Kohta mennyt laatikko kajaa kun oon nauranu ja kahhtellu ku vaimo kasaa paria ikean kaapia
Ei tässä huomenna taida ees töihin päästä onne pomo varmaa ymmärtää ku selitän tilanne
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle tämä Ikean tuotteen kasaamisen vaikeus. En ole ikinä törmännyt vaikeasti kasattavaan Ikean huonekaluun. Onko muiden puljujen tuotteet sitten vielä helpompia vai mitä ihmettä?
Ei ne vaikeita ole ja ovat tehdyt samanlaisista palikoista eli ovat peruspiirteiltään samanlaisia koottavia. Jotkut on kyllä vähän työläitä.
Esimerkiksi Galant-hyllyn mallissa jossa on rullaovi saa niitä oven kiskoja ruuvata paikalleen ihan huolella. Ja korkeiden, yli kaksimetristen kaappien nyykertäminen vaatii tilaa ja on yksinään vähän hankalaa.
Sama pätee varmasti mihin tahansa isoon kaappiin yms. Miksi juuri Ikean tavarasta puhutaan näin?
Luultavasti pätee, mutta ei ole tullut pitkään aikaan kasattua kuin Ikean kaappeja.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Taas vahvistui se, että eropäärös oli paras. Ei meilläkään mies osannut huonekaluja kasata.
Eropäärös? En ymmärrä mitä tarkoitat, onko se joku lintu vai kaupunki Kreikassa?
Porvoosta taas tääkin juttu. Mun on hirveän vaikea uskoa, että aloittajalla olisi vaimoa ollenkaan, etenkään sellaista, joka osaa Ikean kaappejakin koota. Vaimon täytyy siten olla luku- ja kirjoitustaitoinen, eikä sellaiset kelpuuta AP:n kaltaisia. MOT.
Jos ne Ikean huonekalut on niin helppoja kasata. niin miksi te kuitenkin teettäisitte työn miehellä?
Ootko varma, että se on kaappi? Ettei esim ruumisarkku teikäläisen kokoa?
Huonoin provo ikinä.
Ap ei ole juonut laatikkoa kaljaa, vaim ei ole kasaamassa ikeaa.
Ikean kalusteet ovat varmasti maailman selkeimmät kasattavt huonekalut. Ohjeet ovat todellakin tarkat. Olen kasannut usean firman huonekaluja ja niissä kalliimmissa on yleensä huonoimmat kasausohjeet.
Vaimon olisi kannattanut rakentaa kaapit alusta alkaen itse.
Tulee mieleen ex-poikaystävä. Puolisen tuntia katsoin kun vaihtoi autoonsa renkaita, niin kyllästyin ja käskin jätkän sivuun ja vaihdoin loput 3 rengasta paikoilleen. Tästä alkoi sitten vuosisadan riita, kun en anna hänen hoitaa miesten töitä. Ero tuli siinä vaiheessa, kun hänen isänsä soitti mulle, että vaihtaisinko hänen autoonsa alatukivarret. :D
Tärkein ei tästä keskustelusta selvinnyt. Saiko ap oraaliseksiä?
Sama pätee varmasti mihin tahansa isoon kaappiin yms. Miksi juuri Ikean tavarasta puhutaan näin?