Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut töissä, mies ei muhun

Vierailija
19.05.2018 |

Ikävä tilanne töissä, kun olen ihastunut työpaikalla mieheen, mutta hän ei ole muhun. Haluaisin nähdä häntä usein, mutta hän ei selvästikään minua. Tapasimme vähän aikaa sitten ohimennen. Mies ei näyttänyt yhtään iloiselta, kun näki minut, mutta itse en voinut taaskaan näyttää viileältä, vaan olin kuin Hangon keksi. Ärsyttää niin paljon. En vaan saa häntä mielestä, vaikka yritän.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta muu kuin aika. Yritä pysyä mahdollisimman kaukana hänestä.

Mikäli hänkin pysyttelee kaukana, tiedät ettei häntä oikeasti kiinnosta. Ihastumisesi näkyy kuitenkin, koska sellaista ei voi peittää, joten luultavasti kaikki tietävät siitä, ja se saattaa ahdistaa miestä.

Vierailija
2/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tutustua siihen ensiksi siellä töissä. Siis työkaveristahan tässä puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä unohdat sen miehen ja keksit uuden kohteen.

Vierailija
4/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se rauhaan. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Minulla oli työkaveri joka kertoi ihastuneensa minuun. Minä en häneen eli tuli ihan puskista. Tuo henkilö käyttäytyi rasittavasti minua kohtaan. Aioin juuri kertoa asiasta esimiehelle ja pyytää häntä lopettamaan asian kun tuo työkaveri joutuikin vaihtamaan toiseen yksikköön.

Mutta oli kyllä rasittavaa.

Vierailija
5/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että ulkokuoresta ei välttämättä näy lainkaan ihastuminen. Jotkut persoonallisuustyypit eivät näytä tunteitaan helposti ulospäin, etenkään työympäristössä. Itse olen tällainen. Samoin jos huomaan, että onkohan tuo nainen kiinnostunut minusta, ajattelen helposti että äh, kuvittelen turhia, se vain on tuollainen aurinkoinen ja ystävällinen. Eli alan ylianalysoida tilannetta ja päädyn sulkemaan asian sisälleni.

Vierailija
6/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli työkaveri joka kertoi ihastuneensa minuun. Minä en häneen eli tuli ihan puskista. Tuo henkilö käyttäytyi rasittavasti minua kohtaan. Aioin juuri kertoa asiasta esimiehelle ja pyytää häntä lopettamaan asian kun tuo työkaveri joutuikin vaihtamaan toiseen yksikköön.

Annoitko kunnolla ne pakit? Hiukan epäilen. Itse en töissä edes kehtaa näyttää ihastumistani koska siitä koituu pääasiassa ongelmia.

Vierailija
7/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko kunnolla ne pakit? Hiukan epäilen. Itse en töissä edes kehtaa näyttää ihastumistani koska siitä koituu pääasiassa ongelmia.

Ai ettå minun syyni? Niinpä tietenkin.

Miestyötoveri sanoi että on ollut jo pitemmän aikaa ihastunut minuun. En ollut huomannut yhtään mitåän. Sanoin ettå minä en häneen ja että olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa ja että meillä on myös kaksi lasta. Tästä huolimatta hän ei jättänyt minua rauhaan.

Työpaikalla on 70 työntekijää emmekä olleet läheskään joka päivä millään tavoin tekemisissä työaisioissa.

Vierailija
8/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs - ihailet kaukaa, nautit tunteesta ja annat sen äijän muuten olla. 

Vierailija
9/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu johonkin toiseen ja jätä tämä mies rauhaan. On ihan kamalaa olla jonkun ihailun kohteena, kun ei ole itse pätkääkään kiinnostunut toisesta!

Olen asiakaspalvelutyössä ja minuun ihastutaan hyvin usein. Et usko miten rasittavaa se on olla siinä, kun toinen tekee ties mitä kosintamenoja edessä ja yrittää kiinnittää huomioni itseensä. Välillä miehet eivät tajua millään, että en ole heistä kiinnostunut, olen varattu (sormuksetkin näkyvät!), en ole eroamassa ja että ystävällisyyteni on samaa kaikille asiakkaille.

Joskus koko homma on mennyt jo todella noloksi ja tuntui, että joillakin viiraa suurinpiirtein päässä, kun he eivät tajua rauhoittua. Jos toinen ei siis ole kiinnostunut, niin miehiä on maailma pullollaan, valitse sieltä joku toinen joka vastaa tunteisiini.

Vierailija
10/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ettå minun syyni? Niinpä tietenkin.

Miestyötoveri sanoi että on ollut jo pitemmän aikaa ihastunut minuun. En ollut huomannut yhtään mitåän. Sanoin ettå minä en häneen ja että olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa ja että meillä on myös kaksi lasta. Tästä huolimatta hän ei jättänyt minua rauhaan.

Työpaikalla on 70 työntekijää emmekä olleet läheskään joka päivä millään tavoin tekemisissä työaisioissa.

