Lapsi alulle muutaman viikon tuntemisen jälkeen
Tuttava erosi loppuvuodesta poikäystävästään ja maaliskuussa alkoi seurustella uuden miehen kanssa. Todella nopeasti alkoivat hehkuttaa onneaan somessa, ja nyt on sit ultrakuvat tulilla ja laskettu aika joulun tienoilla. Ennestään naisella on yksi lapsi, enkä voi kuin kauhistella tuota touhua. Aikuisten kesken kukin edetköön niin nopeaa kuin haluaa, mutta tarvitseeko tuohon lapsia sotkea näin pian? Nainen on 29-vuotias yliopisto-opiskelija ja mies 27-vuotias yrittäjä, eli mitään kiirettä lasten saannille ei vielä todellakaan olisi.
Kommentit (8)
Säälittävää. Suhde tuskin kestää pitkään ku nyt jo hankkkiutu paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Suhde tuskin kestää pitkään ku nyt jo hankkkiutu paksuksi.
Eräs tuttuni raskautui 4 viikon tapailun jälkeen ja on nykyään onnellisesti naimisissa tämän miehen kanssa. Heillä on pari yhteistä muksuakin. Että tosielämässä voi käydä näinkin, ei pikasuhde ole välttämättä katastrofi.
No ehkäpä ajattelivat, että tuossa iässä ei kannata aikailla. Ja että vaikka ero tulisi, lasta ei kuitenkaan katuisi. Pystyy yh:kin lapselle hyvän lapsuuden tarjoamaan.
Ensimmäiset puoli vuotta kannattaa vedellä pelkästään peppureikään niin ei tule raskaaksi tyttis. Ihan vaan ohjenuoraksi kaikille kolleille.
No tuskin on suunniteltu, mutta vahingon käydessä onhan se ihanaa, että molemmat yllätysvanhemmat suhtautuvat positiivisesti raskauteen.
Mitä ap:n mielestä kaverin ja hänen miesystävän olisi pitänyt tehdä, kun raskaus yllätti?
Itse olin 12 vuotta mieheni kanssa ennen kuin jätettiin ehkäisy pois. Tiesi ainakin kenen kanssa lapsen teki. Nyt kolme lasta ja 27 yhdessä oloa enkä ole katunut. Mulle tällainen ratkaisu parempi. Joku muu haluaa toisenlaista.
Meil jokaisella on oma elämä.
Anna olla, ei kuulu sulle.