Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailiko lääkäri kanssani?

kuvitteluako
19.05.2018 |

Olen nyt kolmeen otteeseen käynyt lääkärissä (masennuksen/syömishäiriöiden ym vuoksi). Ensimmäisellä kerralla lääkäri kyseli itsetunnostani ja vastasin totuudenmukaisesti tuntevani itseni normaalia rumemmaksi. Tähän lääkäri vastasi 'hei, mun mielestä sä olet tosi kaunis.' Hän myös vitsaili paljon ja teki pieniä juttuja ollakseen 'cool' (esim näyttää jotain juttuja tietokoneelta mutta sitten ei toiminutkaan ym), jotka epäonnistuivat hänen epäonnekseen ja mun hauskuudeksi. Eipä siinä vielä mitään. Samalla kerralla ja seuraavalla herra vitsaili jatkuvasti ja joka kerta, kun uutta tapaamisaikaa on sovittu, niin hän on tietokoneen ruudulta osoittanut 'tyhjiä' aikoja ja sanonut että katso, kaikki nämä keltaiset ajat on sinulle. Tässäkään ei vielä mitään sen kummempaa.

Nyt kävin jälleen lääkärissä ja tällä kertaa lääkäri katseli intensiivisesti (niinkuin lääkärit usein tekevät) ja jutteli kuulumisia. Lopuksi katsottiin uutta tapaamisaikaa ensi kuun puolelle ja hän sanoi että mites olisi vaikkapa 18. päivä kesäkuuta, johon vastasin että se sopii. Tähän hän sitten sanoi että 'se on mun syntymäpäivä, täytän 30 vuotta joten tulee olemaan raskas päivä mulle. Toivottavasti sä piristät mun päivää sillon' ja hymyili. Tämän jälkeen hän toisteli muutamia kertoja että 'jos sulla tulee nyt huono olo tässä välissä niin ota yhteyttä ja tavataan aikasemmin, ihan milloin vain'. Tämän hän sanoi siis monta kertaa. Vielä lopussa kun olin lähdössä niin hän vielä vitsaili laskun maksamisesta jotain.

En nyt tiedä onko toiveikasta ajattelua vai mitä, mutta hän on kyllä erittäin charmantti ja pieni flirtti olisi vallan tervetullutta. Mitä mieltä olette, onko kuitenkin ihan vaan normaalia lääkärin puhetta ja käytöstä? En tietenkään tiedä mutta hän ei vaikuta sellaiselta lääkäriltä joka flirttailisi kovin helposti 🤔

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu antavasti hänen syntymäpäivänään.

Vierailija
22/40 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin lääkäri on flirttaillut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosta ois tehty valitus.

Vierailija
24/40 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh

Vierailija
25/40 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei flirttaile. Yrittää vaan piristää sua, hyppääthän sielä masennuksen vuoksi..

Lääkäri

Vierailija
26/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoo... miten toi lääkäri sit käyttäytyy muiden kanssa?

Mun yhteen ystävään ihastuu kaikki, hänellä on just tollasta lennokasta ja hauskaa "flirttityyliä" jokaisen kanssa. On tavallaan ihan mukavaakin seurata sivusta niitä juttuja, miten aina juttelee kenenkin kanssa. Tyyli vaan on tonkaltainen, tekee itsestä puoleensavetävän ja viehkeän. Jos hänellä on paha olo, ei näytä sitä ulospäin, vain äärettömän harvoille ja tietyille ihmisille kertoo pahosta olostaan.

Vierailija
27/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihastunut sinuun, ei voi tietää. Kysy.

Vierailija
28/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sairaanhoitajana voin kertoa että valtaosa mieslääkäreistä on ihan sairaan mänttejä. Kyttäävät nuoria tyttöjä vaikka itse olisivat minkä ikäisiä. Ja luulevat itsestään tietenkin valtavasti kun ovat sentään lääkäreitä, eli kaikkien naisten kuuluu kuolata heitä. Monta kertaa olen sanonut että oleppas nyt kunnolla tai pysytäänpäs asiassa. Sitten rauhoittuvat. Suosittelen samaa.

