Pikku Prinssi Georgen housut.
Yksikään media ei vielä ole kommentoinut sitä, että Georgella oli eilen häissä ensimmäistä kertaa pitkät housut. Raukka on kulkenut polvihousuissa tähän asti.
Kommentit (17)
Olisihan se ollut aika outoa, että yksi pojista olisi ollut polvihousuissa. Joutaisi kyllä romukoppaan tuollainen perinne.
Niinpäs muuten olikin. Raukkaa taas pelotti olla hälinän keskellä, kun taas pikkusisko on parrasvaloissa kuin kotonaan. 💗
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5747917/Princess-Charlotte-wave…
Huomioin saman asian. Saako George nyt siis jatkossakin pitää pitkiä housuja, vai oliko eilinen poikkeus häiden johdosta? Joku ikärajahan asian ilmeisesti perinteiden mukaan määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Huomioin saman asian. Saako George nyt siis jatkossakin pitää pitkiä housuja, vai oliko eilinen poikkeus häiden johdosta? Joku ikärajahan asian ilmeisesti perinteiden mukaan määrittää.
Poikkeus luultavasti, koska pitkät housut kai kuuluivat tuohon asuun. Eli polvihousuja edessä vielä monta vuotta!
George on juuri nyt siinä iässä, että pitkät housut ovat paikallaan. Ja kyllä ovat G&C saman näköisiä keskenään, kuin 2 marjaa itse asiassa. Mitenhän kolmas...
Vierailija kirjoitti:
George on juuri nyt siinä iässä, että pitkät housut ovat paikallaan. Ja kyllä ovat G&C saman näköisiä keskenään, kuin 2 marjaa itse asiassa. Mitenhän kolmas...
8-vuotiaana saa perinteisesti vasta pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas George ja Charlotte ovat aika eri näköiset.
Georgella oli univormu. Siihen kuuluu pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen uniformu kuin isällään ja Harrylla, joten ilman muuta pitkät housut.
Nyt Louis saa Georgen polvihousut pidettäväksi.
Kattelin parvekkelta niin täällä kulkee ainakin joka toinen aikuinen mies
polvihousuissa, vai mitä kapriksia nuo on?
Vierailija kirjoitti:
Niinpäs muuten olikin. Raukkaa taas pelotti olla hälinän keskellä, kun taas pikkusisko on parrasvaloissa kuin kotonaan. 💗
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5747917/Princess-Charlotte-wave…
Onko siellä joku larppi menossa vai miksi nykyaikaiset ihmiset käyttäytyy kuin keskiajalla?
Vierailija kirjoitti:
Kattelin parvekkelta niin täällä kulkee ainakin joka toinen aikuinen mies
polvihousuissa, vai mitä kapriksia nuo on?
Etkö erota polvihousuja shortseista?
Kaprikset yltää reilusti polven alapuolelle. Miehillä on nykyisin enimmäkseen pitkiä shortseja, polveen tai hieman polven yläpuolelle yltäviä. Harvalle naiselle sopii kaprikset tai high water -housut eli leveälahkeiset vajaamittaiset.
Briteissä jotkut pitää pikku pojilla talvellakin polvihousuja paksujen polvisukkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut aika outoa, että yksi pojista olisi ollut polvihousuissa. Joutaisi kyllä romukoppaan tuollainen perinne.
Mahtavaa, hellepäivänä saa pitkät housut ja talvet joutuu tallustamaan polvihousuissa. Englantilaiset kyllä vihaavat lapsiaan.
Kaprikset... Älkää nyt viitsikö.
Minulla on oliivit puserona ja chilit kenkinä.
Oli varmasti suuri päivä vintiölle. On herttaisen näköinen lapsi.