Ok! Sekopäitä on. Itselle tosi vierasta käytöstä, enkä ole duunissa huomannut tai kuullut moisesta sinnikkyydestä. Sori jos syyllistin.

Ps pannaanko?

Vierailija
11/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sitä paitsi jotenkin sillä tavalla muotoiltu aloitusviesti että mahtaako olla edes työkaveri vaan olisiko postipoika/asiakas/tjsp?

Vierailija
12/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisisssa on juuri se ihanaa, ettäö ne ei kykene peittämään ihastumistaan.

Vierailija
13/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin erilaisia tapoja näyttää ihastuminen. Joku pidättää hengitystään, joku näkee tähtiä, joku punastelee ihan kunnolla jne jne. Ihastunut nainen on nainen aidoimmillaan.

Toki se on vittumainen tila jos tunteet ovat täysin yksipuolisia.

Vierailija
14/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne töissä, kun olen ihastunut työpaikalla mieheen, mutta hän ei ole muhun. Haluaisin nähdä häntä usein, mutta hän ei selvästikään minua. Tapasimme vähän aikaa sitten ohimennen. Mies ei näyttänyt yhtään iloiselta, kun näki minut, mutta itse en voinut taaskaan näyttää viileältä, vaan olin kuin Hangon keksi. Ärsyttää niin paljon. En vaan saa häntä mielestä, vaikka yritän.

Krooninen asiantila tavismiehen elämässä.. hyvä kun osuu naisillekin joskus.

Vierailija
15/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin erilaisia tapoja näyttää ihastuminen. Joku pidättää hengitystään, joku näkee tähtiä, joku punastelee ihan kunnolla jne jne. Ihastunut nainen on nainen aidoimmillaan.

Toki se on vittumainen tila jos tunteet ovat täysin yksipuolisia.

Tuohon haluaisin suomennoksen, näkee tähtiä? Tarkoittaa mitä?

16/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastu johonkin toiseen ja jätä tämä mies rauhaan. On ihan kamalaa olla jonkun ihailun kohteena, kun ei ole itse pätkääkään kiinnostunut toisesta!

Olen asiakaspalvelutyössä ja minuun ihastutaan hyvin usein. Et usko miten rasittavaa se on olla siinä, kun toinen tekee ties mitä kosintamenoja edessä ja yrittää kiinnittää huomioni itseensä. Välillä miehet eivät tajua millään, että en ole heistä kiinnostunut, olen varattu (sormuksetkin näkyvät!), en ole eroamassa ja että ystävällisyyteni on samaa kaikille asiakkaille.

Joskus koko homma on mennyt jo todella noloksi ja tuntui, että joillakin viiraa suurinpiirtein päässä, kun he eivät tajua rauhoittua. Jos toinen ei siis ole kiinnostunut, niin miehiä on maailma pullollaan, valitse sieltä joku toinen joka vastaa tunteisiini.

Se, että ihastuu johonkuhun, ei tarkoita, että viiraa päässä. Moni mies on todella yksinäinen ja silloin todella helposti ottaa pienetkin ystävälliset eleet liian kovaa, kun ei välttämättä saa kuukausiin positiivista reaktiota keneltäkään. Ja tuohon alkuun viitaten: Ei ihminen tuosta noin vain voi valita, että ihastumpa nyt tuohon ihmiseen.

Ymmärrän kyllä, että tuo on varmasti rasittavaa pidemmän päälle, mutta toivoisin tällaisessa tilanteessa ymmärrystä myös sen toisen osapuolen kannalta.

Vierailija
17/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, en missään nimessä ole avautunut työkaverille ihastumisesta. Eipä tulisi mieleenkään ahdistella häntä. Mutta kyllähän se näkyy, kun en pysty olemaan hänet nähdessäni edes neutraali.

Vierailija
18/18 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä12181 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihastuu johonkuhun, ei tarkoita, että viiraa päässä. Moni mies on todella yksinäinen ja silloin todella helposti ottaa pienetkin ystävälliset eleet liian kovaa, kun ei välttämättä saa kuukausiin positiivista reaktiota keneltäkään. Ja tuohon alkuun viitaten: Ei ihminen tuosta noin vain voi valita, että ihastumpa nyt tuohon ihmiseen.

Ymmärrän kyllä, että tuo on varmasti rasittavaa pidemmän päälle, mutta toivoisin tällaisessa tilanteessa ymmärrystä myös sen toisen osapuolen kannalta.

Ymmärrän kyllä ja olen taatusti kohteliaan ystävällinen tulevaisuudessakin, mutta sitä en ymmärrä, että joskus ihastuneista miehistä tulee riesoja, jopa pelottavia. Yksikin oli stalkannut osoitteeni ja näin hänen ajelevan kotini lähellä muutaman kerran ennen kuin sain hänelle sanottua liki rumasti, että asia siirtyy poliisille kohta.

Ihastuminen on ihanaa ja hyvä ja leppoisa yhteistyö asiakkaan kanssa on juuri sitä mitä haluankin, mutta työ on työtä ja oma elämäni on yksityistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme