Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En valinnut kumppaniani rakkaudesta, emmekä me arvosta toisiamme
20.05.2018 |
Tai siis joissain asioissa arvostamme, mutta emme mielestäni niin paljon, kuin kuuluisi, jotta liitto olisi hyvä. Luulisin, että arvostuksen puute kytee kummallakin suhteen alusta saakka, mutta itse olen kuvitellut arvostavani miestä, koska hänellä on sellaisia ominaisuuksia, joita minulle on kerrottu, että ihmisessä pitää arvostaa. Mutta ei kuitenkaan sellaisia, joita itse arvostaisin. Harmillista, että menimmekin hankkimaan lapsia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Erikoisen rehellinen olet. Vaikka mikäs siinä ollessa, eihän täällä kukaan tiedä kuka olet. Millainen se puolisosi sitten on?