Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä huomasitte näyttävänne vanhalta?

Vierailija
20.05.2018 |

Täytin 39.Vuosi aikaa nelikymppisiin.Havahduin nyt siihen,että oikeasti näytän vanhalta.En menisi enää kolmekymppisestäkään.Olin joskus nuori ja nättikin.Tympäsee,monet nelikymppiset julkkisnaiset esim.Karita Tykkä ovat niin kauniita ja nuorekkaita.Minulla on 5 kg ylipainoa,en tiedä auttaisiko laihduttaminen siihen,että olisi nuorekkaamman näköinen.Missä iässä te älysitte olevanne vanhan näköisiä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sama. 39v. Vuodessa vanhentunut enemmän kuin viimeisen 15 vuoden aikana yhteensä.

Vierailija
2/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v ensimmäisen kerran ihmettelin, enkö ollut meikannut, mutta sitten tajusin, että olin vain tullut niin kulahtaneen näköiseksi, että sillä ei ollut vaikutusta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, ensimmäiset harmaat hiukset ja ”vuosirengas” kaulalla 😱

Vierailija
4/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla meni ihan mukavasti n 45 v. Toissa talvi oli ihan saaplarin raskas ja siitä se romahdus Lätti..

Vierailija
5/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana aloin tuntee itteni vanhaks ihan sen takia ku miesten mielestä nainen on jo mummo sen ikäsenä.

N18

Vierailija
6/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, Karita Tykkää huolehtii ulkonäöstään ihan törkeesti. Ollut mm. Tiputuksessa monesti, kun syönyt vähän liian terveellisesti. Oon 24v.tänään en oo parhaimmillani. Riippuu päivästä ja niistä elintavoista ja rautatabuistaa.

Vierailija
7/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana aloin tuntee itteni vanhaks ihan sen takia ku miesten mielestä nainen on jo mummo sen ikäsenä.

N18

Huoh...

Vierailija
8/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v tulivat ensimmäiset isot rypyt kasvoihin.

Vierailija
9/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä, mittarissa 47v.

Vierailija
10/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 37 tuli muutos, iho veltostui pikkuhiljaa, sitä ennen olin 3 lapsen äiti, ja olisin mennyt 25 vuotiaasta

Vierailija
11/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin ap, 39v täytettyäni tuntui etten enää saa itseäni kauniiksi edes huolellisella meikillä! Olin nuorena aika kaunis ja tuntuuhan se vähän ankealta. Onneksi elämässä kuitenkin on paljon tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
12/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v. alkoi rupsahdus näkyä. Silmäpussit paheni ja leuanalus löystyi sekä hamsterinpussit. Myös kropassa jonkunlainen yleinen löysyys siis lihakset jotenkin irtoaa alusesta ja allit heiluvat entistä enemmän.

Vierailija
13/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 38v ja joskus 36-37-vuotiaana havahduin sibeliusjuonteisiin silmien välissä. Mitään muuta en enää itsessäni näekään, kun peiliin katson...

Muuten olisi vielä ihan sileä(hkö) iho ja nuoren näköinen. Vihaan ylikainen niitä, kun ei sellaisia näy edes minua vanhemmillakaan.

En ymmärrä miten ”kaikilla” muilla on niin sileä iho vielä reilusti yli nelikymppisenäkin.

Vierailija
14/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Uli uli uuu ja miesten vika!

Vierailija
15/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä, täytin 61v.

Tunnenkin ensi kertaa eläissäni olevani sen ikäinen kun olen.

Tähän saakka tunsin olevani huoleton tytön hupakko.

Vierailija
16/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana. Silloin ei enää rypyt lähteneet kunnon yöunilla :/ Kurjaa. Mietin jo laserhoitojen ja botoxin välillä...

N27

Vierailija
17/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias ja huomasin silmäryppyni Kreikan auringossa. Ohut ja vaalea iho.

Vierailija
18/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotiaana huomasin jotain pieniä muutoksia.

51-vuotiaana alkoi menopaussi

Nyt 53-vuotiaana tuntuu, että muutoksia on joka päivä. Hampaat eivät enää ole yhtä valkoiset kuin ennen ja niitä lohkeilee ja paikkoja pitää uusia. Maksaläikät tuli käsiin ensimmäisenä hanskattomana päivänä. Olen löytänyt harmaita hiuksia. Käsiä ei enää saa pehmeiksi millään konstilla. Nämä tuli nyt äkkiseltään mieleen.

Mutta katsokaa isoäitiänne/äitiänne/isosiskoanne.

Minusta se vanheneminen on pitkälti geeneistä kiinni.

Vaikka paino on jojoillut, tupakoin ja on hyvin simppelit kauneushoitoruriinit, niin en näytä yhtään sen vanhemmalta kuin äitini ja sisareni samanikäisenä, vaikka heillä on ollut paljon paremmat elämäntavat. Ainoa asia on, että olen suojautunut auringolta koko aikuisikäni, koska palan pilvisenäkin päivänä.

Eli turha murehtia jos ei voi asialle/geeneilleen mitään.

On myös tyylikysymys: en toki halua tai näytä miltään "pissikseltä", mutta en ole muuttanut pukeutumistani mitenkään, vaikka muuten olen muuttunut. Seuraan vähän muotia ja pidän kiinni tyylistäsi.

Vierailija
19/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 38v ja joskus 36-37-vuotiaana havahduin sibeliusjuonteisiin silmien välissä. Mitään muuta en enää itsessäni näekään, kun peiliin katson...

Muuten olisi vielä ihan sileä(hkö) iho ja nuoren näköinen. Vihaan ylikainen niitä, kun ei sellaisia näy edes minua vanhemmillakaan.

En ymmärrä miten ”kaikilla” muilla on niin sileä iho vielä reilusti yli nelikymppisenäkin.

Sibeliusjuonteeseen voi laittaa botoxia.

Botox ja täyteaineet ovat todella yleisiä nykyään, siksi niin monella reilusti päälle nelikymppisellä on sileä iho.

Vierailija
20/55 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin vähän aikaa sitten 50, ja tuntuu että romahdus on tapahtunut. Lisäksi työstressi ja vähemmän liikkumista ja flunssakierre = rupsahdus. Kaikki on äkkiä alkanut roikkua, jopa leuan alle taitaa olla tulossa heltta.