Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka monelle naiselle olet lähettänyt viestin treffilussa tänään?

Mies vailla naisen kosketusta
20.05.2018 |

Itse olen laittanut noin 20 viestiä. Tuskin kukaan vastaa, mutta sitkeästi täytyy yrittää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin on helppo tutustua ravintolassa, mutta netissä niihin ei saa kyllä millään yhteyttä. Ihan turhaa koko nattideittailu kun ei naisia kiinnosta koko homma. - AP

Vierailija
22/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nettitreffeistä puhutte?

S24, Happy Pancake, okcupid..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan kannattaa liittä kuva autosta, veneestä, kesämökistä sekä tiedot omistamista osakkeista ja tiliote. Näin mamma saa paremman kuvan voisiko hän rakastua sinuun.

Vierailija
24/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on niin paljon kuvattomia profiileja tuolla suomi24? En ole uskaltanut laittaa sellasille yhtään viestiä. Osaisko joku kuvaton profiili valaista asiaa?

Vierailija
25/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta vois kysyä tässä samalla, että miten he aikovat löytää sen oikean kun he eivät vastaa kuin niiden muutaman tyhjänpuhujien huijareiden viesteihin? Rehellinen ja normaali mies ei mainosta itseään profiilissa.

Minä löysin "sen oikean" nimenomaan vastaamalla yhden "tyhjää puhuvan huijarin" viestiin. Siis oletin, että tässä on taas yksi tyhjänpuhuja ja ajattelin, että käydään nyt treffeillä, kun ei muutakaan siinä ole vireillä. Ja nyt olen parisuhteessa tämän miehen kanssa. 

Vierailija
26/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain luuserit käyttää nettitreffejä, en koskaan vastaa. Paitsi jos on rikas.

Ja winnerit löytää tuolta liikenteestä heti sopivan? Miksi vastaat jos joku on rikas? Oletko lompakkoloinen siis? Kukas sellaisen haluaa? Ja siis käytäthän sä itekin kun noin kirjoitit:D

Vierailija
27/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiin on helppo tutustua ravintolassa, mutta netissä niihin ei saa kyllä millään yhteyttä. Ihan turhaa koko nattideittailu kun ei naisia kiinnosta koko homma. - AP

Yhtä vaikeaa se on kyllä baarissakin.

M35

Vierailija
28/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on niin paljon kuvattomia profiileja tuolla suomi24? En ole uskaltanut laittaa sellasille yhtään viestiä. Osaisko joku kuvaton profiili valaista asiaa?

Tässä yksi kuvaton vastaa sulle nyt. Eli sen takia, että joku voi olla kiinnostunut enemmänkin toisen ajatuksista kuin ulkonäöstä ja toisekseen moni ei ota sitä riskiä, että sieltä joku tunnistaisi vaikka.

Siinä nyt alkuun sulle. Itse laitoin kuvattoman profiilin ja olen saanut paljon vastauksia fiksuilta miehiltä, jotka eivät myöskään heti sitä kuvaa sinne laita. 

Vierailija
29/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mitään seksiviestejä kun ei ole kuvaa. Tai tulee, mutta jos laittaa hyvän profiilin missä kertoo millainen on, niin voi löytää samoin tuntevan ja ajattelevan ihmisen.

Vierailija
30/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi kuvaton vastaa sulle nyt. Eli sen takia, että joku voi olla kiinnostunut enemmänkin toisen ajatuksista kuin ulkonäöstä ja toisekseen moni ei ota sitä riskiä, että sieltä joku tunnistaisi vaikka.

Siinä nyt alkuun sulle. Itse laitoin kuvattoman profiilin ja olen saanut paljon vastauksia fiksuilta miehiltä, jotka eivät myöskään heti sitä kuvaa sinne laita. 

Jos olen itse kuvalla niin kyllä minä silloin haluaisin, että se kenen kanssa keskustelen myös laittaisi kuvansa.

M35

Vierailija
31/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakisin naista baarista kun ei baareissa notkuminen kuulu minun normaaliin elämään muutenkaan. En varsinaisesti ole edes kiinnostunut naisesta jonka elämään kuuluu joka viikonloppu "käydä viihteellä".

Enkä nyt meinaa, että pitää joku virsikirjaa lukeva nunna olla. Sitä vain, että mielummin etsii sellaista kumppania joka haluaa elämältä samanlaisia asioita kuin itse.

Vierailija
32/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jus laitoin viestin keittöön, että laittaa kaffet valumaan

Eli siellä on pannu kuumana

Vierailija
33/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mitään seksiviestejä kun ei ole kuvaa. Tai tulee, mutta jos laittaa hyvän profiilin missä kertoo millainen on, niin voi löytää samoin tuntevan ja ajattelevan ihmisen.

Ei ihan pidä paikkaansa. Mulla ei ole kuvaa ja seksinhakuviestejä miehiltä tipahtelee yhtenään. Se vain, että etsin naista. Ja ihan heteroystävämielessä, mikä käy profiilista erittäin hyvin ilmi. Joten kovin lukutaitoista väkeä treffeillä ei näköjään pyöri.

Vierailija
34/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittanut kuvaa, koska kuvani on aika usein eri medioissa työni vuoksi.

Vierailija
35/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittanut kuvaa, koska kuvani on aika usein eri medioissa työni vuoksi.

Ootko Tuksu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi