Olen kaupan kassalla töissä. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan suuntaan vatkulia pitää hämmentää?
Sinä voit hämmentää vatkuliasi edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kunnianhimoa laisinkaan?
On minulla, kuinka niin?
Onko siitä mitään apua, kun olen purkinyt asettelemaan ostokseni hihnalle niin päin, että viivakoodi olisi valmiiksi kassakonetta ja lukijaa kohti?
Miksi olet kaupan kassalla etkä oman alasi töissä? Mikä on oma alasi?
Jos kassan ohi kävelee siististi pukeutunut keski-ikäinen nainen ja hälytyslaite alkaa piippaamaan niin kuinka toimit. Ainakin Kouvolan prismassa muutaman kerran olen nähnyt, että myyjät painavat nappulaa josta kuulutetaan kyseessä olevan väärä hälytys ja antavat kyseisen naisen jatkaa matkaa ilman tutkimista.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä mitään apua, kun olen purkinyt asettelemaan ostokseni hihnalle niin päin, että viivakoodi olisi valmiiksi kassakonetta ja lukijaa kohti?
On siitä! Ja siitä myös ettei laita esim. sipsipusseja tai jogurttipurkkeja ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kaupan kassalla etkä oman alasi töissä? Mikä on oma alasi?
Olen lukiossa. Tavoitteena kauppis sitten myöhemmin.
-ap
Mitä ajattelet ihmisistä jotka ostavat ehkäisyvälineitä. Monia kun se ujostuttaa niin paljon etteivät kehtaa ostaa ollenkaan tai sitten ne piilotellaan muiden ostosten alle.
Vierailija kirjoitti:
Jos kassan ohi kävelee siististi pukeutunut keski-ikäinen nainen ja hälytyslaite alkaa piippaamaan niin kuinka toimit. Ainakin Kouvolan prismassa muutaman kerran olen nähnyt, että myyjät painavat nappulaa josta kuulutetaan kyseessä olevan väärä hälytys ja antavat kyseisen naisen jatkaa matkaa ilman tutkimista.
Kysymme, onko taskuissa kenties jotakin mikä saattaisi piipata virheellisesti (avaimet, puhelin,yms.) tai vaatteisiin jäänyt kiinni hälyjä. Jos mitään epäilyttävää ei ilmene, päästämme menemään. Myös vartijat tarkkailevat aktiivisesti ja tulevat tarvittaessa kassalle tarkistamaan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet ihmisistä jotka ostavat ehkäisyvälineitä. Monia kun se ujostuttaa niin paljon etteivät kehtaa ostaa ollenkaan tai sitten ne piilotellaan muiden ostosten alle.
Minusta se on vaan hyvä, ettei jätetä ehkäisyä pois sen takia, että ei uskalleta ostaa niitä! :D en tee asiasta isoa numeroa vaan käsittelen niitä samalla tavalla kuin muitakin tuotteita. En ainakaan rupea ajattelemaan siinä kassalla silleen ”hehe toi tyyppi harrastaa seksiä”. Ehkä sitten ajattelisin jotain jos joku ostaa esim. pelkästään kurkun ja paketin kondomeja, mutta en tietenkään ihmettelisi asiaa asiakkaalle tai näyttäisi sitä ilmein.
Onko sinua yritetty iskeä tai flirttaillaanko sinulle kun olet kassalla?
On kiusallista kysyä itseäni vanhemmilta. Olen itse alle 20 vaikkakin täysi-ikäinen ja jos joku minua selvästi vanhempi, mutta alle 30v tulee ostamaan alkoholia niin kyllähän minä nään, että hän on täysi-ikäinen, mutta se on vaan pakko kysyä :D
Ei ole yritetty huijata muuten, kuin että yhdellä oli kaverin paperit! Ja pari suunnilleen minun ikäistäni on suuttunut kun ei kaikilla porukassa olekkaan ollut henkkareita mukana enkä siksi ole voinut myydä kenellekkään.
-ap