Missä iässä huomasitte näyttävänne vanhalta?
Täytin 39.Vuosi aikaa nelikymppisiin.Havahduin nyt siihen,että oikeasti näytän vanhalta.En menisi enää kolmekymppisestäkään.Olin joskus nuori ja nättikin.Tympäsee,monet nelikymppiset julkkisnaiset esim.Karita Tykkä ovat niin kauniita ja nuorekkaita.Minulla on 5 kg ylipainoa,en tiedä auttaisiko laihduttaminen siihen,että olisi nuorekkaamman näköinen.Missä iässä te älysitte olevanne vanhan näköisiä?
Kommentit (55)
45-vuotiaana ei enää kysytty papereita missään.
Ryppyjä ei vielä näin 48-vuotiaanakaan ole kuin pari otsassa, mutta jotenkin ihosta vaan näkee, että ikää on tullut.
En polta enkä juo. Sokeria syön liikaa, mutta en ole ylipainoinen. Ihonhoitoaineena pelkkä vesi, en meikkaa.
Kun täytin 30 huomasin ettei iho ole enää kuin nuorena :(
Jossain välillä 35-40. Nyt dieetti menossa, liikakilot vanhentaa kaksoisleuan muodossa ja pelastusrenkaana vyötäröllä.
No vittu kivat vaan teille, vanhat rukkaset täällä ruikuttamassa! Täytän kohta 47 ja aina ihmiset luulee toistakymmentä vuotta nuoremmaksi. Enpä siis ole huomannut näyttäväni vanhalta, päinvastoin. MUAHAHA!!!
Kaksi vuotta sitten, 43- vuotiaana. Olen ollut todella babyface nuorena ja aina ikääni arveltiin monia vuosia nuoremmaksi. Nyt ei todellakaan ja peilistä näkyy vanhat ja väsyneet kasvot sekä turpea kroppa.
Tiedät, että terveellisemmät elämäntavat auttaisivat jonkin verran ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
No vittu kivat vaan teille, vanhat rukkaset täällä ruikuttamassa! Täytän kohta 47 ja aina ihmiset luulee toistakymmentä vuotta nuoremmaksi. Enpä siis ole huomannut näyttäväni vanhalta, päinvastoin. MUAHAHA!!!
Niin minäkin sanon, mutta pelkästään kohteliaisuudesta ;)
Nyt 37-vuotiaana huomaan kyllä itse, etten enää mene nuoresta. Nenänpielien ja suupielien välissä oleva syvennys/vako on nyt selkeämpi kuin ennen, silmien välissä on aavistus pystyviivaa ja silmäkulmissa näkyy huonosti nukutun yön jälkeen hentoja uurteita. Tästä huolimatta Alkossa kysyttiin viimeksi viime viikolla paperit, kun ostin kaksi pulloa viiniä juhliin.
Olen kyllä hyvässä kunnossa, normaalipainoinen ja hyvällä tuulella ollessani säteilevä ja käännän edelleen miesten katseita ja saan huomiota. Mutta tiedän, että ulkonäön suhteen alamäki on alkanut. Pistän oman hyvinvoinnin kauneuden edelle ja kauneus on myös katsojan silmissä, vanhakin nainen voi olla kaunis, vaikkei olekaan sitä samalla hedelmällisyyttä hehkuvalla ja miehiin vetoavalla tavalla kuin nuori nainen.
Mulla on nyt jo lapset isoja, kun parikymppisenä jo sain... Ja elämä on tosi hyvää. Uskon, että se näkyy ulospäin, että nyt on aikaa huolehtia itsestään.
33 vuotiaan harmaat hiukset lisääntyivät ja hiukset alkoivat ohenemaan huomattavasti. 35-38 pudotin painoani 80 kiloa joten jälkeen jäänyt ylimääräistä ihoa pitkin vartaloa. Kasvoissa leuan alla tyhjät helttarypyt häiritsevät varmaan eniten koska tämä vanhentaa todella paljon kasvoja.
Viimeisen vuoden aikana, kun kauppojen kassat ja Alkot lakkasivat kysymästä papereita. Jotkut vielä katsovat ensin pitkään ja päättävät sitten olla kysymättä.
