Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ostit asuntosi, kuinka pian näytön jälkeen teit tarjouksen?

Vierailija
20.05.2018 |

heti vai odotitko?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous tehtiin heti näytössä, samana iltana välittäjä soitti ja kertoi myyjän vastatarjouksen, mietittiin puoli tuntia ja hyväksyttiin se vastatarjous. Olisi ehkä saatu vielä muutama tuhat tingittyä mutta ei ryhdytty siihen koska todella halusimme asunnon.

Asuntoa käytiin katsomassa maanantaina ja kaupat tehtiin pankissa saman viikon perjantaina.

Vierailija
2/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä ainakin pari kuukautta. Kun asunto ei mennyt kaupaksi ja hintaa laskettiin niin päätimme tehdä tarjouksen, lopulta saimme asunnon 20 000e halvemmalla kuin alkuperäinen pyynti oli. Onneksi pidettiin pää kylmänä.

Vierailija
4/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien näytöllä. Asuntoa oli katsomassa myös naapuri, joka lähti kysymään mieheltään, että voiko tehdä tarjouksen. Tein saman tien ostotarjouksen täyteen hintaan. Olin jo käynyt katsomassa ja tarjoamassa samasta talosta, samanlaisesta asunnosta 20.000€ enemmän, mutta tarjous oli hylätty ja olin aikonut korottaa sitäkin.

Vierailija
5/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla heti, koska tiesin heti että asunnot ovat just mulle oikeat ja muutenkin hyvät.

Vierailija
6/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein heti, kun kävelin pihaan. En edes mennyt sisälle asti. Se myyjä teki varmasti nopeimmat kaupat ikinä. OK talo isolla tontilla. Selvitin kaiken ennen ku menin. siirsin rahat ja vedin talon sileeksi ja rakennutin rivarin. Fyrkat taskuun ja heippa.

Vierailija
7/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytössä tehtiin tarjous, samana iltana saatiin tieto että tarjous on hyväksytty. Oli toinen asunto mitä on ikinä käyty katsomassa (no mies oli käynyt lisäksi edellistä vuokra-asuntoaan katsomassa ennakkoon), 10 vuotta on tässä asuttu ja edelleen ollaan sitä mieltä että pirun hyvät kaupat.

Vierailija
8/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen asuja kirjoitti:

Saman tien näytöllä. Asuntoa oli katsomassa myös naapuri, joka lähti kysymään mieheltään, että voiko tehdä tarjouksen. Tein saman tien ostotarjouksen täyteen hintaan. Olin jo käynyt katsomassa ja tarjoamassa samasta talosta, samanlaisesta asunnosta 20.000€ enemmän, mutta tarjous oli hylätty ja olin aikonut korottaa sitäkin.

Klassinen naapurikikka toimi myyjällä.

Vierailija
9/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää ennen näyttöä. Kämppä oli kuin pommin jäljiltä, vaikka välittäjä puhui tyydyttäväkuntoisesta asunnosta.

Vierailija
10/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittuetukäteen kirjoitti:

Vaikka noin olisi ollutkin, sain tämän siis 20.000€ halvemmalla kuin tuon yläkerran asunnon. En siis tunne itseäni kovin huijatuksi. 😊

Vierailija
11/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta teille jotka teette näytössä tarjouksen? Oletteko jo etukäteen tutustuneet yhtiöön, lukeneet paperit ja olette oikeasti kartalla esim. taloyhtiön taloudesta ja tulevista kustannuksista, remonteista, maanvuokrien korotuksista yms?

Vierailija
12/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep toio kyl huvittavaa. Mulle ja vaimolle kävi noin ku oltiin kattomassa kämppää. siel oli just naapuri ja me.. se kans sano et menee kysyy voiko tehä tarjouksen... mä sanoin ääneen, että ok no antaa ton hoitaa, niin me tästä lähdetään katselemaan toista näyttöä toiselta firmalta.  Sit se naapuri ei mennykkään mihkään.

Vierailija
13/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta teille jotka teette näytössä tarjouksen? Oletteko jo etukäteen tutustuneet yhtiöön, lukeneet paperit ja olette oikeasti kartalla esim. taloyhtiön taloudesta ja tulevista kustannuksista, remonteista, maanvuokrien korotuksista yms?

Olen aina pyytänyt yhtiön paperit nähtäväksi. Issari, toimintakertomus, tilinpäätös, korjaushistoria ja tuleva PTS. Tehnyt kylppärissä kopo-kartoituksen ja mitannut kosteudet. Ei sikaa säkissä pidä ostaa.

Vierailija
14/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka noin olisi ollutkin, sain tämän siis 20.000€ halvemmalla kuin tuon yläkerran asunnon. En siis tunne itseäni kovin huijatuksi. 😊

Yläkerran asunnot onkin ainakin uutena kalliimpia. Alakerta on halvin ja siitä kerroksittain hinta nousee.

Vierailija
15/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran asunnot onkin ainakin uutena kalliimpia. Alakerta on halvin ja siitä kerroksittain hinta nousee.

Joo, kyllä minä sen tiedän. Siksihän olisin ollut valmis korottamaan sen yläkerran asunnon tarjousta, jos tämä ei olisi jäänyt näppiin.

Vierailija
16/19 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin tarjous asunnon ekassa näytössä. Tultiin "vaan katsomaan", mutta asunto oli niin kiva ja tutulla alueella, että ei aikailtu. Maksettiin pyydetty hinta, joten paperit tehtiin jo näytössä välittäjän kanssa. Kiinnostuneita oli näytössä useita. Hinta oli alakanttiin alueen hintatasoon nähden. Koskaan ei olla kaduttu, nyt asuttu jo 10 vuotta tässä. Kuulemma myyjäkin osti tän ekasta näytöstä.

Vierailija
17/19 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytön jälkeisenä päivänä jätettiin tarjous, joka hyväksyttiin samana päivänä. Tarjosimme 5% alle pyyntihinnan, olisin ollut valmiks maksamaan myös pyydetyn hinnan. Ei kaduta!

Vierailija
18/19 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisnäyttö ja samana päivänä tehtiin tarjous. 

Vierailija
19/19 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntainäytöstä mentiin kotiin, tutustuttiin papereihin ja talonkirjoihin ja tehtiin uudet laskelmat, koska kämpän pyyntihinta ylitti ajattelemamme maksimibudjetin. Seuraavana aamuna tarjosimme ja jouduimme vielä toisen tarjoajan kanssa kilpasille. Mutta kaupat tuli vauhdikkaasti, paperit tehtiin eikä ainakaan vielä 8 vuotta myöhemmin kaduta.