Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun triggeröidyn anorektikoista

Vierailija
19.05.2018 |

Olen reuman takia nyt muutaman päivän sairaalahoidossa ja täällä on muutama tosi laiha tyttö. Tämä osasto on siis myös syömishäiriöisille. Sairastin teininä bulimiaa (nyt olen parikymppinen). Vieläkin näen itseni tosi lihavana, vaikka olen normaalipainoinen. Nyt kun täällä osastolla on noita langanlaihoja tyttöjä katsellut, tekee tosi paljon mieli laihtua itsekin. He ovat kuin keijukaisia. Olen jo vähentänyt syömisiäni. Harmittaa oikein, kun piti tällaiselle osastolle nyt joutua...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai entisenä syömishäiriöisenä tiedän, millaista se arki todella on syömishäiriön kanssa, mutta tuntuu vaan että kestän mitä vain kunhan saan olla laiha. Ihan sama vaikka se johtaisi kuolemaan. Ei ole muutenkaan enää elämänhalua.

Vierailija
2/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla siihen itsekuri riitä. Päädyt vaan ahmimaan ja oksentamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi apua sun syömishäiriöön? :( 

Vierailija
4/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset etsi apua sun syömishäiriöön? :( 

Silloin hain apua, kun oli bulimia ja hampaat alkoivat kärsiä, tuntui että oli ihan pakko päästä eroon siitä oksentelusta. Nyt en halua apua. Haluan laihtua.

Vierailija
5/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en halua apua. Haluan laihtua.

Kuulostaa jotenkin niin lapsellisen typerältä. Mikä sä kuvittelet että sun elämässä ois paremmin, jos painaisit 40 kiloa? Ei sitten niin mikään, päinvastoin. Säälittävää ettei aikuinen ihminen oikeasti löydä elämästä mitään nautittavaa.

Vierailija
6/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jotenkin niin lapsellisen typerältä. Mikä sä kuvittelet että sun elämässä ois paremmin, jos painaisit 40 kiloa? Ei sitten niin mikään, päinvastoin. Säälittävää ettei aikuinen ihminen oikeasti löydä elämästä mitään nautittavaa.

Säälittävää? Olen masentunut. Tällä hetkellä haluan vain laihtua ja kuolla. Jos painan sen 40 kiloa, niin ainakin voin kuolla kauniina ja arkunkantajilla on helpompi duuni.

Vierailija
7/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh... Luepa lisää syömishäiriöistä.

Vierailija
8/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli järkyttävän ruma yks nuorehko nainen jonka näin.

Mustat vaatteet ja hirveän laiha.

Ruma!

Vierailija
9/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on painoindeksisi tällä hetkellä? Saahan sitä tavoitella ihannepainoaan vaikka normaalipainoinen olisikin.

Vierailija
10/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parantumassa oleva anoreksikko. Painoa tullut jo 7kg lisää ja ahdistus valtava.

Itseni herätän pois siitä laihdutushalusta miettimällä kuinka sairas olin ja kuinka paljon läheiset kärsivät jos kuolen.

En jaksanut edes omaa kropan painoanu kantaa. Älä ihaile laihuutta. Ihaile terveyttä. Terveellistä ruokaa riittävästi ja urheilua niin kroppasi kiittää.

Vierailija
11/11 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on syömishäiriö, en voi lopettaa ahmimista, mutta en uskalla pyytää apuakaan. Häpeän itteäni niin paljon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän