Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka lihavan miehen kanssa menisit treffeille?

Vierailija
19.05.2018 |

Jos muuten olisi miellyttävä ja hauska.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla menee se ns. "painoraja" siinä, että niin kauan on ihan hyvä kun se ylipaino ei rajota elämää, esim ei oo vaikee kävellä paikkoihin tai mennä huvipuistoon yms.. Ni kai sen jotenki näkee et onko hankalaa vai ei ja siten sitte päättäisin.

Vierailija
2/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten olisi miellyttävä ja hauska.

Näkiskö kukaan tuttu? Jos ei niin ehkä 5 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi lihavan miehen kanssa treffeille piste. Lihavat miehet eivät ole mulle edes olemassa.

Vierailija
4/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään rajaa lihavuudella. Jos mies on muuten miellyttävä ja mielenkiintoinen niin ei paino haittaa. N49

Vierailija
5/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsa ei roiku ihan reisien päällä, niin minua ei haittaa.

Vierailija
6/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä treffeille, mutta vain kaverina. Lihava ei kiinnosta seksuaalisesti eikä kumppanina. On liian erilaiset arvot ja elämäntavat.

Vierailija
7/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka kuvan perusteella näytti normaalilta mutta olikin huomattavan ylipainoinen. Hänellä oli todella iso viimeisillään olevan naisen raskausmaha. Tapaaminen jäi yhteen kertaan. Lievä ylipaino ei haittaisi. Muuten mies oli ihan mukava, mutta selkeästi amis.

Vierailija
8/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä treffeille, mutta vain kaverina. Lihava ei kiinnosta seksuaalisesti eikä kumppanina. On liian erilaiset arvot ja elämäntavat.

Kaikki lihavat on samanlaisia?  esim. monessa urheilulajissa lihavuus on etu.  Onko elämänarvosi lihavien mollaus ja elämäntavat puusilmäisyys?? 

ap

ps. toki en itse ole urheilullinen.

Vierailija
9/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin vatsakas mies. Moni pullukka nainen käy kuumana muhun.

Voi pojat sitä äheltämistä pedissä.

Vierailija
10/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihavat on samanlaisia? 

Kyllä ne on sillä lailla samanlaisia, että syövät enemmän kuin kuluttavat. Lihavuus ei ole etu missään asiassa.

Vierailija
11/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan jaksaa käydä mun kanssa vaelluksilla ja ulkoilla muutenkin säännöllisesti, niin kelpaa. Eli ei varmaan mikään ihan järkyttävän iso, mutta ei haittaa jos vähän on mahaa kertynyt.

Vierailija
12/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava nainen ja kelpaisi kyllä ylipainoiset miehet, mutta urheilulliset ja hoikat miehet syttyvät muodoistani. Olen myös korkeasti koulutettu ja huumorintajuinen joten pelkkään upeaan ulkonäköön ei haluttavuuteni perustu. 

Vierailija
13/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten yhdet elämäni parhaimmat kyydit saanut todella isolta mieheltä...joka suuntaan isolta 👀

Olen sentään jo viisikymppinen rouva ja vertailupohjaakin kertynyt. Sitä intohimon määrää, dirty talkia jne. Miss you S!!

Vierailija
14/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, jos kerran on miellyttävä ja hauska. Eri asia sitten onko miellyttävä. Mutta tässä oletettiin että on.

Vierailija
15/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Lihavat miehet ovat ällöttäviä.

Vierailija
16/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin. Aika tosi lihavankin. Ainahan voi laihduttaa, asioista ei kannata tehdä vaikeita.

Vierailija
17/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle hyvin kelpaisi tuollainen Rag n Bone Manin ruumiinrakenteen omaava mies, vaikka olen itse normaalipainoinen eikä rumaksikaan voi haukkua. Sellainen lihavuus, joka haittaisi seksiä, olisi turn off. Ehkä mulla on jopa joku pieni fetissi lihaviin miehiin, kunhan niillä on hyvä itsetunto ja ulkonäkö ei ole suttuinen (huono ryhti tai hygienia, liian pienet/isot vaatteet). Myös pituus on plussaa, jolloin mies on vain kaikin puolin ISO ja itselle tulee turvallinen ja naisellinen olo. Pitkä, "strong fat" eli läskiä ja lihasta omaava mies voi helposti painaa 140 kiloa, joten sitä kriittistä lihavuusrajaa on vaikea määritellä. Mulla on ollut tuonpainoisia ikuisen bulkin kehonrakentajamiehiä ja toisaalta myös moottoripyöräkerholaisia, yhtä kuumia kaikki. Nykyinen mies taas painaa 70 kiloa ja yritän jatkuvasti syöttää sitä muhkeammaksi...

Vierailija
18/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kenenkään normaalipainon yläpäässä tai lihavempien olevan kanssa. Olen itse hoikka ja haluan kumppanin olevan kunnossa.

Vierailija
19/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivampi jos ei ole ihan rimpula, mielummin sellainen vähän vantterampi. Mieluiten kuitenkin niin, että se jakaantuisi tasaisemmin kuin isoksi pallomasuksi.

Vierailija
20/46 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lihava nainen ja kelpaisi kyllä ylipainoiset miehet, mutta urheilulliset ja hoikat miehet syttyvät muodoistani. Olen myös korkeasti koulutettu ja huumorintajuinen joten pelkkään upeaan ulkonäköön ei haluttavuuteni perustu. 

Tätäkö se on, olen kummastellut, miksi monella hoikalla miehellä on uhkea ja iso nainen?