Kulmakarvojen ja ripsien kestovärjäys, kokemuksia?
Oon siis kesäkuussa menossa kestovärjäyttämään kulmat ja ripset kosmetologille, jos teillä on kokemusta nii ois kiva jos kertoisitte. (:
Ja vielä kysymyksiä;
Kauanko väri kestää kulmissa? Kauanko aikaa menee että väri haalistuu kokonaan? Palautuuko kulmien oma luonnollinen väri enää koskaan?
Joo pidätte vrm tyhmänä mut en tiiä tämmösist jutuist oikeen :D mut kiitos etukäteen niille jotka vastaa!
Kommentit (4)
Tavallinen kestovärjäys on kuin hiiusten värjäys. Kestää kunnes karvat uusiutuvat. Kulmissa väri kestää noin3-4 viikkoa. Sen jälkeen väritys palautuu luonnolliseksi.
Eipä se väri kovin kauan kestä, mulla varmaan viimeistään kk kuluttua on taas täysin vaaleat karvat. Palautuu siis ihan oma väri.
Ripsien väriaineen joutuminen silmiin polttelee kovasti. Parhaiten olen onnistunut tämän välttämään pitämällä leuan rentona (hampaat "auki", huulet kuitenkin yhdessä) ja olemalla puhumatta värjäyksen ajan.
Kävin kerran kulmien värjäyksessä. Tykkäsin tosi paljon. Omatkaan kulmat eivät ole mitenkään olemattomat, silti eron huomasi ja tuli heti huolitellumpi olo. Ehkä kuukauden kesti. Pitäis mennä uudestaan.
Palautuu tietenkin se oma väri muutaman kuukauden kuluessa. Kesto riippuu laittajasta, ehkä pari kuukautta kestää. Ripsien värjääminen voi tuntua ikävältä joten en enää laita kampaajalla vaan menen suosiolla kosmetologille, ovat hellävaraisempia.