Olen 26, kauppojen kuuluisi kuitenkin kysyä kaikilta jotka näyttävät alle 30v. Ehkä viimeisen vuoden stressi jäi naamaan.
Ihminen ei voi olla teini-ikäinen koko ikäänsä ja on teini-ikänsä alussakin melko ei näköinen iältään, kuin sen lopussa.
Kaksikymppisestä jonnekin 35-vuotiaaksi on nuori aikuinen ( ja senkin jakson alussa tietysti erinäköinen, kuin sen lopussa.)
Sitten on nuori keski-ikäinen ja sitä ns. keski-iän jaksoa riittääkin sitten aina eläkeikään ja viralliseen vanhuuteen saakka.
Vanhuutta taas niin pitkään kuin elämääkin (mikäli se ei ole loppunut jo jossain sitä aiemmassa ikävaiheessa.)
Vain timantit ovat (periaatteessa) ikuisia, mutta saattavat nekin tuhoutua ja haihtua avaruuteen maapallon tuhoutumisen myötä ja hävitä avaruuspölyn muodossa ikuisiksi ajoiksi mustaan aukkoon..
Itse olin ylilihava nuorempana, joten laihdutettuani normipainoon n. 40-vuotiaana "nuorenin" samalla rutkasti.
Varsinainen ikään liittyvä iso muutos tapahtui 50-vuotiaana. Kertakaikkiaan vanhat ehostuskonstit ja muut kommervenkit eivät enää riitä, ja väistämättä ikä alkaa näkyä.
Parhaimmat kauneudenhoito-ohjeet tässä iässä ovat kasvispainotteinen ja kevyt ravinto sekä hyvät yöunet. Ja jos elämässä on seksiä, niin sekin. Meikit eivät enää oikein nuorenna, toki piristävät mieltä,. Hiuksia värjään kyllä, koska niiden oma väri on jo harmaantunut :(
Lopultakin keho kestää sen ajan, minkä kestää, ja jokainen meistä vanhenee.
t. Nainen 55 v.
Mä olen 45, enkä näytä edelleenkään vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin vanhentua 27- tai 28-vuotiaana. Tähän liittyi kyllä raju sairastelu ja stressi, uskon, että muuten olisi kestänyt vähän pitempään.
Epäilen, että nämä jotka eivät ole vanhoja mielestään vielä 38- eikä edes 48-vuotiaana ovat kyllä vähän kieltäymyksen tilassa... Ihanko oikeasti näytätte ja tunnette olonne samaksi kuin 25-vuotiaana? - N31
Silloin olin fyysisesti aktiivisempi, mutta jos katson peiliin, niin ei sieltä katso takaisin vanha ihminen, ts. ihminen, jonka luokittelisin mullään lailla vanhaksi. Harvemmin minulle muutenkaan yli 25-vuotias on vanha.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin vanhentua 27- tai 28-vuotiaana. Tähän liittyi kyllä raju sairastelu ja stressi, uskon, että muuten olisi kestänyt vähän pitempään.
Epäilen, että nämä jotka eivät ole vanhoja mielestään vielä 38- eikä edes 48-vuotiaana ovat kyllä vähän kieltäymyksen tilassa... Ihanko oikeasti näytätte ja tunnette olonne samaksi kuin 25-vuotiaana? - N31Silloin olin fyysisesti aktiivisempi, mutta jos katson peiliin, niin ei sieltä katso takaisin vanha ihminen, ts. ihminen, jonka luokittelisin mullään lailla vanhaksi. Harvemmin minulle muutenkaan yli 25-vuotias on vanha.
N45
Riippuu kai siitä, miten paljon 'YLI 25-vuotias'...
En kait vanhalta näytä vieläkään mutta viimeisen vuoden aikana silmänalusille on tapahtunut ikäviä. Aamulla varsinkin kestää että näyttää suht entiseltään, kirkas aamuvalo sivulta paljastaa kummalliset juonteet jotka tulee siitä että nukun... :( niinku jotenki sellaset kuopat , hyi... ikää 36.