukset muilta ja olet vieläpä sanonut suoraan mikset halua olla tekemisissä, niin hyvä vaihtoehto on varmaan jättää koko ihminen huomiotta. Jos joku jatkaa ja jatkaa ja jatkaa vaikka toinen ei ikinä vastaa, niin se on vähän karmivaa jo.
Mä ymmärrän sua kyllä hyvin.. se on vaan niin karu fakta et ilman joitakin ihmisiä elämä olis helpompaa...varmaan joku ajattelee mustakin niin, mut hei mun kanssa ei tartte olla jos ei tykkää...
Sit se on kans ikävää et täytyy olla jossain tekemisissä jonkun kanssa johon haluais etäisyyttä, mut sit pitää olla väleissä koska haluaa olla jonkun yhteisen tuttavan kanssa tekemisissä...
Vierailija kirjoitti:
JA, jos heille on tehellinen ja kertoo, että en halua enää, että pidät yhteyttä, koska et arvosta minua, niin hei eivät tajua sitäkään? Eli jatkavat vain yhteydenpitoa, vaikka syy siihen, että itse ette halua jatkaa on arvostuksen puute, mutta siinä nämä eivät halua tai suoraan sanottuna välitä muuttua.
Hyvä aloitus. Muu pelkkää paskaa. Mutta samaa mieltä siitä että en ymmärrä miksi joku haluaisi olla tekemisissä tai parantaa jopa välejä jos ei edes pidä toisesta henkilöstä ja varsinkin kun ja jos tunne on molemminpuoleinen. Hassua jos joku ajattelee että hänestä on pakko tykätä. Joku ei kai voi hyväksyä että hänen seuraa ei kaivata.