Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on tuo Meghan kyllä uskomattoman kaunis.

Vierailija
19.05.2018 |

ja Harry suloinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on todella kaunis ja häikäisevä, Meghan korkeintaan sievähkö.

Vierailija
22/25 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja justiinsa joo... 

Jos minä olisin tuon näköinen, niin pitäisin itseäni maailmanluokan kaunotterena, kuten toki onkin. 

Terveisiä vain täältä Jämsästä. Kuten varmasti sinäkin olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on kaunis mutta jotenkin kovaksikeitetyn oloinen, nuoruuden raikkaus on jo kadonnut. Kauneus muuttumassa tyylikkyydeksi josta kilpailee Katen kanssa.

y

Kate on vähän nuorempi, mutta jo 3 lapsen äiti. Eiköhän se äitiys voi jo vähän näkyä.

Vierailija
24/25 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja justiinsa joo... 

Jos minä olisin tuon näköinen, niin pitäisin itseäni maailmanluokan kaunotterena, kuten toki onkin. 

Terveisiä vain täältä Jämsästä. Kuten varmasti sinäkin olet. 

Katen rinnalla Meghan on korkeintaan sievä. Hänessä ei ole sisältä kumpuavaa säteilyä kuten Katessa. Piirteensä eivät myöskään ole kaunottaren.

Vierailija
25/25 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni afrikkalaiset ja länsimaiset piirteet sekoittuvat hänen kasvoissaan tosi kauniisti. Myös upea ihonväri ja hiukset.

En näe mitään afrikkalaisia piirteitä. Minä ja kaverini olimme tosi yllättyneitä kun hän kertoi haastettelussa mustasta äidistä.

Aika kiinnostavaa, että toinen kutsuu gorillan näköiseksi ja toinen ei näe afrikkalaisia piirteitä ollenkaan.

Minäkin olisin tietämättä saattanut arvata että hän on vaikka puoliksi latino, mutta kun näin hänen äitinsä, huomasin yhdennäköisyyden. Mutta kyllä tummat piirteet jo antavat ymmärtää, että tuskin nyt mitään pelkkiä skandigeenejä tms. on.

Kun näin Harryn ja Meghanin kihlajaispäivän kuvat, huomasin oikeastaan ensi kertaa, että afrikkalaisia piirteitä kyllä on. En nyt ala enempää selittää, mutta tarkoitan kuvia, joissa profiili näkyy selkeästi. Olen joskus nuoruudessani liikkunut afrikkalaisten piireissä enemmänkin (länsiafrikkalaisia lähes kaikki), ja jotain tutunomaista kuvissa heti oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme