Monenko kans oot ollut silleen?
Olen nyt 37 v mies ja laskin että olen harrastanut seksiä noin 90 naisen kans. Onko se paljon vai vähän vai ihan normaali määrä tähän ikään menessä? Varsinaisesti suhteessa oon ollut 5 kertaa, joten iso osa tästä kertymästä on tullut yhden illan jutuista ja jokusen kerran oon sortunut maksulliseen. Miten on sun laita?
Kommentit (28)
Yhden kanssa yhdyntää.
Kahden kanssa suuhommia, neljän kanssa käsihommia.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 miestä on käynyt sisälläni. N29
Jos ne 30 ovat lähinnä yöelämästä, niin mä saatan olla sun seuraava eli 31. :)
Yksi heistä yöelämästä ja senkin sankarin iskin ihan itse. Olen miehille täysin ilmaa baareissa. N29
Jakautuu itsellä pitkistä suhteista johtuen hyvin epätasaisesti. 35v kun sinkkuunnuin, niin tuli vähän haettua kokemuksia ja siinä tuli parissa vuodessa yli 50 mutta alle sata naista. Totuus lienee jossain puolivälissä. Koko muuna elinaikana naisia on ollut noin kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias nainen, kumppaneina on ollut 21 miestä sekä 1 nainen (ooh, kuinka edistyksellistä!).
Kyllähän tuo 90 on jo aika suuri luku... mutta toisaalta, entä sitten? Jos sekä sinä että kumppanisi olette nauttineet näistä hetkistä, ja ehkäisyasiat yms. ovat kunnossa, niin paneskele menemään vaan. :D
Laitoin yläpeukun tuolle naisten väliselle seksille :)
Mielenkiintoista, yhä löytyy naisia, kuten vaimonikin, joilla kumppaneita on ollut vain yksi. En minäkään mikään kukkapörriäinen ole , mutta onhan noita löytynyt kymmenkunta.
M65
2. N49.