Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä melanoomasta kärsineitä? Miltä luomi näytti alkuvaiheessa?
20.05.2018 |
Mua vähän pelottaa yks luomi selässä, huomasin tässä viikonsisään että minulla on pieni punertava vähän koholla oleva luomi ja siitä lähtee hyvin vaalean ruskea, sydämmen muotoinen täplä. Sellaisessa paikassa että ei ole altistunut auringolle suoraan. Eihän tässä voi muuta kuin seurailla, mutta vähän kuumottaa lähteekö se tosta kehittymään tummemmaksi ja pahemmaksi. Mulla on muutenkin tosi paljon luomia, en ole varma onko tuo luomi ollut jo pidempään mutta se haalean vaalea ruskea sydän ei ainakaan ole kauaa ollut. En googlestakaan löytänyt kuvia kuin noista ihan pahimman näköisistä, mutta eikai nekään nyt ihan yhdessä yössä iholle ilmesty?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytti hyttysen puremalta ja kutisikin yhtä paljon. Mulla oli samaan aikaan hyttysenpaukamia, jotka paranivat normaalisti, mutta tämä yksi ei. Sitten siihen tuli pienen pieni musta pilkku keskelle ja siitä se alkoi kasvaa aika vauhdikkaasti. Muutaman kuukauden sisällä se oli läpimitaltaan puoli senttiä. Hoitajalle kävin näyttämässä jo tuossa hyttysenpaukamavaiheessa ja hän vain nauroi, että tuoko kutisee, laita kortisonia. Tämä tapahtui 31 vuotta sitten.