Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräily Helsingissä on välillä hengenvaarallista!

Vierailija
20.05.2018 |

Nää ”pro-fillaristit” ajaa ku hullut, ja autoilijatki meinaa ajaa päälle mennen tullen. Onneksi on hyvät pyörätiet, mutta saa koko ajan olla varuillaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltävät, mustat ajokamppeet päällä ajelevat kuin kilpailussa olisivat. Ei välitä muista ihmisistä (liikenteestä) hevon paskaakaan.

Vierailija
2/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on nää letkeet ja flegut jopotyypit, jotka ei kuulokkeet päässä kuule eikä tajua mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit on nää letkeet ja flegut jopotyypit, jotka ei kuulokkeet päässä kuule eikä tajua mistään mitään.

Ajavat vielä jalkakäytävällä vaikka näyttävät reilusti yli 11-vuotiaalta. Vai saako 11-vuotiaan tasolla oleva aikuinen pyöräillä jalkakäytävällä?

Vierailija
4/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On autoilijoita jotka on sekoja. Yksi ei niin suomalaisen näköinen oli pysähtyny valoihin ja kyynärpää vain roikkui ulos ikkunsasta. Kun lähdin ylittämään tietä vihreillä niin tyyppi katsoi minua ja ajoi päin punaisia edessäni. Sitten pysähtyi seuraavan valoihin ja oli kääntymässä oikealle. Minä tulin pyörällä takaa ja ajattelin että vaihtuipa valot sopivasti vihreäksi, mutta  sitten tämä tyyppi kaasutti täysiä ja kääntyi  suoraan edestäni niin että minun pidä lyödä jarrut lukkoon. Aikalailla kaikkia hulluja siellä liikenteessä on.

Vierailija
5/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä kilpapyöräilijöitä kiristää ku ne on niin vihasia? Meneekö ajanotto vituiksi, jos joutuu välillä hidastamaan?

Vierailija
6/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On autoilijoita jotka on sekoja. Yksi ei niin suomalaisen näköinen oli pysähtyny valoihin ja kyynärpää vain roikkui ulos ikkunsasta. Kun lähdin ylittämään tietä vihreillä niin tyyppi katsoi minua ja ajoi päin punaisia edessäni. Sitten pysähtyi seuraavan valoihin ja oli kääntymässä oikealle. Minä tulin pyörällä takaa ja ajattelin että vaihtuipa valot sopivasti vihreäksi, mutta  sitten tämä tyyppi kaasutti täysiä ja kääntyi  suoraan edestäni niin että minun pidä lyödä jarrut lukkoon. Aikalailla kaikkia hulluja siellä liikenteessä on.

On todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän