Tein empiirisen kokeen ja muuntauduin...
Tein viikonloppuna empiirisen kokeen ja muuntauduin jännittäväksi mieheksi. Laitoin värikkään vähän nukkaantuneen t-paidan päälle ja valmiiksi kulutetut farkut ja niihin mätsäävät tennarit. Olin lisäksi kasvattanut resupekkaparran. Kävelin kaupungilla aurinkoisena päivänä ja naiset katselivat ihan eri tavalla kuin jos olen liikkeellä hillityn työlookin kanssa (lyhythihaihen siisti kauluspaita ja farkut tai suorat housut). Kaupan myyjäkin flirttaili ihan kympillä kun normaalisti vaan lähinnä vilkaisevat.
Säälittävää miten pinnallisia naiset ovat. Ja sitten vielä vaaditaan miten pitäisi kunnioittaa naisia ja tasa-arvo ja blaablaa...
Kommentit (4)
Kyllä te miehetkin kohtelette naisia eri tavalla riippuen siitä miten on pukeutunut. Ja sitten vielä pitäisi kunnioittaa ja blaablaaa... 0/5
Vierailija kirjoitti:
Kauluspaita, suorat housut tms. vapaa-ajalla....tulee kuva niposta ja pikkutarkasta miehestä. Ei kiitos.
Vapaa-ajallani pukeuden kyllä farkkuihin ja t-paitaan, mutta ne eivät ole muotisuuntausten huipulta vaan sellaisia jotka sopivat käytettäväksi pitemmällä ajanjaksolla ja eri tilanteissa.
Työssä joudun pukeutumaan tietyllä tavalla, siihen en oikein voi itse vaikuttaa lovin paljoa.
Jälleen kerran syvä hiljaisuus kun totuus lyötiin pöytään.
Hyvä ohje kaikille sinkkumiehille näköjään on, että mene muotikonsultille ja osta yksi trendivaatekerta niin saat naisen vaikka olisit luonteeltasi perusmies tai jopa vastenmielinen. Sitten kun nainen on rakastunut sinuun tai oikeammin imagoosi niin voit jättää vaatteiden ostelun.
Kauluspaita, suorat housut tms. vapaa-ajalla....tulee kuva niposta ja pikkutarkasta miehestä. Ei kiitos.