Olen kaupan kassalla töissä. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (32)
Mitä ajattelet stereotypiasta, että työsi on vain "tuotteiden piippailua"? Onko se sitä?
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko pakasteet pussiin?
Laitetaan, jos asiaks niin pyytää.
-ap
Miksi katsot silmiini ja hymyilet mulle aina niin että saat minut ihastumaan itseesi?
Kumpaan suuntaan vatkulia pitää hämmentää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä pidät eniten työssäsi?
Siitä, että meillä on tosi hyvä työporukka, joka saa päivän pelastettua jos joku sen meinaa pilata. Ja siitä kun asiakkaat ovat iloisia niin heidän kanssaan on tosi kiva asioida!
Oletko tavannut sen yhden miehen, joka aina kirjoittaa täällä yhdenmiehenketjua kaupan kassasta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot silmiini ja hymyilet mulle aina niin että saat minut ihastumaan itseesi?
Koska se kuuluu asiaan ja meitä on käsketty tekemään niin :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet stereotypiasta, että työsi on vain "tuotteiden piippailua"? Onko se sitä?
En pidä sitä täysin oikeana, koska joudumme tekemään paljon muitakin hommia kassatyön lisäksi. Mutta ei se työ ole mitään kauhean vaativaa kokonaisuudessaan.
Miksi kaupan kassoilla on usein sellainen yökerhomeikki, joka näyttää tosi kamalalta päivänvalossa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut sen yhden miehen, joka aina kirjoittaa täällä yhdenmiehenketjua kaupan kassasta?
En tiedä tapausta niin en osaa sanoa 😅
-ap
Ps. Olen unohtanut laittaa -ap parin viestin perään ja ne on minulta!!
Voisitteko olla heittelemättä meidän ostamia kasviksia siinä hihnalla? Tomaatit, omenat, banaanit yms. pilaantuu hurjan paljon nopeammin, kun niitä on heitelty. Kiitos!
Onko kiusallista kysyä ihmisiltä henkilöllisyystodistusta. Onko nuoret olleet asiattomia kun et ole myynyt alkoholia taikka ovatko he koettaneet huijata sinua esimerkiksi heiluttelemalla näkyvästi mopoauton avaimia väittäen niitä oikean auton avaimiksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan suuntaan vatkulia pitää hämmentää?
Luulisin, että kumpikin suunta käy.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaupan kassoilla on usein sellainen yökerhomeikki, joka näyttää tosi kamalalta päivänvalossa?
En tiedä en itse meikkaa kovin paljoa, mutta toisen silmään sama meikki näyttää hyvältä ja toisen huonolta. Tai sitten työntekijät ovat menossa bailaamaan työvuoron jälkeen en tiedä :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä pidät eniten yössäsi?
Siitä, että saan nukkua.
-ap
Onko sinulla kunnianhimoa laisinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko olla heittelemättä meidän ostamia kasviksia siinä hihnalla? Tomaatit, omenat, banaanit yms. pilaantuu hurjan paljon nopeammin, kun niitä on heitelty. Kiitos!
Meille on meidän kaupassa ohjeistettu laittamaan tietyt tuotteet sivuun ja varovasti. Itse pyrin aina laittamaan hedelmät ja vihannekset varovasti hihnalle estääkseni kolhiintumista ja jogurtti -ja viilipurkit, sipsit yms. sivuun, mutta myönnän, että joskus kiireessä vahingossa joku tuote saattaa osua hihnalle vähän liian kovaa. Kuitenkin pyrin aina kiireessäkin välttämään tuota.
-ap
Laitetaanko pakasteet pussiin?