Miksi Suomen ruokakaupoista ei löydy ________________ ? (täytä tuohon itse mitä olet hakemassa muttet ole löytänyt)
Mistä saisi maissiöljyä?
Tarvitsisin leivontaan ja aasialaiseen salaattikastikkeeseen.
Kommentit (1008)
Typhoo teetä ja malt vinegaria
nuo ne tärkeimmät toki jos sais walkers salt and vingegar perunalastuja sekin olis jotain.
Oikeasti sellaisia kapseleita ja jauheita että hoikistuis viikossa
Vierailija kirjoitti:
00 pizzajauhoja
Mesimarjahilloa
Sitrusvinegrettiä
00 jauhoja saa ihan lähikaupasta 2 kg vihreä pussi. Jatkuvasti mulla niitä kaapissa, kun teen focacciaa ym leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vegemite tai Marmite.
Itiksen jenkkikaupasta.
Maidoton kefiiri, nitriittivapaat makkarat ja leikkeleet, salaatinkastikkeet ja jäätelöt ilman sakeuttamisaineita, vanhanajan rasvapitoinen tavallinen maitorahka leivontaan. Tuota viimeistä ihmettelen eniten. Siis tavallista perusmaitorahkaa ei enää saa joka kaupasta. Siis sellaista johon ei ole lisätty mitään, eikä poistettu rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja 34 -kokoiselle naiselle.
Ja 32
Laihduttavat kengänpohjat, kun kävelet joka päivä pitkän lenkin laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä minipizzoja tai slizepizzoja pakasteesta. Normipizza on yhdelle liian iso ja ne muutamat minit mitä saa on aina jotain pepperoni ja kinkku moskaa. Missä vege, kala tai mozzarella minipizzat?
Joskus olen yrittänyt halkaista normikokoista pizzaa jäisenä, mutta on se hankalaa. Toinen vaihtoehto olisi ostaa esim valmiiksi puolitettuja isompia pizzoja. Voisi säästää toisen puolen.Leikkaa jäinen pizza saksilla.
Minä vain kolautan tiskipöytää vasten :). Ei ole ollut ongelmaa saada isommasta pakastepitsasta palaa irti.
En ole löytänyt kokonaisia muskottipähkinöitä mistään.
Huoneenlämmössä säilyviä UHT-jugurtteja. Soijapohjainen tai makeutusaineilla maustettu proteiinirahka ei kelpaa, ne maistuu ihan kamalille.
Joskus UHT-jogurtteja sai edes alkukesästä erätuotteina Tokmannilta. Miksei edes saksalainen Lidl myy…?
muuta takas jenkkeihin. mikset ole jo?
Omenapiirakkaa Mansikkapitkoa mustikkapullia kermamunkkeja täytesuklaata marjamarmeladia. Banaanikakkua .
Se miksi jotain asiaa ei löydy on yleensä syynä se että vain sinä olet sen ainoa ostaja. Myyntierässä kauppaan tulee 10kpl sitä tuotetta joista myyfään yksi kuukauden aikana. 8 niistä kerkeää menemään hävikkiin/vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huoneenlämmössä säilyviä UHT-jugurtteja. Soijapohjainen tai makeutusaineilla maustettu proteiinirahka ei kelpaa, ne maistuu ihan kamalille.
Joskus UHT-jogurtteja sai edes alkukesästä erätuotteina Tokmannilta. Miksei edes saksalainen Lidl myy…?
Koska niiSsä UHT-jogurteissahan EI ole hirvittävää määrää suomessa laittomia aineita ja tungettu täyteen säilöntäaineita sun muita jotta selviää huoneenlämmössä :DD
niirä on tosi helppo tehdä itse. suolaa, vettä, pestyjä sitruunoita, iso puhdas lasipurkki. suolaa reilusti, mielui8ten karkeaa merisuolaa. anna seistä jääkaapissa ainakin viikko. mitä kauemmin, sitä parempaa. yleensä käytetään vain kuori, ainakin marokkolaisessa keittiössä, josta ovat peräisin.
Pähkinärouhesuklaata , kirsikkajäätelöä, appelsiinimehujäätä. Puolen kilon sokeri hieno. Kurpitsapikkelsiä.
Vierailija kirjoitti:
niirä on tosi helppo tehdä itse. suolaa, vettä, pestyjä sitruunoita, iso puhdas lasipurkki. suolaa reilusti, mielui8ten karkeaa merisuolaa. anna seistä jääkaapissa ainakin viikko. mitä kauemmin, sitä parempaa. yleensä käytetään vain kuori, ainakin marokkolaisessa keittiössä, josta ovat peräisin.
Ei Marokossa ole ruokaa eikä keittiöitä siksi pitää varastaa muilta .
Porkkanaraastetta lasipurkeissa.