Flirttailiko lääkäri kanssani?
Olen nyt kolmeen otteeseen käynyt lääkärissä (masennuksen/syömishäiriöiden ym vuoksi). Ensimmäisellä kerralla lääkäri kyseli itsetunnostani ja vastasin totuudenmukaisesti tuntevani itseni normaalia rumemmaksi. Tähän lääkäri vastasi 'hei, mun mielestä sä olet tosi kaunis.' Hän myös vitsaili paljon ja teki pieniä juttuja ollakseen 'cool' (esim näyttää jotain juttuja tietokoneelta mutta sitten ei toiminutkaan ym), jotka epäonnistuivat hänen epäonnekseen ja mun hauskuudeksi. Eipä siinä vielä mitään. Samalla kerralla ja seuraavalla herra vitsaili jatkuvasti ja joka kerta, kun uutta tapaamisaikaa on sovittu, niin hän on tietokoneen ruudulta osoittanut 'tyhjiä' aikoja ja sanonut että katso, kaikki nämä keltaiset ajat on sinulle. Tässäkään ei vielä mitään sen kummempaa.
Nyt kävin jälleen lääkärissä ja tällä kertaa lääkäri katseli intensiivisesti (niinkuin lääkärit usein tekevät) ja jutteli kuulumisia. Lopuksi katsottiin uutta tapaamisaikaa ensi kuun puolelle ja hän sanoi että mites olisi vaikkapa 18. päivä kesäkuuta, johon vastasin että se sopii. Tähän hän sitten sanoi että 'se on mun syntymäpäivä, täytän 30 vuotta joten tulee olemaan raskas päivä mulle. Toivottavasti sä piristät mun päivää sillon' ja hymyili. Tämän jälkeen hän toisteli muutamia kertoja että 'jos sulla tulee nyt huono olo tässä välissä niin ota yhteyttä ja tavataan aikasemmin, ihan milloin vain'. Tämän hän sanoi siis monta kertaa. Vielä lopussa kun olin lähdössä niin hän vielä vitsaili laskun maksamisesta jotain.
En nyt tiedä onko toiveikasta ajattelua vai mitä, mutta hän on kyllä erittäin charmantti ja pieni flirtti olisi vallan tervetullutta. Mitä mieltä olette, onko kuitenkin ihan vaan normaalia lääkärin puhetta ja käytöstä? En tietenkään tiedä mutta hän ei vaikuta sellaiselta lääkäriltä joka flirttailisi kovin helposti 🤔
Kommentit (40)
Munkin lääkäri on flirttaillut ;)
Suomessa tosta ois tehty valitus.
No ei flirttaile. Yrittää vaan piristää sua, hyppääthän sielä masennuksen vuoksi..
Lääkäri
Vaikee sanoo... miten toi lääkäri sit käyttäytyy muiden kanssa?
Mun yhteen ystävään ihastuu kaikki, hänellä on just tollasta lennokasta ja hauskaa "flirttityyliä" jokaisen kanssa. On tavallaan ihan mukavaakin seurata sivusta niitä juttuja, miten aina juttelee kenenkin kanssa. Tyyli vaan on tonkaltainen, tekee itsestä puoleensavetävän ja viehkeän. Jos hänellä on paha olo, ei näytä sitä ulospäin, vain äärettömän harvoille ja tietyille ihmisille kertoo pahosta olostaan.
Voihan se olla ihastunut sinuun, ei voi tietää. Kysy.
Näin sairaanhoitajana voin kertoa että valtaosa mieslääkäreistä on ihan sairaan mänttejä. Kyttäävät nuoria tyttöjä vaikka itse olisivat minkä ikäisiä. Ja luulevat itsestään tietenkin valtavasti kun ovat sentään lääkäreitä, eli kaikkien naisten kuuluu kuolata heitä. Monta kertaa olen sanonut että oleppas nyt kunnolla tai pysytäänpäs asiassa. Sitten rauhoittuvat. Suosittelen samaa.
Mä olin kerran ulkomailla lääkärissä ja tuskinpa se lääkäri minuun ihastui, mutta minä kyllä ihastuin häneen, koska hän oli niin mukava, hauska, empaattinen ja pätevä :D
Riippuu vähän kulttuurista. Olen kyllä itsekin törmännyt ulkomailla siihen, että lääkärit ovat ystävällisempiä ja sosiaalisempia. Kerran erään lääkärin luona törmäsin vähän samankaltaiseen käytökseen (tuttavallisuuteen ja hiukan intensiiviseen lähestymiseen) mutta hän todennäköisesti vaan halusi edustaa omaa työnantajaansa (yksityinen vastaanotto) mahdollisimman ystävällisesti.
Kertomasi perusteella lääkäri ei välttämättä flirttaillut vaan oli tavallista ystävällisempi ja tuttavallisempi. On kuitenkin vaikea arvioida asiaa pelkästään tämän kuvauksen perusteella. Voithan seuraavalla kerralla (jos olet vielä menossa) testata asiaa vastaamalla takaisin samanlaisella käytöksellä?
kuvitteluako kirjoitti:
Jos yhtään asiaa auttaa niin kyseessä ei siis ole suomalainen lääkäri, asun ulkomailla. Mutta joo, varmaan oli vaan omaa mielikuvitusta :D
Tämä provo etenee tavalliseen tapaan. Pikku hiljaa juttuun ilmenee, hitaasti tiputellen, lisätietoja, jotka normaalisti tulisivat esiin jo avauksessa. Nyt odotellaan sitten muutama sivu tietoa siitä, ollaanko Euroopassa, Amerikassa vai Afrikassa.
:"D Tule alas sieltä pilvilinnoistasi. Taidat olla joku teini...
Vierailija kirjoitti:
kuvitteluako kirjoitti:
Jos yhtään asiaa auttaa niin kyseessä ei siis ole suomalainen lääkäri, asun ulkomailla. Mutta joo, varmaan oli vaan omaa mielikuvitusta :D
Tämä provo etenee tavalliseen tapaan. Pikku hiljaa juttuun ilmenee, hitaasti tiputellen, lisätietoja, jotka normaalisti tulisivat esiin jo avauksessa. Nyt odotellaan sitten muutama sivu tietoa siitä, ollaanko Euroopassa, Amerikassa vai Afrikassa.
Noin sivulla kuusi saamme ehkä tietää kummankin osapuolen sukupuolet. Lääkäri onkin nainen, toisin kuin oletimme.
Vierailija kirjoitti:
kuvitteluako kirjoitti:
Itseasiassa provoissa nimenomaan ollaan aktiivisia, jos homma ei jatku kommenteissa aktiivisesti. Tuodaan esille yksityiskohtia eikä varmana myönnetä omaa virhettään. Tässä ap sentään myöntää että voi olla omaa mielikuvitustakin. Ja siitä huolimatta haukutaan provoksi.
Itse olen sitä mieltä että lääkärisi käyttäytyy kuin ihastunut. En voi olla 100% varma, mutta en usko että ihan normia on. Eikä voi sua syyttää jos ihastut jos itse käyttäytyy noin.
Kokeile vaikka sanoa että pelkäät onko rinnat kunnossa ja pyydät tutkimaan, sitten tarkkailet alkaako sillä jöpöttää. Idea vaan ei tarvii tuomita.
"Nyt kävin jälleen lääkärissä ja tällä kertaa lääkäri katseli intensiivisesti (niinkuin lääkärit usein tekevät)..." Tässä kohtaa repesin, kiitos nauruista! Että sellainen "naisen unelmia" -seksifantasia.
Pukeudu antavasti hänen syntymäpäivänään.