Vierailija
29/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran ulkomailla lääkärissä ja tuskinpa se lääkäri minuun ihastui, mutta minä kyllä ihastuin häneen, koska hän oli niin mukava, hauska, empaattinen ja pätevä :D

Vierailija
30/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kulttuurista. Olen kyllä itsekin törmännyt ulkomailla siihen, että lääkärit ovat ystävällisempiä ja sosiaalisempia. Kerran erään lääkärin luona törmäsin vähän samankaltaiseen käytökseen (tuttavallisuuteen ja hiukan intensiiviseen lähestymiseen) mutta hän todennäköisesti vaan halusi edustaa omaa työnantajaansa (yksityinen vastaanotto) mahdollisimman ystävällisesti.

Kertomasi perusteella lääkäri ei välttämättä flirttaillut vaan oli tavallista ystävällisempi ja tuttavallisempi. On kuitenkin vaikea arvioida asiaa pelkästään tämän kuvauksen perusteella. Voithan seuraavalla kerralla (jos olet vielä menossa) testata asiaa vastaamalla takaisin samanlaisella käytöksellä?

Vierailija
31/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteluako kirjoitti:

Jos yhtään asiaa auttaa niin kyseessä ei siis ole suomalainen lääkäri, asun ulkomailla. Mutta joo, varmaan oli vaan omaa mielikuvitusta :D 

Tämä provo etenee tavalliseen tapaan. Pikku hiljaa juttuun ilmenee, hitaasti tiputellen,  lisätietoja, jotka normaalisti tulisivat esiin jo avauksessa. Nyt odotellaan sitten muutama sivu tietoa siitä, ollaanko Euroopassa, Amerikassa vai Afrikassa.

Vierailija
32/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:"D Tule alas sieltä pilvilinnoistasi. Taidat olla joku teini...

Vierailija
33/40 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvitteluako kirjoitti:

Jos yhtään asiaa auttaa niin kyseessä ei siis ole suomalainen lääkäri, asun ulkomailla. Mutta joo, varmaan oli vaan omaa mielikuvitusta :D 

Tämä provo etenee tavalliseen tapaan. Pikku hiljaa juttuun ilmenee, hitaasti tiputellen,  lisätietoja, jotka normaalisti tulisivat esiin jo avauksessa. Nyt odotellaan sitten muutama sivu tietoa siitä, ollaanko Euroopassa, Amerikassa vai Afrikassa.

Noin sivulla kuusi saamme ehkä tietää kummankin osapuolen sukupuolet. Lääkäri onkin nainen, toisin kuin oletimme.

Vierailija
34/40 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvitteluako kirjoitti:

Itseasiassa provoissa nimenomaan ollaan aktiivisia, jos homma ei jatku kommenteissa aktiivisesti. Tuodaan esille yksityiskohtia eikä varmana myönnetä omaa virhettään. Tässä ap sentään myöntää että voi olla omaa mielikuvitustakin. Ja siitä huolimatta haukutaan provoksi.

Itse olen sitä mieltä että lääkärisi käyttäytyy kuin ihastunut. En voi olla 100% varma, mutta en usko että ihan normia on. Eikä voi sua syyttää jos ihastut jos itse käyttäytyy noin.

Vierailija
35/40 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lassi ?

Vierailija
36/40 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka sanoa että pelkäät onko rinnat kunnossa ja pyydät tutkimaan, sitten tarkkailet alkaako sillä jöpöttää. Idea vaan ei tarvii tuomita.

Vierailija
37/40 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kävin jälleen lääkärissä ja tällä kertaa lääkäri katseli intensiivisesti (niinkuin lääkärit usein tekevät)..." Tässä kohtaa repesin, kiitos nauruista! Että sellainen "naisen unelmia" -seksifantasia.

Vierailija
39/40 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaili

Vierailija
40/40 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä flirttas ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi